Bir Amaç Uğruna Kestim...





Son zamanlarda kendimi dikişe verdim ama aklımda hafiften kes-yapıştır işlerine kaymaya başlamıştı. İçin için gidip dolabımın başına; desenli kağıtlarımı, yapıştırıcılarımı, iplerimi sevip, dikiş makinasına geri dönüyordum her fırsatta.  Arada farklı şeyler de denemedim değil, yakında burada görürsünüz. Gerçi şu anda sağ kolum hani elastik sargılar var ya onlarla sarılmış durumda, artık nasıl bir mouse tutuşum, nasıl kendimi kasışım varsa resmen sağ kol uyuşmaya, kol ağrıdan kudurmaya başladı. Dünden beri Voltaren ile ovup bu bandajı sardık da iyi geldi sanki.

Neyse ne diyordum özlemiştim kelebek kesmeyi. Gerçi bence herkesin bir köşesinde zor günler için bir miktar kelebeği olmalı : )  Ben bu şekilde çok güzel stres atıyorum, en fazla kelebeği de kardeşimle kavga ettiğimiz zamanlarda kesiyorum mesela: )  

Bu haftasonu çok özlediğim kağıtlarımla bolca vakit geçirdim ve üstelik bir amaca yönelikti bu çalışma, sırf keseyim de bir kenarda dursun diye değildi. Daha önce yaptığım ama tekrar yapmak isteyip de evde koyacak, asacak yer olmadığı için kendimi  frenlediğim  ne varsa yaptım tekrar, keşke daha çok zamanım olsaydı da daha çok yapabilseydim.

Bu cumartesi çok eğlenceli bir yer açılıyor, Atölye Curcuna. İşte orası için yaptım büyük bir zevkle, sarkıtlar, garlandlar… kalpler, kelebekler kestim, silikon tabancamı da aldım elime, yapıştırdım durdum.

Atölye Curcuna’da birbirinden farklı ve eğlenceli workshoplar yapılacak, sanırım çok da kısa süre sonra başlayacak bu workshoplar. Detayları öğrendiğimde kesin sizlerle de paylaşacağım.

Adresini, açılışla ilgili tüm detayları buradan görebilirsiniz. Ben orada olacağım, kimbilir belki birilerinin yolu düşer tanışma fırsatımız da olur, eğlenir, konuşur, kaynaşırız: )





This is an announced about a worksop who called Atölye Curcuna in Istanbul.

I made a lot of garlands to decoration of there last weekend. I had missed my all stationery stuff, patterned and colored papers, glues, ribbons...

I love paper cutting, especially if I cut colorful butterflies.

I think it is a good way to be relax...

For instance, I cut out most butterflies. when I argue with my little sister:)




30 yorum :

  1. Paylaşmanı dört gözle bekleyeceğim. Kelebekler yine şahane.
    Atölye Curcuna'ya başarılar der, hayırlı olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Giitiğimde iyi dileklerini iletirim.

      Sil
  2. Bu muhteşem kelebekleri neren kesiyorsunuz, dergilerden mi, netten mi çıktı alıyorsunuz? Çok tatlılar...
    Atolye Curcuna'ya da başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerden kesiyorum, internetten buluyorum, ETSY'den alıyorum, Pinterest'de var mesela bulabilirsin. Dergilerde de çok karşıma çıkıyor, isteyince bulunuyor yani:)
      Şu postda da anlatmıştım desenli kağıtları nereden bulduğumu bunlar da o mantık yani; http://cafenohut.blogspot.com/2012/05/desenli-kagtlar-nereden-mi-buluyorum.html

      Bu arada iyi dileklerini gittiğimde ileteceğim.:)

      Sil
  3. Harika olmuş kelebekler

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Kelebek olsun yeter ki:) Var mı ondan güzeli:)

      Sil
  5. evet nerden nohutum? bizde keselim bulunsun evde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yukarıda da yazdım aslında ama üşenmem tekrar yazayım:) Google'ı açıyorum printable butterfly yazıyorum yığınla şey çıkıyor işte bu akdar basit, yani internetten, pinterestten, ETSY'den ... her yerden bulunuyor, dergilerden de kesiyorum. En çok da bir kelebeği kalığ yapıp desenli ya da renkli kağıtlardan kesiyorum.
      Sonsuz kaynak var yani...

      Sil
  6. Kelebekler süper,nereden kesiyorsun bunları.Atölye curcuna haırlı olsun ,paylaşımlarınızı bekliyoruz.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki iki yorum da da yazdım aslında, her yerden buluyorum diyeyim size de:)

      İyi dileklerinizi ileteceğim.

