KİTAP Sarkaç


Çok güzel bir fikir değil mi?  Renkli çocuk kitaplarından yapmışlar sanırım. Ben beğendim ama düşündüm düşündüm bizim evde böyle birşeyi asacak ne bir yer ne de ortam var...

Keşke her gördüğüm, her hoşuma giden fikri deneyebileceğim bir kaç evim olsaydıJ





Bu sarkaçın nasıl yapıldığını amazon'da satılan The Repurposed Library  isimli kitapta görebilirsiniz.   Ayrıca ETSY'de  theshophouse'ın dükkanında da satılıyor ama bence zevkli ve güzel olan oturup yapmak.


What a good idea isn't it? Colorful children's books have been used. I love it but I don't have no any space for this in my house .
I wish, I could have a lot of house that I can implement every nice idea when I see them.
You can see  how did the pendulum done in "The Repurposed Library" and theshophouse sells this nice things on ETSY.



3 yorum :

  1. Çok hoş ama hangi kitaba kıyıp da yapabilir insan.. eskimiş çocuk kitapları desen pek yıpranmış olur öylesi..

    YanıtlaSil
  2. Ben saaflardan, ikinci el kitap satan yerlerden bulunabilir diye düşünmüştüm ama aslında sadece renkli bir kitap kapağı bile olsa yeter, içindekileri renkli kağıtlardan, dergi sayfalarından bile yapabiliriz.

    YanıtlaSil
  3. süper bişey.. bayıldım. bunun için özellikle bi kitap alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...