Karman-çorman


Evet çok karışık. Ben bu odanın içinde huzursuzlanır uyuyamam ama bu küçücük odaya harcanan emek için ve renk cümbüşünün hatrına paylaşmak istedim.

Sarı kapı, pencere ve kesmeler (boya yaparken oralara kesme deniyor diye biliyorum ama artık herneyse adı) de hoşuma gitmedi değil.
Haa bir de yastıkları beğendim. Yatak da fena değil aslında. Bak durdukça bişeyler buluyor insan. Tavan da aynen kalabilir, bence bir tek duvar kağıdı birazcık daha sade olsaydı harika olurdu. Gerçi o zamanda belki dikkat çekmezdi bu oda:)
Ne yaman çelişki yarabbi..








Haydi ben kaçtım...


6 yorum :

  1. wow..how many colors...lovely greetings

    YanıtlaSil
  2. This bedroom is absolutely gorgeous!!! I don't know if I could sleep in it, but nobody can deny how creative this space is.

    YanıtlaSil
  3. Yes I agree with you.
    this is a work of creativity .

    YanıtlaSil
  4. bi emek harcanmış arkadaşlar hemen karışık diye kestirip atmayın lutfen ben beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Hiç bana göre değilmiş :)) Astigmatım var benim sanırım ondan, böyle karışık şeylerden rahatsız oluyorum. Ama bu kadar karmaşık şeyi bir arada uyumla kullanmış olmak bir sanat tabii ki.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...