Buralardayım ama yokum...




Ne çabuk geçiyor şu tatil dedikleri şey… Sanki hiç gitmemiş gibiyim şu anda, dört gözle bir sonraki gidişimi bekliyorum.

Son yıllarda hiç bu kadar meyva yemiyordum, resmen küçük bir şeftali ağacını yedim. 

Gitmeden önce, daha doğrusu koscoca bir kış, yazın Altınoluk’ta neler yapacağımın hayalini kurup da oraya gidip hiç birini yapamamak bile moralimi bozmadı, bol yemeli, bol koşuşturmalı, bol gülmeli bir tatildi netekim.

Bizim Altınoluk’a vardığımız günün akşamı 2 arkadaşımız ve köpekleri de bize katıldı. Kahvaltıda bizimkilere akşam üstü iki kişi daha gelecek, haa bir de köpek var dediğimizde annemle babamın yüz ifadesini bir görecektiniz: ) Babam biliyorsunuz hemen hemen her yaz köpekler tarafından ısırılmayı adet edinmiş biri, annemse ödeleğin teki, titizliği de cabası: ) Kısacası bizim ailenin evcil bir hayvanla (kedi-köpek gibi… muhabbet kuşu ve akvaryum balıkları hariç tutuyorum) ilk yakın teması oldu bu. 3 gün boyunca beraberdik, hatta son gün 3-4 saat annem babam ve Dali (ismi bu) başbaşa kaldılar ve biz tatilimizin sonuna kadar, Dali’nin nasıl sahibinin arkasından garip garip baktığını, sıcakta nasıl da susadığını ve bizimkilerin törenle ona su verdiklerini, annem de içeriye girecek ve onu yalnız bırakacak diye korkudan annemin ayaklarının dibine yatıp annemi yerinden kıpırdatmadığını ( ki burada annem kesin korkudan yerinden kalkamamıştır) dinleyip durduk, tabii her seferinde yeni ilavelerle. Son gün hikaye iyice çığırından çıkmıştı artık...

Ne hayal ettiğim kadar dikiş dikebildim, ne kes-yapıştırlar ne de kek-pasta yapabildim.. Fotoğraf bile az. Devamlı aynı şeyleri fotoğraflamışım akşam şöyle bir baktım da…

Diyeceğim şu, ben geldim, buralardayım ama yine blog alemine pek sık uğrayamayacağım, yarın bir ihale var, sabahtan beri harıl harıl onun için çalışıyorum, yarın da erkenden Ankara’ya gidiyorum akşam döneceğim ama ertesi günü halim nice olur bu sıcaklarda bilmem ama şimdi hepinize serin mi serin bir hafta ve Hayırlı Ramazanlar dilemek istedim.

Görüşürüz…




Finished a summer vacation and started my usual day again.

I visited my hometown and had a peaceful time with my parents while my vacation. It was so peaceful and happy days.

Swam every morning and went to the small village some days was really nice.

We also had guests for 3 days and we have enjoyed so much.
 
Now I'm at the office and I have to work very hard: ( Tomorrow, I will be another city for a big tender...

Anyway, I will be around but I can not visit your blogs for a while:(

I wish you have a great week..




37 yorum :

  1. ahh ahhh güzel şeyler hep çabuk geçer yaaa zaten:(( Dediğin gib yaptığın planlara uymasa da tail het şekilde güzel.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılı gün dedikleri işte, 1 ay da olsa hemen geçecek, ilk günden geriye sayış başlıyor çünkü:(

      Sil
  2. ama ama gozumuz yollarda:))

    YanıtlaSil
  3. sevgili nohut;
    iyiki geldin ve ses verdin artik seni merak ediyordum
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Merak edilmek ne güzel bir duyguymuş böyle.. İki arada bir derede bir post hazırladım:)

      Sil
  4. En yeni takipçin olarak ilk hoşgeldin benden olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Neee buraya mı geliyorsunnn?? Ne zaman? Ayda uzun kalmayacak mısın?

    YanıtlaSil
  6. Tatilinizin iyi gecmesine sevindim,Altinoluk cok guzel,biz hala buralardayiz..Insan tum sezon kalsa tadina doyamaz buralarin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne şanslısın, ben şimdi ikinci sefer için gün sayıyorum...

      Sil
  7. Hoşgeldiniz :) Tam tatil olmuş anladığım, o boş geçen zaman bile o kadar güzelmiş ki meğer :) ihalede başarılar!

    YanıtlaSil
  8. "HAYAT GERÇEKLEŞMESİ BEKLENEN OLAYLAR ARASINDA GEÇEN ZAMANDIR."

    Öyle değil mi ama... :)

    Size de Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir lafmış bu böyle.. Ne kadar doğru...

