Lacivert




Bu odada renkler hoşuma gitti. Laciverti çok seviyorum ama o kadar az kullanıyorum ki.
Gerçi bu kadar koyu renk boyalı bir odada duvarlar üstüme üstüme gelebilir ama koltuk kaplaması, duvardaki tablolar hoşuma gitti.

An itibari ile ben bu odayı sevdim yani..





In this room, I liked the colors. I love the navy but I use it less.
Room walls are painted a dark color, it can make me anxious. But the seat coverings, wall paintings are gorgeous.
As of moment, I liked this room ..




3 yorum :

  1. Olá, boa noite!
    Eu venho te convidar para visitar meu blog de Poesias. Se gostar e quiser me seguir, vou gostar de ter seus coments. Já te sigo com alegria. Felicidades!
    Abraços,
    João, poeta.
    www.ludugero.blogspot.com
    Até mais!

    YanıtlaSil
  2. ben de yatak odasinda dusundum ama daha yapmadim.

    YanıtlaSil
  3. all those shades of blue are just gorgeous! LOVE the velvet sectional couch!

    Have a great day!

    xo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...