İşte ben tam da bu evi istiyorum...












Kaynak ; Husohem


Her şeyin bir arada olduğu büyük alanları seviyorum. Bu evde en çok hoşuma giden şey tabii ki bahçeye açılan kapılar, yerlere kadar olan pencereler. Ama ikinci en önemli şey; çalışma bölümünün, oturma odasının, mutfağın... hepsinin tek bir alanda toplanmış olması. Çocuklu aileler için çok da kullanışlı değil ama tam benlik. Hele duvardaki tablolar, afişler... ne kadar hayat dolu.  Emekliliğimde Kaş'da böyle bir evde olmak için şimdiden hayaller kurmaya başladım.



I love the large areas which is a combination of everything .
I like most things in this house. of course firstly, the doors opening to the garden and  big windows.
But the second most important thing is the study area, living room, kitchen, all of them to be collected in a single area.
Of course, not very useful for families with children, but exactly appropriate for me.
Especially in the wall paintings, posters ... how full of life. my retirement dreams have already started to set up to be a house like that in KAŞ (Antalya)...



7 yorum :

  1. çok güzel bir ev gerçekten. bende yerlere kadar cam ve bahçeye açılan kapıları çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Beautiful - light and airy!!

    xoxo

    YanıtlaSil
  3. ama ne zaman geleceksin banaaaa:((

    YanıtlaSil
  4. Ahhhh! canevimden vurdun beni! Ben hem evim büyük olsun istiyorum ama bir yandan dediğin gibi herşeyin birarada olduğu evleri seviyorum.. Ama o ilk fotoğraf var ya benim hayalimdir o.. bir çalışma odam olsun, genişçe kapıları balkona açılsın. Balkonu üst katta olsun ama ve güneş alsın oda.. off off şiir yazarım ben o odaya..

    YanıtlaSil
  5. Didem; Küçücük pencereli, balkonsuz dipdibe evlere tıkılınca böyle evler hayal gibi..

    Laura; yes, it is realy beautiful, I would like to live there.. :)

    Buket: yaa ben hiç bir şeye zaman bulamıyorum sinir oalcağım, hele yazın.. Haftasonları sık sık Altınoluk'a annemlerin yanına gidiyoruz bir de ama hep aklımdasın...

    Deli anne; Al benden de o kadar.. İlk gözüme çarpan o çalışma masaının yeriydi. Orada oturup bir şeyler çalıştığımı sonra birden çoşup kek yapmaya kalktığımı ve kek pişene kadar da elime bir dergi alıp koltuğa uzandığımı hayal ediyorum da... eridim...

    YanıtlaSil
  6. Bu evde ne kadar hafif!Eski saat harika ve hoş detaylarla dolu dekor ile ilgili her şeye sahiptir. Loved It!
    www.arquitrecos.com

    YanıtlaSil
  7. I want this house, too :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...