Yorgunum... Yorgunsun... Yorgun...

Bütün haftasonu o kadar yorulduk ki anlatamam. "Bir an önce akşam olsa da eve gitsem " demeye sabah saat çaldığında başladım. Biliyorum akşam eve gittiğimde de uyuyamıyacağım,  bu yorgunluk böyle gidecek… gidecek…  sonra sönümlenecek…






Devamlı evde bahar havası estirmek istediğimizden, beyaza boyanacak bir iki parça eşyadan, posterlerden bahsediyordum. Bu haftasonu hava birazcık olsun bize boya işini halletmemiz için fırsat verdi. Planımız haftaya bu değişimi yapmak, ama sanırım posterler yetişmeyecek ve biz de sinir olacağız.

Yapılacaklar listesi;
1-Kren rengi koltuğun üstündeki yastıklar değiştirilecek. (Bu sezon sonu indiriminden Zara Home’dan sezonda 69-79 TL etiketi olan yastık kılıflarını sadece 9, 6 ve en pahalısını 11 TL’ye aldım.)
2- İşyerinden getirdiğim siyah sehpa beyaza boyanacak.
3- Girişteki ayakkabılık beyaza boyanacak ve kulpları Zara Home’daki düğmeli kulplar ile değiştirilecek.
4- Koyu renk kadife koltuk kaplanacak, arkasındaki yastıklara açık renk, koltuk kumaşına uygun kılıflar geçirilecek.
5- Televizyonluğun üstündeki iki poster ETSY’den aldıklarımızla değiştirilecek.
6- Orta sehpanın üzerindeki ikea ahşap kase ve boyalı taşlar, Paşabahçe’den aldığımız balıklı kase ve yeni boyanacak olan taşlar ile değiştirilecek.
7-Salondaki yan perdeler (bunların bir ismi var ama ben unuttum) açık renk olacak.
8-Çamaşır makinasının bulunduğu bölüme İkea’dan alınan  sepetli dolap konulacak.
9- Kardeşimin odasındaki tablolardan biri yeni sipariş ettiğimiz Matisse’in bir çizimi ile değiştirilecek. Şifonyerin üstü yeni vazo ve başka aksesuarlar ile renklendirilecek.
10-Ay ne acı kendi odamda sadece komidinimin kulbunu değiştiriyorum. Belki koltuğumuda beyaza boyayabilirim.

Listedekilerin bir kısmını tamamladık.
Bu haftasonu Ikea, Praktiker ve Koçtaş arasında gittik geldik yani. Ikea’dan alışverişimizi yaptık, Praktiker’den boyaları aldık, sonra eve geldik bir de baktık ki sepetleri kasada unutmuşuz. Tekrar geri gittik, hazır gitmişken aldığımız bir sandalyenin rengini odaya uyduramamıştık, hadi onu da beyaz ile değiştirdik. Tam boyaya başladık, tiner almadığımızı farkettik, sinir krizleri içinde Koçtaş’a gidip tiner aldık. Boyanınca böyle güzel olabileceğini tahmin etmediğimiz için Zara Home’dan kulpları almamıştık, baktık, güzel oldu, haydi bakalım Cevahir Alışveriş Merkezi'nin yolunu tuttuk ve kulpları aldık.
Pazar akşamı oturduğumuzda her yanımız ağrıyordu.
Bu arada evde fotoğraf makinası ile deneme çekimlerim son gaz devam ediyor.
Yığınla fotoğraf çektim, ama akşam hiç halim olmadığı  için bilgisayara hepsini aktaramadım  bile.
Bugünlük  sadece kardeşimin odası için aldığımız bu mavi vazo ve pembe çiçek ile iyi haftalar diliyorum.


Öpüldünüz...

4 yorum :

  1. ayy okurken ben yoruldum bunları :) ama bi o kadar da keyif aldım ! Değişiklikleri seviyorum hem fotoğrafları da sabırsızlıkla bekliyorum :)

    * mavi,en sevdiğim renk..vazoyu pek sevdim..

    YanıtlaSil
  2. Böyle yorgunluğu can kurban :)

    YanıtlaSil
  3. ooff ne liste!!
    ama yaptıklarını hemen göster:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...