Güzelim Pembe ve Duvar Kağıdı...


Ev dekorasyonunda aslında çok da fazla pembeyi kullanmıyoruz. Sanki sadece bebek odalarında olabilirmiş gibi.. Biz onun yerine kahveler, grinin tonları, kremler… daha bir ağır abla tonlarını tercih ediyoruz nedense…
Ne kadar kasvetli renkler… Böyle bir yatakta yatmak, bu tatlı sandalyeye oturup çalışmak istemez misiniz?

Ben isterim…







Kaynak ; Wohnidee


İlk fotoğraftaki duvar kağıdını IDA Interior Lifestyle bloğunun sahibi Ilara’nın evinde görmüştüm. O ev zaten çok hoşuma gidiyor, renkler o kadar güzel ki evin her köşesinden huzur fışkırıyor.
Neyse işte bu duvar kağıdı ile balkon kapısının yanındaki küçük alanı ve yatak odasındaki dolabı kaplamış.





in Turkey we do not use too much pink color in the home decoration. Instead of pink, we prefer somber colors like cream, brown tones and gray.  Pink color being used just baby rooms decorations.
Whereas who does not want to sleep in a bed like this bed or to work in this pink chair.
I want.

I saw the wallpaper in the first photograph for the first time in the ilara's house, who is owner of the IDA Interior Lifestyle blog. I already love this house. It is realy peacfull and nice.
She has covered their wardrobe and a small area of the between balcony door and wall  with this wallpaper.





8 yorum :

  1. ba yıl dım ! birine değil hepsine :)

    YanıtlaSil
  2. Orda bana çok tanıdık bir sürahi var sanki yoksa ben mi yanlış görüyorum:))

    YanıtlaSil
  3. o ucundan görünen triko battaniye var ya ona bittim ben en çok:)

    YanıtlaSil
  4. O sürahi benim Mavi vazonun halasının kızı gibi birşey sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. Bu duvar kağıtları pipstudio.com'da var hem de Türkiye'ye gönderimi de var!

    YanıtlaSil
  6. Biz daha stilimizu bulamadik da ondan. Hazir sunulanlari, annemizde ve komsularda gorduklerimizi devam ettiriyoruz. Pembe cocuk odasi rengi olarak kabul ediliyor. Oysa salonda bile hos durdugu oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...