      Sil
  9. hoşgeldin, her türlü hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) nedense olduğum yerde havaya zıplayıp bir tam tur atıp hoşbuldukkk diyesim var...
      öyle bir enerji verdi yorumun:))

      Sil
  10. Hoşgeldin ve kolay gelsin. Umarım tatil iyi geçmiştir. Fotoğrafları merak ediyorum. Eminim çok güzel şeyler çekmişsindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi güzelmiş gibi geliyor bi hiiiç beğenmiyorum, şu anda beğenmeme periyodundayım mesela:))
      Hoşbulduk bir de:)

      Sil
  11. senin o mini kova'nı yerim ben :D

    Tatil bana eziyet, işkence gelir...
    Şöyle ki biz bir tatile gittik mi -ki bu ya teyzemin yazlığı yada köyümüz olur- biz cümbür cemaat gideriz...

    Geçen çocuklar duymasında da işlemişlerdi bu konuyu ama ben hiç şaşırmadım :D
    ve ben o tatilden haşatı çıkmış olarak dönerim....
    O yüzden en güzel tatil evinde olan tatil :)

    bir keresinde topkapı sarayına gitmiştik cümbür cemaat
    abartmıyorum 20 kişi
    sanırsın tur düzenledik saraya :D
    Teyzemler, kuzenler, annemin kuzenleri, kardeşleri :/
    Hatta anlaşmışlarmış topkapı sarayından gülhane parkına gidecekmişiz
    keyif yapacakmışız
    Millet örgüsünü almış gelmiş
    Tam saraya gircez güvenlik demez mi şişlerle ne işiniz var saray da
    aha da sana rezalet...
    Selanik örcekler hanımefendiler
    tövbe estağfirullah...
    ne gezdiğimi anlamıştım ne gördüğümü...
    o gün bugündür saray maray gezmiyorum ben
    çünkü eminim takılacak millet peşime
    sonrası yukardaki yazdıklarımla aynı :)
    saray maceram bu olursa tatil maceramı var sen düşün Aydacım...

    Koşuşturmana Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Reyyan, öyle güzel anlatmışsınki gözümde canlandı herşey, hem komik hem işgence.. Bir gün işten kaçayım ben sen de evden kaç çaktırmadan kimseye beraber gezelim bari belki Sedo'ya da haber veririz Tenten'den kaçar gelir:))

      Sil
  12. eğlenceli bir tatil olmuş..yenileri gelir en kısa zamanda inşallah:)sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Glad you are having a good holiday.

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldin,biz buraları bekledik sizler için, hala bıraktığınız gibi sıcak ve yorucu:(
    Altınolukta o miss havada olmak varken İstanbul çekilir mi? :) Diyerek şimdiden 2. tatiliniz için gaz vereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiç çekilmiyor hiiç, hele dört duvar arasında olup ayakkabı giymek yok mu... tiksinçççççç

      Sil
  15. hayatım,

    Altınoluk civarında kiralık yazlık minik, bahçeli bir ev arıyoruz. Var mı tanıdık. 3 kişilik bir aileyiz ve Agustos 5 te giriş yapıp, bayram öncesi çıkarız diye düşünüyorum.


    Yer arayan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım aslında nasıl bir yer aradığına bağlı... Bizim site denize uzak biraz, çoluk çocuk yok pek sitede, Kaz Dağlarında olduğundan pek bir yaşlı evi yeri gibi, biz çok seviyoruz o sakinliği gerçi, bizim sitede oluyor kiralık evler, ama etrafı hiiç bilmiyorum.
      SERHATTEPE olarak bir bak istersen google'dan, eğer düşünürsen bizim komşularda kimse yoksa annemlerden siteyip telefonlarını veririm.

      Sil
  16. Bende aynısı desem?
    Bu senekirazi bir ağaç yemişimdir toplamda:-)
    Çok seviyorum bende meyveyi ve elim hep gidiyor şeftal,karpuz,kavun,çilek,kiraz Allah ne verdiyse kıvamında tüketiyorum.
    Ne güzle yoğunluklar boşver rehavetten iyidir,Alah kolaylık versin hayırlı ramazanlar sanada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma meyva dedinmi sınır yok... Deli gibi yiyorum.
      Yaz meyvalarının hepsi de birbirinden nefis ama...

      Sil
  17. çok özlemiştik , az daha bekleriz artık ^-^

    YanıtlaSil
  18. Blogunuzu okumaya yeni başladım sayfanız rengarenk :) ellerinize sağlık...
    Bu arada ingilizce de yazdığınız için teşekkür ediyorum. İngilizce öğrenmeye çalışan biri olarak hergün kısa bir yazı okumak eminim bana çok şey kazandıracaktır :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...