Mutlu EV...


Bu güzel, şirin, neşeli evin sahibi; Marlous. Hollanda’nın Utrecht yakınlarındaki bir kasabada kocası, kedisi ve iki tavşanı ile birlikte yaşıyormuş.

Evin modern bir havası var ama aynı zamanda vintage objeler ve el işleri ile renklendirmişler. İkea'dan alınmış yığınla şey var, hepsinide çok güzel kullanmış. Zaten ben ikea'nın en çok bu yönünü seviyorum, dünyanın heryerinde her evde ikea'dan alınmış birşey görebilirsiniz ama sanki hepsi birbirinden farklıymış gibi hissedersiniz. Bence İkea müşterilerinin yaratıcılığını ön plana çıkartabildiği için bu kadar popüler.

Neyse burada ancak bir kısmını paylaştığım evin diğer fotoğraflarına Flickr adresinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Marlous’u Planet Fur bloğundan da takip edebilirsiniz.











Neredeyse unutuyordum, ETSY'de ki dükkanında da çok şirin el işleri satıyor.






5 yorum :

  1. Canlı renkleri ne kadar cesurca kullanmışlar,Ben cesaret edemem doğrusu...
    Beyaz tuğla duvar gibi şöminem var salonda,yan duvarada tuğla ördürüp ördürmeme konusunda kararsızım,burada görünce pek bir hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Salonda öyle bir şömine varsa bence hiç düşünme yaptır. Bir çok evi beğeniyoruz, bayılıyoruz, ama iş kendi evlerimize gelince cesur olamıyoruz. Ben de öyleyim. Ama kırmaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Deli gibi kıskandım, özendim ve anlama gelen her şeyi yaptım :)

    YanıtlaSil
  4. beautiful, beautiful images.....I love it all....and those wire lamp shades are speaking to me!

    xo

    YanıtlaSil
  5. çok güzel renkler...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...