Transtayım Dokunma...





Hepiniz gibi ben de her boş anımda, bazen en olmadık anlarda, bazen uykumdan feragat edip bloglar arasında kendimi kaybediyorum. Öyle şeylerle karşılaşıyorum ki o anda transa geçiyorum, telefon çalsa, biri bana seslense hiçbir tepki vermiyorum.

İşte bu sabah da eynen öyle oldu, işe geldim bilgisayarımı açtım,  işe başlamadan yeni eklenen postlara şöyle kısa bir tur yapayım dedim ve joojoo’nun bloğu ile karşılaştım. Blogunda epey bir dolandım, oradan flickr hesabına, Etsy’deki dükkanına… onunla ilgili ne kadar görsel varsa bulmak için daldan dala kondum. Burada da birkaç kez yazmışımdır, kuşlarla, kelebeklerle ilgili her türlü şey çok hoşuma gidiyor, özelliklede böyle suluboya çalışmaları. 2011 yılı için yapmış olduğu takvim çalışması beni bitirdi. Her bir ay için ayrı kart hazırlamış ve üzerindeki çizimler harika.



Böyle yetenekli insanları görünce o kadar imreniyorum ki. Bende sabahtan akşama kadar evde masanın başında oturup yığınla şey yapmak istiyorum. Offf insanın severek ve zevk alarak yaptığı bir işinin olması kadar güzel bir şey yok sanırım bu hayatta ve benim en büyük ızdırabım bu. Neyse bu güzeliklerin arasında şimdi dertlenmeye gerek yok….




Bu güzel çizimleri, takıları yapan sanatçının ismi Afsaneh ama Afi takma ismini kullanıyor ve Toronto’da yaşıyor. Şuanda Etsy’deki dükkanı kapalı ama feedbacklerden şuana kadar satmış olduğu çalışmalarını görebilirsiniz.



Each my free time,  like all of you , sometimes the most unlikely moments, sometimes I waive  from my sleep , I lose myself in among blogs.

If I come across a wonderful blog, at that moment  I can go into a trance. I do not hear anything and do not react to something.

This morning I felt like this when I came across with Joojoo blog.
I have opened my computer and some lovely blogs before starting to my jobs for see the newly posts from them. I wanted to do a short tour but I met with joojoo's blog and stayed there for a long time.
I looked at her flickr account and her shop on Etsy.

I always love Birds, butterflies and  these  kinds of things and  especially the work of these watercolor.
For example I realy loved her 2011 calendar.  The drawings on the every separate cards for each month prepared is great.

So the sight of such talented people that I would envy. I sit down at the table, from morning to night I want to do something a pile of .

The artist's name, who is owner of these beautiful drawings, is  Afsaneh, but she is  using the nickname as Afi. She lives in Toronto. Her Etsy's shop is now closed, but you can see the her works from feedbacks.





Not: Bu arada sadece resim çalışmaları yok aynı zamanda takı tasarımı yapıyor ve onları bakşa bir ETSY dükkanında satıyor. İlgilenenlere duyurulur.

 P.S.: in the same time she just does not work painting. she have an another shop on Etsy for her jewelry design.


21 yorum :

  1. Good morning!
    I've known her work for a while, and it's mesmerizing. Simple and yet gorgeous.
    Have a great weekend my friend from Turkey.

    YanıtlaSil
  2. bende etsy de keşfetmiştim bu dukkanı, hatta bir çizimi aylarca masaüstümü süsledi. çok güzel çalışmalar

    YanıtlaSil
  3. Good morning you to Dear Regina, what a nice word is " mesmerizing" I did not know and yes She is really so talented.
    Have a nice weekend.

    YanıtlaSil
  4. Bende senin gibi sabahları işyerinde bloglarda geziniyorum. Evde akşamları saatlerce sakin sakin, keyifle geziniyorum. Blogların izledikleri sayfaları tıklayarak kayboluyorum blog dünyasında :)
    Yazdığın sayfa da çok güzelmiş. Birazda burada takıldım. Paylaştığın için teşekkürler !

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çalışmalar, yetenekli ve bu yeteneğini geliştiren insanlara bayılıyorumm..

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzelmiş bu blog.

    Benim üç blogum var bir de ben ne yapayım.Farklı olan bloglar hoşuma gidiyor benim de.Bazıları birbirinin aynısı gibi oluyor bazen.Hangisinin hangisi olduğunu karıştırıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ben de böyle yetenekli insanları gördükçe imreniyorum diye düşündüğüm anda senin aynı cümleyi yazdığını gördüm gördüm de sen yeteneksiz misin Allah aşkına??

    sadece sevmediğin bir işi yapıyorsun belki ama bir gün sevdiğin şeyi işin diye yapabilirsin;)

    YanıtlaSil
  8. Ne muhteşem çizimler tüm gün izleyebilirim masal gibi dinleyebilirim,rüya gibi içinde gezebilirim.Beni bambaşka bi yerlere götürdü.Benim gibi çöp bebek çizme özürlü bir insan için ne kadar imrenilesi bir yetenek ahh ahh..

