Bugün Bunu Sevdim....





1 | 2 | 3 | 4




Kaptırdım gidiyorum yine kendimi. Gündüzleri iş yerinde harıl harıl çalışıyorum, akşamları evde sıcaktan cinnet çekirme pahasına dikiş dikiyorum: )

Geçenlerde Altınoluk’a gittiğimde pazardan bir kareli bir kumaş almıştım. Eve geldik ben bundan şu küçük masaya örtü dikeyim dedim, ölçtüm biçtim küçük geldi parça. Dur dedim aralara beyaz kumaş koyarım, şöyle yaparım - böyle yaparım, annem de meydan okudu bana, yap da görelim gibilerinden. Tüm haftasonu fırsat buldukça onunla uğraştım, ne zorlandım anlatamam, gerçi anneme hiç  belli etmedim telefonlarda. Tam istediğim gibi olmadı ama giderken götüreceğim, görecek el mi yaman bey mi yaman…

Bu arada pek buralara da uğrayamadım tabii. Hazır küçük bir mola vermişken bir pinterest turu attım ve işte bugünden aklımda kalanlar. Şu yukarıdaki dörtlüyü sevdim ben.



Everything is same on my side. I have been very busy at the office during all day and during all night at the home.

When I found a little break, I chose these lovely images which you have seen above for today.

These two colors look really pretty together






22 yorum :

  1. Nohutum şu fular bağlı yakaya baktım, baktım, boyuna baktım baktım. bir tuhaflık var ama çözemedim :D

    Bence annen meydan okumadı gaz verdi. Çünkü o da biliyordur yapabileceğini. bizimle ne zaman paylaşacaksın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neydi o öyle yaaaa, nasıl gözümden kaçmış, yayınladım postu, şöyle bir bakayım dedim, haydaa o ne öyle...
      Baktım hemen senden de yorum gelmiş. Nasıl düzelttim bilemedim:) Photoshopla yapmışlar herhalde.

      Bu arada masa örtüsünü yazlık için diktim, giderken götüreceğim, fotoğraflarım ve içime sinerse paylaşırım artık:)Epey bir yolu var yani..:)

      Sil
  2. ben olsam runner yapar gecerdim hayranim azmine Nohu. gerci ben olsam bir sey ypamazdim degil mi bak o daha dogru :))) ben de renkleri sevdim oh dinlendirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen birşey yapmaz olur musun... Sen şimdi tam yapılacak olanı yapıyorsun, bir 10 yıl sonra benim yaptıklarımı yaparsın :)

      Sil
  3. Nohutum tekrar tıkladım bu sefer boyunda bir sorun yok. :)
    ben en çok kırlentleri sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahahaaa hayal gördün sen hayal....

      Sil
    2. son günlerde bende bu renklerin sevdalısı oldum yumuşak ve pastel renk ne görürsem göreyim bir kal geliyor güzel çirkin hiç farketmiyor sadece renklere takılıyorum sanırım.Bir renk uzmanı olarak biraz tatile ihtiyacımın olduğunu söyleyebilirim... :)))ben yastıklara takıldım bu dörtlüde sonrada kapının rengine..paylaşımlarınızı sık sık yorumla katılamasamda yakın takipteyim..sevgilerimle...

      Sil
  4. Ben de çok beğendim pastel tonları!

    YanıtlaSil
  5. Buarada ben de çok beğenirim Downey JR. :)

    YanıtlaSil
  6. the colors are wonderful together. love that vase with flowers!

    YanıtlaSil
  7. Renklerin uyumuna bayıldım, bu mint nereye dokunsa tazelik getiriyor. Bu arada sana da kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  8. Yahu şu başlığı görünce içimden "sen hep sev bize de ilet dedim":-)
    Çok güzel işler seviyorsun,ayıklıyorsun,gösteriyorsun.
    Renkli,cıvıl cıvıl birde yapabilecek olmakda bunlara karşı ilgiyi artırıyor.

    YanıtlaSil
  9. merak ettim örtüyü ben :)

    YanıtlaSil
  10. Aydacm, seni çok özlemişim.ben yokken neler yapmışın öyle. yeni bir kursada başlıyormuşun, çok güzel keşke ist da olsaydım kesin bende katılırdım.

    YanıtlaSil
  11. Bu dört kareyi yan yana getirip sunan sağolsun. Zevkini beğeniyorum Nohutçum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Blogunuzu her zaman takip ediyorum, insanın içini açıyor.Her ne kadar annem bu işlerde usta da olsa bende maalesef herhangi bir içten gelen istek yok.
    Sizden ricam uzun zamandir Altınoluk'ta kaldığınızı anladım, acaba mumkunse bana bir takım tüyolar verebilir misiniz? en güzel restoran, fırın, dondurmacı, gibi, mutlaka yapılması gereken şey, görülmesi gereken yer gibi.. Bu haftasonu 15 günlüğüne ikiz kızlarımla oraya tatile gideceğim de..
    teşekkürler
    Dilsad Kocacık
    dilsadtk@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. O kapı numarasına bıttım ben de...

    Annen bence de gaz vermıstır, senın elınden kurtulmayacagını bılır: )

    YanıtlaSil
  14. Mint yeşili gönlümüzn tahtına oturdu ,verdiği huzurla :) şu azmin başarısı olan örtüyüde görme şerefine nail oluruz inşallah

    YanıtlaSil
  15. Thank you for blogging my photograph :) Loving the color combination!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm a fan of all your photographs. All of them are amazingly wonderful...

      Sil
  16. pastel renkler çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.
    Sitenizi yeni keşfettim ve çok güzel bi site geç kalmışım. Takipteyim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...