Yeni bir yıl, yeni bir liste...




Senenin son günleri pek bir koşuşturmalı geçti. Şöyle bir sakinleyip 2013 de neler oldu, beni mutlu eden şeyler, üzenler, yapmak isteyip de yapamadıklarım, hiç aklımda yokken yaptıklarım nelerdi düşünemedim bile.

Bu sabah işe geldim, sabah kahvemi içerken düşündüm biraz. Sonra başladım 2014 listesini yapmaya. Burada da her fırsatta yazmışımdır. Ben de Funda da liste yapmayı çok severiz, evin her köşesinden listeler çıkar, onları hep saklarız. Yıllar önce yazılmış bir listede yapılanları işaretlemek acayip zevk verir bize. Listeye yazıp da yapmadığımız ya da almadığımız çok çok az şey vardır. Hedef olmayınca başı boş kalıyor hayat.  

İşte benim 2014 de yapmak istediklerimden bazıları;
ETSY’de dükkanı aç.
Photoshop ve Lightroom programları ile daha fazla ilgilen.
İngilizceni geliştirmek için çalış.
Daha sağlıklı yaşa. Bol bol yürü, bol bol mevye ye,  erken yat.
.
.
Liste sonlara doğru sapıtıp alışveriş listesine dönüşüyor, artık onları yazmadım.  Ama ben 2014’den umutluyum, bir kere çift sayı.

Umarım herkes için hayallerin gerçeğe döndüğü bir yıl olur…




The last days of the year was very busy. I could not find enough time to think, what happened in 2013... things that made me happy or upset, what I wanted to do, what I did...
I came to work this morning and I thought a little while drinking my morning coffee and started making a list for 2014. I and my little sister Funda love "to do list".  You can find many "to do lists" in every corners of our home. We keep them always and when we find one of them after many years, it gives us great pleasure to mark some items as done.

Here's some things of what I want to do in 2014 ;
Open up an ETSY shop as soon as.
More interested in Photoshop and Lightroom programs .
Try to improve your English .
More healthy living...  walks more, drink more water, eat plenty of fruit , go early to bed.
.
.
List towards the end turns into a shopping list : )  I did not write them anymore.
I have high hopes for 2014.
Happy new year everyone, hope all of our dreams come true in 2014…









47 yorum :

  1. etsyde dukkani ac kesinlikle Nohutum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy bir türlü yoğunlaşamıyorum o konuya, aslında çoğu şey hazır da son hamleyi yapamıyorum bir türlü.
      An meselesi ama...

      Sil
  2. Kalem çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Aydacım tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun canım

    YanıtlaSil
  4. ilk maddeyi gerçekleştirmen gerektiği çok aşikar artık...ve ilk sırada olmasından dolayı daha da mutlu oldum :) diğerlerini zaten yaparsın sen,şüphem yok...yeni listenle harika bir yılın olsun nohutcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim şöyle karşı masamda falan otursaydın şimdiye açmıştım ben o dükkanı:)) Çok güzel gaz veriyorsun...
      Ama eli kulağında, un, şeker hazır bir helva karmak kaldı:)
      Hepimiz için harika bir yıl olur umarım...

      Sil
  5. Son dileğe ben de çok bel bağladım bu sene :) artık yaş 30, daha bir dikkatli olmam lazım :)
    Etsydeki dükkanınızı dörttttr gözle beklerim!! Heyecan yaptım :))
    Bu sene istediğiniz şeylere ulaştığınız bir sene olsun inşallah :) nice yıllaraaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 harika bir yaş, değerini bil bence ama çok da panik yapma, bunun bir de 40 ı var:)))
      ETSY dükkanı çoğunlukşa çocuk eşyaları olacak, belki zamanla farklı ürünler de eklerim ama şu anda elimdekiler, battaniye ve yastık...
      Hepimiz için harika bir yıl olsun...

      Sil
  6. sarılar içimi açtı misss... etsy'de dükkan aç x2!
    öpücük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sana olsun o çiçekler o zaman...
      ETSY için fotoğrafları da çektim ama bir türlü son adımı atamıyorum, ayyy darlandım artık...

      Sil
  7. listenin sonlarını boşver:) ilk dört kalem zaten süper!
    hepsi hepsi olacak inşallah.
    Bu yıl güzel olacak.

    YanıtlaSil
  8. başarılar,:)
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  9. Benim de tüüm iyi dilekler yanında bu yıl bir hedefim var, bir de hayalim. Umarım gerçekleşir, gerçekleşir de paylaşırım herkeslerle..Umarım seninkiler de bir bir gerçek olur da, yıl sonunda hep birlikte kutlarız bunların hepsini...Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tüm hayallerin gerçek olur tez vakitte.
      Kutlama kolay :))

      Sil
  10. photoshop ta ustasın sen bence. harikalar yaratıyorsun, daha ne olsun. ama
    yine de herşey gönlünüzce olsun diyorum. fundayla bahara bana da bir gelin derim. seyahat listeye
    eklenmeli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa ben doğru dürüst hatta hemen hemen hiç photoshop kullanmıyorum:( Umarım istediğim şekilde ve kıvamda öğrenebilecek zamanı ve sabrı bulabilirim bu yıl.
      Bizim Fundayla listede neler var da bir türlü kalkıp yollara düşemiyoruz. Ama biz gelemesek de sen nasılsa gelirsin İstanbul'a işte o zaman kesin görüşelim...

