Londra Sokakları -1























Yeni yerler görmeyi, farklı kültürleri öğrenmeyi, farklı lezzetleri tatmayı çok seviyorum.

Londra'da en güzel tatillerimizden birini geçirdik. Bir çok yönden çok şanslıydık. Yaklaşık 11 yıldır orada yaşayan arkadaşımıza gittik ve özlediğimiz uzun sohbetleri yapabildik, parklarda boş boş oturup gelen geçen hakkında yorumlar yaptık,... Zamanla yarışmadık, şuraya gitmemiz gerek, bunu yapmamız gerek diye kendimizi sıkmadık, sokaklarda gezdik durduk. Sanki orada yaşıyormuş gibi marketten akşam yemeği için alışveriş yaptık. En çok en çok arkadaşımızın evinin olduğu mahalle olan Chiswick'i sevdik. Hava o kadar güzeldi ki son iki gün “oofff terledim” bile dedik…
Arkadaşımızın kızı ile oynadık. Döndüğümüzden beri de resimlerine bakıp bakıp birbirimize onu anlatıyoruz. Şimdiden özledik bile.

Bugün Londra Sokakları fotoğraflarımın ilk bölümünü sizlerle paylaşıyorum. Bu demek oluyor ki devamı gelecek….


I love to see new places, learning different cultures and taste different flavors.

We spent one of the most beautiful holidays in London. We were very lucky in many ways. We went to our friend who lived there about 11 years and we had the long chats, sat idly in parks, walked the streets. As if we lived in London,  we did grocery shopping for dinner. We liked Chiswick neighborhood where our friend live. The weather was nice, sunny and hot.
We played with our friend's daughter. Since our return, we are looking at her pictures and even we've missed her.

Today I am sharing my London Streets photos - part - 1 with you . Others will follow....


16 yorum :

  1. Londra'yı senin gözünden izlemek çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. Ben Londra'yı çok seviyorum.Yemyeşil parklarını,şık şık mağazalarını,üçgen çatılı bahçeli evlerini,bit pazarlarını,kitapçılarını...Senin gözünden izlemek de çok güzel,devamını bekliyorum !

    YanıtlaSil
  3. Sabah ilk iş flickr hesabına baktım,yüklemişsin.Kurabiye'yi ayağımda sallamaya devam ederek baktım baktım...
    Çok güzeller ve tatilinin iyi geçmesinede sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Londra`ya ben de bir defa gitmistim. Gezilecek görülecek cok yer var. Güzel bir sehir. Fotograflar harika.

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar çok güzel. Ben niye böyle güzel fotoğraf çekemiyorum diye hayıflandum durdum baktıkça. Renkler güzel, mekanlar güzel,.. tatilinizde güzel geçmiş, en önemlisi bu sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Ben de çocukluğumdan beri hep farklı ülkeler görmeyi ve bir süreliğine de olsa orada yaşamayı hayal ederim.Bugüne kadar kısmet olmadı:( Şu anda hamileyim,belki de sırf bu yüzden uzaklar daha çok çekiyor beni.Bir an önce kızım doğsun,büyüsün de gezelim istiyorum.Fotoğraflarınıza çok imerenerek bektım ve devamını bekliyorum.(p.s.kahvaltı sofrası fotoğraflarınıza da aynı şekilde bakıyorum:))sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Allah Allah dedim Londra boyle bir yer miymis, bizim mahalle boyle miymis gercekten. Oyle guzel cekmissin ki insan kapisinin onundekini taniyamiyor, sonra resmi gorunce e guzel bir yermis burasi ya diyor. Gene gelin.

    YanıtlaSil
  8. Londra gerçekten güzelmiş.. iç açıcı fotoğraflar eline sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Bu güzel fotoların devamı gelsin tabi,ben doyamıyorum doğrusu.
    Evler , parklar , cafeler ne temiz düzenli herşey maket gibi:)

    YanıtlaSil
  10. Beğendiğinize çok sevindim. İş yerinde çok yoğun olduğum için ne size hemen cevap yazabildim ne de fotğrafların devamını yükleyebildim..

    Serap; ben de bildiğimden değil fotoğraf makinası böyle çekiyor:)

    My little world; Umarım bebeğinle beraber görmek istediğin her yere gidebilirsin o zamanda kadarda ben senin için bol bol fotoğraf çekerim...:)

    Banu; Senin ev sahipliğin hepsinden güzeldi... Rahat, huzurlu, sanki kendi evimizdeymişiz gibi...
    Bu arada ben de komşunuz "Duke of York" a gereken ilgiyi göstermediğimizi fotoğraflardan anladım.. Bir daha ki sefere inşallah...

    Yarın sabah fotoğrafların devamı da gelecek.. Londra'ya gitmiş kadar olacaksınız...:)

    YanıtlaSil
  11. Londra fatihi mimledim Sen'i ;)

    YanıtlaSil
  12. harika fotoğraflar çok çabuk öğreniyosun, tatilinin güzel geçtiğini adeta hissettirmişsin karelerinde.umarım ben de giderim buralar çooook sıcakladııı çooook.. 42 derece bugün..

    YanıtlaSil
  13. Hasretini çektiğim, yanıp tutuştuğum bir gezi tarzı olmuş seninki.. darısı başıma:) hayırlısıyla

    YanıtlaSil
  14. oy oy oy nasıl özlemişim..Harika fotoğraflar..

    YanıtlaSil
  15. cok guzel fotograflar, cok ozledim Londra'yi harika zamanlar gecirdim orada, iyi geldi fotograflar biraz;)gozune saglik

    YanıtlaSil
  16. ama ben mayıstaki silüetini sevdim gidilesi güzellikte:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...