Kağıttan Çiçek Yaptım...


Hani geçenlerde bahsetmiştim ya, aynı anda on tane şey ile uğraşıyorum bu yüzden de çok geç yatıyorum hep uykum var diye. İşte o akşamlardan birinde yaptığım çiçekler, bunlar ilk denemeliklerim. Şimdi yeni gramofon kağıtları aldım, birde çöp şiş çubuklarından. Anneme  kocaman bir demet yapacağım.


   


Bu yaprakları bir  nikah şekerlerinden çıkmıştı, nikah şekerlerini hep biriktiriyorum illaki biryerde kullanılıyor, en çok da hediye paketlerinde.


  


Yenilerini yapayım onların adam gibi fotoğraflarını çekeceğim. Yani umarım.. Çünkü iş çıkışı eve gittiğimde fotoğraf çekmek için ışık yetersiz oluyor, daha doğrusu sevmiyorum yapay ışıkla çekilen fotoğrafları. Hem daha o kadar usta olamadım, bilmiyorum bir obje nasıl çekilir?? Öğreneceğim inşallah.
Neyse işte bu yüzden hep haftasonunu beklemem gerekiyor yaptıklarımı fotoğraflamak için.

Aşağıda da çiçeklerin yapılışını görebilirsiniz oldukça kolay;






Sanmayın ki mavi vazolu fotoğraflar bitti, kurtuluş yok :)



Not: Bu arada da hava yine kapadı, görmezden geliyorum haberiniz olsun...

9 yorum :

  1. I just had to stop by and say hi b/c your profile picture is one of my all time favorite Matisse paintings of all time! I have a copy of this in my home that I have had since childhood..so it was like seeing an old friend here!:)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ben de deneyeceğim,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Ben mavi vazodan hiçç rahatsız değilim aksine hayranım ona:) bu arada çiçekler harika olmuş devamı da gelsin gelmeli!

    YanıtlaSil
  4. Dear The Zhush; I also realy like all works of Matisse, I have a few Serigraph copy of Matisse in my home walls. I had bought them from Nice, Matisse Museum. Especially I love "Blue Nude IV" .
    I think he was genius when he was playing with colors.

    YanıtlaSil
  5. Thank you Jessi...

    Natali beğendiğine sevindim, benimkiler biraz acemice oldu, eminim sen çok daha güzellerini yaparsın...

    YanıtlaSil
  6. Zeynep; senin gibi tecrübeli birinden bunu duymak ne güzel. Mutlu oldum şimdi çoook:)

    YanıtlaSil
  7. This is very beautiful - your whole blog is beautiful.
    Did I understand it right, meaning, did you make the yellow flowers?
    I'm sorry but you mind telling me your name?

    YanıtlaSil
  8. Thank you Regina ; Yes I made these yellow flowers,
    very simple but this was my first experiment.

    in the meantime ; I'm Ayda:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...