Hayal Dünyası...







Ben burada bir öğle yemeği yemek istiyorum. İçerideki ışık, yer karoları, ortam çok hoşuma gitti.

Bounchon Bistro’nun Yountville, Las Vegas ve Beverly Hills’de olmak üzere 3 ayrı yeri varmış. Yıllar yıllar önce …1999 yılında Las Vegas ve Beverly Hills’a gitmiştim, tabii o zamanlar çok gençtim, ne böyle zevklerim, ne de cebimde yeterli para vardı.
Gerçi menüsüne bakınca kolay kolay gidilecekler listesine eklenecek bir yer gibi de durmuyor. Ben yine hayallerimde orada bir öğle yemeği yediğimi düşünsen en iyisi.. Sabahtan çıkmışım Beverly Hills’e , alışveriş yapmışım, elde paketler, dergiler, kitaplar… Dinlenmek ve yemek için girmişim buraya… Midye ve buz gibi bir beyaz şarap, arkasından da tatlı ve kahve… belki tatlı bir likör…
Zevkten öldüm….






3 yorum :

  1. Sevgili cafenoHut...ilk kez ugradigim bu sayfada inanilmaz keyifle dolastim...ama daha da dolasacagim... Iyiki yolum düsmüs buraya...artik hep buradayim...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  2. Bu yer karolarına bayılıyorum eski evleri hatırlatıyor bana (eskiyi severim de)ama çok da ruhlu...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Eya, ben de hep beklerim..

    Natali; evet çok seviyorum bende. Çok şık ve duygulu..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...