Taş duvar buna denir:


Şu taş duvarın güzelliğine bakar mısınız?

Boş kaldıkça Kaş’da bir ev hayal ediyorum, taş duvarlı bir ev.  Bahçesinde oturduğumda Meis’i görebileceğim, öğleden sonra hafif gölge olan odanın camlarında  tül perdeler uçuşacak, dışarısı kavurucu sıcak ama içeride hafif bir serinlik ve bir an önce denize koşma isteği. Ne kadar yüzersem yüzeyim Kaş’da hiç doymuyorum denize…
Özlemişim.







Bu evin diğer odaları da hiç fena değil. Mesela beyaz camlı dolabın içinde çok değişik objeler var, epeyce bir baktım neler olduğunu anlamak için. Anladın mı bari derseniz .. emin değilim:)

Merak edenler buraya bir TIK.


4 yorum :

  1. oof neyazık ki gelemiyoruz,pelin 3 gündür hasta ve hala ateşli.ben de bu durumda bırakamadım.bakalım belki eşimde izin alırsa haftaya.
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. taş duvarların özelliğidir yazın serin tutar kışın sıcak..evin dışında taş ile ahşap dans edecek. ve meis adası kıskanacak seni..aldın götürdün beni sabah sabah iş mi şimdi bu yaptığın:) günaydınlar

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun Buket'ciğim. Pelin iyi olsun da görüşürüz inşallah...

    YanıtlaSil
  4. İlk defa geçen yaz Kaş'a gittim. Hayran kaldım, denizi yeşilliği ile müthiş bir yer :) Benimde Ege'de bir ev hayalim var yakın olsun istiyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...