      Sil
  7. hello, do you have the butterflies as a printable?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I find them from pinterest and google and also I bought some of them from ETSY. Because of that I cannot share.
      You can find so many butterflies from pinterest and google, you should seach as printable butterfly, that's all.
      Have a nice day.

      Sil
  8. Yakin olsaydim, kesin gelirdim acilisa... Hayirli olsun... Senin de emeklerine saglik güzel kardesim.. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  9. eğer şehirdışında olmazsam mutlaka gelmek istiyorum. saat kaç gibi orada olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 14:00'de başlayacak ben de 14:30-15:00 gibi orada olurum en geç, gelirsen ne güzel olur, sonunda tanışmış oluruz:)

      Sil
  10. kelebek=Sevdiye'den sonra
    kelebek=Ayda

    tüm kitapçılarda :)

    bu arada hayırlı olsun atölye ;)
    inşaAllah yolum düşer birgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiye demişken, hiç sesi çıkmıyor bu sıralar onun, dur sen bir yoklayayım onu:)

      Yolun düşerse haber ver ben de geleyim:)

      Sil
  11. Kelebekler gerçekten çok güzel tam mevsime uygun :)
    bu arada geçmiş olsun, ben de mouse kullanımı sebebiyle sağ elimden uzun süre çektim, doktora gittim Karpal tünel sendromu dedi. Çok feci bişi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet kime söylesem aynı şeyi söylüyor, sinir oluyorum, doktora falan da gidesim yok hiç, biraz dikkat etmeye çalışacağım artık ama zor:(

      Sil
  12. They are adorable Ayda. I wish I have a workshop like that to attend.
    Crafts are indeed are very nice and health way to relax. I enjoy it a lot, too.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes Dear Regina, I'm so happy that I can attend a workshop finaly in Turkey.
      You know I love so much craft and all diy projects.

      Have a nice weekend.

      Sil
  13. Beyiliyorum kelebeklere ve kelebekli dekorlara, bu kelebeklerin son hali nasil olacak cok merak ettim dogrusu :)
    dipnot: kelebekleri nerden kestiniz? herhangi bir template varmi elinizde? cok guzellermis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son hallerini fotoğraflayamadım bir türlü işten eve gittiğimde karanlık oluyor ev:(
      Belki astığımda eğer ışığı beğenirsem fotoğraflarım (Bir de böyle kaprisliyim:) )
      Bu arada yukarıdaki cevapları okursan hep yazdım nerelerden bulduğumu belki faydası olur, ben bazıalrını ETSY'den bir ücret karşılığı alıyorum onları 3. şahıslara vermem zaten yasak, diğerlerini herkes bulabilir ama telif hakları muhabbeti yüzünden ben bulaşmak sitemiyorum bu tarz şeylere.
      Google'da ara mutlaka karşına çıkıyor hep aynı şeyler var zaten.

      Sil
  14. CafeNohutçum benim merakım ise bunları nasıl kesiyorsunuz? Makasla mı yoksa kesme işini yapan bir delgeç yada kesik çıkaran bir yazıcı ile mi? Benimde keserek kullanmak istediğim çok obje var ama elle kesince yamuk yapıyorum. Birde kağıt gramajı ne bunların? Bu tarz sallanan objelerde normal 80 gr kağıt hafif durur dimi? Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunları hep elimde makas ile kesiyorum. Ucu sivri (adını unuttum şimdi) kalem gibi kullanılan kesiciden de var ama asla onu kullanamıyorum. Çok da denemedim aslında, ben makasla kesmeyi her detayı çıkartmayı seviyorum.
      Kağıt gramajına gelince, eğer çok inceyse, normal dosya kağıdı bazen önlü arkalı yapıştırıyorum birbirine, bazen de fotokopiciden print aldırıyorum renkli o zaman daha kalın kağıda bastırıyorum.

      Sil
  15. Çok ama çok güzel olmuşlar. Zaten yaptıklarını çok beğeniyorum, yaptıklarını sunuş biçimini de ayrı beğeniyorum...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. şimdi kadınlar klubundeki dekorasyon bloğu tavsişyesinde gördüm seni cicim ve hemen izlemeye alacağım...yarı dekorasyon yarı günlük modundaki bir blogger olarak dekorasyon blogcularını ve senin gibi yaratıcı kişiliklere bayılıyorum:)ilk fırsatta tüm postlarına bakmaya çalışacağım....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...