      Sil
  11. yok yok bu listeler bana göre değil
    zaten paniğim
    birde onları yetiştirip yapmam lazım diye hepten zıvanadan çıkarım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hah işte ben de ondan liste yapıyorum, yapayım diye...

      Sil
  12. Hayat başıboş kalıyor demişsin ya, çok doğru !
    Ben liste yapmadıkça, plansız yaşadıkça hayatım başıboş kaldığını hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oooff keşke çalışmama şansım olsa diyorum, sonra iş hayatı bana düzen ve hedef veriyor savrulmamı önlüyor diye kendimi teselli ediyorum... Biliyorum çünkü ben boş kaldım mı avereleşirim, hedef koymayınca alık alık dolanırım etrafta sonra da vahlanırım. Uzun bir dönemim öyle geçti oradan biliyorum:)))

      Sil
  13. Bide 13 asal sayıydı, ben asal sayıları sevmem. 2014'den bende çok umutluyum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım umutlarımızın boşa çıkmadığı ayaklarımızın yerden kesildiği bir yıl olur...

      Sil
  14. Sağlıklı, mutluluk dolu bir yıl olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh işte sağlık en önemlisi, gerisi boş...
      Hepimiz için....

      Sil
  15. Aydacığım dileklerinin hepsinin gerçekleşmesini diliyorum canı gönülden!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi daha da umutlandım, sen temiz kalpli cıvıl cıvılsın ya, sen içten dilersen olur sanki...
      Çok teşekkürler..
      Hepimiz için harika bir yıl olsun...

      Sil
  16. tüm dileklerinin gerçekleşeceği sağlık dolu bir yıl dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimiz için sağlıklı ve huzurlu bir yıl olur umarım...

      Sil
  17. happy new year dear Ayda ,wish you the best in 2014 & I hope you reach your dreams this year .wish you a happy ,healthy , safe &full of success in your life,much love ,zohreh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Zohreh, thanks for your nice and lovelywihes, you're so kind. I wish the same to you too...

      Sil
  18. inşallah tüm dileklerin yerine gelir :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin rüyaları gerçek olsun bu yıl...
      Benden de sevgiler...

      Sil
  19. Ah o photoshop ve şimdilerde de lightroom benimde kaç yıldır listemde..Ama başlar başlamaz ruhum daralıyor :)) Listelerdeki her maddeni yanına çabuk çabuk check işareti atacağın bir yıl diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eskiden çok inatçıydım, bir programa kafayı taktım mı kurcalar, bozar öğrenirdim, şimdi korkudan, bilgisayarı bile açmıyorum akşamları. Açarsam çok zaman geçireceğim başında, kafayı takacağım bir şeylere, uyumayacağım, sonra yorgun düşeceğim iş yerinde... falan filan...
      Umarım bu yıl plan program dahilinde makul saatlerde istediğimi öğrenirim:))
      Hepimiz için harika bir yıl olsun...

      Sil
  20. Ayda'cim, hemen gerceklestirmeye basla listeni, 2014 mutlu mesut gelsin, keyifle sürsün..
    cok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, senin de herşeyler gönlünce olsun...

      Sil
  21. Son kare beni benden aldı :) Sarı ve beyazın / vazo ile fincanın muhteşem uyumu her zamanki gibi :) Umarım listenizdeki herşeyi 2014 bitmeden yapabilirsiniz :))

    YanıtlaSil
  22. Çift yılları ben de severim pek :)
    Mutlu yıllar olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  23. Yapılacaklar listenizin tamamına tik atılmış bir yıl olmasını diliyorum. Mutlu seneler..

    YanıtlaSil
  24. Ahh o listeler yok mu? tik atmadığım o kadar çok şey oldu ki 2013 de, umarım bu yıl hepimiz için misler gibi geçer canım benim.

    YanıtlaSil
  25. umarım hepsi gerçekleşir
    özlem
    http://elifimuyurken.com/

    YanıtlaSil
  26. Dileklerimizin gerçekleşeceği şahane bir yıl olsun,mutlu yıllar sizlere de...

    YanıtlaSil
  27. Happy New Year for you too! One of the things I want to do in 2014 is still enjoy your beautiful blog and amazing photos :)
    Kisses!!

    YanıtlaSil
  28. Dear Ayda... You're so talented... I hope all your dreams will come true!!! ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...