Bence Atalarım Kızılderiliydi...





Yazın sonuna doğru eğer tatildeysem, denizden çıkıp arabayla bir yere gidiyorsam ve o anda arabanın aynasında, şans eseri kendimle göz göze gelirsem. Atalarımın Kızılderili olduğuna kesin gözüyle bakıyorum... ee zaten diğerleri detay kalıyor;
Ben de onlar gibi dört duvar arasında yaşamayı redediyorum.
Ben de onlar gibi canlı renkleri çok seviyorum..
Benim de onlar gibi kullandığım kimsenin anlamadığı özlü sözlerim var... 

Bence Yakari benim amca oğlumdu...






Towards end of the summer if I am on holiday. After the beach. When I go to somewhere by car, if I come eye to eye with myself in the mirror of the car. I decide that my ancestors are Native American.

others are already detail. I negate to live between walls also like them.
I also really like the vividly colors like them... and also I'm using some words that nobody understands.

I think, YAKARI was my uncle's son...










12 yorum :

  1. Güzel mesaj. Ben mükemmel bir uyum içinde renk ve baskı festivali sevdi ... Hugs!
    www.arquitrecos.com

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Pocahontas Nohut ;)
    çok tatlısınız efenim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir post olmuş çok sevdim:) Resimlerdeki detaylarada bayıldım. Doğru yoldasın :)

    YanıtlaSil
  4. Bu cafenohutun bloğuna ara ara bakarım,okurum.Hissettiklerini gözlemlediklerini çok net anlatan yalansız bi blog der söylenirim.Hmpfss fotoğraflar renkler çok güzel bu arada, kızımda kızılderililerin hastası,oda poster kostüm dolu :)

    YanıtlaSil
  5. Bence hepimizin atalarına kızılderililik karışmıştır,ne güzel:))

    YanıtlaSil
  6. Sedo Kız'ın Pocahontas Nohut demesi hoşuma gitti :)
    Canlı renkler ve aksesuarlar çok güzel !

    YanıtlaSil
  7. Benim de, benim de! Bence Türk - Kızılderili kökeni bir vs deniyordu ya bir ara, mümkündür. Zira Turkuaz mesela en çok kullanılan renk onlarda ve ben çok severim. Bir de işyerinde Yakari ismini takmıştı bir arkadaşım bana:) Ben meksikan tarzını da seviyorum arkadaşım.. onların da renkler vs güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  8. Haha, Yakari amca oğlun değil de amca kızın olabilir bu arada:)

    YanıtlaSil
  9. Yakari kız mıydı yaa... Haydaaa, ben ona karşı hiç de boş değildim halbuki...

    Pocahontas noHut da pek bir sevdim ama siz bana kısaca PocanoHut dersiniz artık:)

    YanıtlaSil
  10. Zateen Kızıkderililer'in atası da Türklerdi :)Renkli şeyleri ben de seviyorum,her yeri beyaza boyayan İsveçlilerden hazzetmiyorum !

    YanıtlaSil
  11. I could spend hours here, you know that? Your blog is one of the best!

    YanıtlaSil
  12. bence biz akrabayız:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...