    YanıtlaSil
  9. sayende bende transa geçicem, iş-güç kalsın biraz :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Bayıldım bunlara...ne olurdu sanki bende de azıcık yetenek olsaydı...Allah koklatmamış bile bana....

    YanıtlaSil
  11. "love" a bayılıyorum ben de. bi ara blog bannerı yapmıştım.

    YanıtlaSil
  12. Nohutum çok doğru dedin. İnsanın severek yaptığı işinin olması süper.
    Kuşlar bana annemin ortaokuldayken aldığı anı defterini hatırlattı. Onun da kenarlarında böyle harika kuşlar vardı.

    YanıtlaSil
  13. blogler çok vaktimi alıyor , ama mutluyum. başka dünyalarda gezinmek hoşuma gidiyor.
    sana tavsiyem çok sevdiysen, bakarak aynısını yapmaya çalışabilirsin.
    bu yeteneğini geliştirebilirsin.
    çocukken dergilerde gördüğüm ya a çocuk kitaplarında gördüğüm resimlerin üzerine kağıt koyup, aynısını çizmeye çalışırdım. Resim kabiliyetini çok geliştiren bir olay. ama sen bakarak yap :)

    YanıtlaSil
  14. İnsanın severek yaptığı bir işinin olması, hele ki bizde, büyük bir nimet ve ayrıcalık..

    bir de, çizimler çok başarılı tamam da sunumlar da harika..

    YanıtlaSil
  15. yabancı olmadığımız fügürler gibi..70 lerin sonu 80 lerin başında acıklı romanların kapaklarını süslemezler miydi?yanlış mı hatırlıyorum..hatta şarkısı da vardı sanırım "gurbet kuşları" :)

    YanıtlaSil
  16. Bahar; ben nasıl bu kadar geç gördüm bunları bilmem:) gözümü kapatınca bile blog geziyorum..

    Didem; Bazen aynı anda o kadar çok blog açıyorum ki bilgisayar donup kalıyor..

    YanıtlaSil
  17. SJ; ben de bende:)

    Bidelidekor; Bravo valla, ben bir tanesi ile zor ilgileniyorum layıkıyla. Hem çalışıp hem de blog sahibi olmak çok zormuş (çocuk sahibi olmak gibi oldu: ).

    Yıldız; çook sağol yaa ne güzel moral vermişsin.. Umarım yapabilirim, her ne kadar çok geç olsada...

    Anne Kraliçe, Bahar, Neşelihaller; imrenelim, transa geçelim ve bayılalım hep beraber ama:)

    Neşeli günler; Gerçekten banner olarak da harika olur...

    Nilhan; evet çocukluğumuzun çizimlerine benziyor gerçekten de..

    Zeynep; Evet bende düşündüm, dur başlıyayım birer ikişer denemelere.. Off ama işten eve gidince hem kendi bloğuma koyacağım postu hazırlamak, hem sizlerin yazdıklarını okumak, yorumlar yazmak, hem yeni bloglar keşfetmek hemde birazcık dinlenmek istiyorum.. Sonra masanın başına oturup birşeyler yapacak o kadar az vakit kalıyor ki bana.. Emekli olmak istiyorum:))

    Deli-anne; çok haklısın, çalışacak iş bulduğumuza sevinir durumdayız çoğumuz:(
    ve evet sunumlar acayip zevkli, zaten o yüzden çıkamadım bloğundan herbir fotoğraf şahane..

    macellan; hahahaa:)
    Ara ara göç ettiler bırakarak yoldaşları
    Gözler yaşlı terk ettiler gurbet kuşları...
    Mustafa Uğur güzel söylerdi yanık yanık:))
    Ama mümkünse bu resimlerle o şarkıyı ayrı ayrı sevelim:))

    YanıtlaSil
  18. So cute! I featured her again for the second time in my blog today as well - I was having insomnia, so I posted at 2 in the morning! :) She's on my wish list for ages!

    YanıtlaSil
  19. cok guzelmis bu calismalar! BLOGUNDA COK guzel :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Acho lindo demais o trabalho da Jojo também a sigo de pertinho.
    beijos.

    YanıtlaSil
  21. Ιts lіke yоu read my mind! Υou ѕeem
    tο know so muсh аbοut thіs, likе you wrοte the
    boоk іn it or something. I thіnk that you can do with ѕοme pics to dгive the mesѕage home а
    bіt, but other than that, this is excellent blog. An еxcellent геad.
    I will definitelу be baсk.
    my website :: laptops special

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...