Haftasonu Kartı... ( Bugün çok mutluyum! )



Kaynak ; olive loaf

Ben bugün çok mutluyum çünkü akşama annemlerin yanına Altınoluk’a gideceğiz. Sadece haftasonu için ama olsun. O kadar çok özledim ki. Bu sefer çok oldu görüşmeyeli taaa Nisan başında taşınma olayından sonra, onları alıp bize gelmiştik.  Burada 1 hafta kalıp dönmüşlerdi.. 17 yaşımdan beri hep hasretim onlara…  Çocukların olmayınca mı acaba bilmiyorum ama kazık kadar olsan da hep çocuk oluyorsun onların yanında. Son bize geldiklerinde ben yine balık burcunun tüm hayalperestliği ile bana çok gerçekçi gelen planlarımdan bahsediyordum bir ara kardeşimin yanına gittim. İçeriden; bu kız da şu buluğ çağını bir atlatamadı dedi babam.. Kardeşimle birbirimize baktık.. yok artık….

Şimdi Altınoluk’a vardığımızdaki sahneyi hayal edebiliyorum…
Sabaha karşı orada olacağız. Eşyaları bir kenara bırakıp balkonun camını tıklatacağız , ama duymayacaklar, yatak odalarının camını çalmak için evin arkasına geçeceğiz. O sırada açacaklar kapıyı.. Annem “ şimdi dalmışım, gözümü kırpmadım heyecandan” diyecek..  Sersem sersem sarılacağız birbirimize.. Kardeşim “ne var yiyecek” diye dolaba saldıracak. Ben alık alık bakacağım, ilk göz ağrısı nazlı kız rollerini bürüneceğim hemen…  Babam anneme seslenecek bak çocuklar aç diye.. Annem bahçeye çıkmış bile, bit kadar uzamış yeni ekilen çimleri, çiçekleri gösterecek bize, babamsa her yıl ektiği ama 1 sene dışında hiç yiyemediğimiz kavun karpuz fidelerini gösterecek. Çünkü her telefonda “bu sene kapruzlar çok neşeli” diyor… Sonra biz odamıza gidicez birazcık uyuyalım diye babam gelip üstümüzü örtecek.. eee kimin annesi, annemde alık alık bakıyor olacak çünkü o sırada…
Uyanınca bahçede deli gibi bir kahvaltı yapacağız. Sonra hareket başlayacak… küp şeker ailesi hop bahçede , hop terasta , hop kapının önünde, haydi bakalım yan bahçeye….. Komşular kesin şaşırıyordur bize.. Ne yaparsak ailecek yapıyoruz, bağırış çağırız, İtalyan aileleri gibi…
Orada 1 hafta kaldığımda hiç terlik - ayakkabı giymiyorum ayaklar öyle bir serpilip rahatlıyor ki 30x 30 karo seramikler gibi oluyor, ayakkabı giymeye imkan yok… Babam zaten giydirmiyor, “İstanbul’da elektrik yükleniyorsunuz burada ben sizi rektefe edeceğim” diyor. 
Ben mühendis olduğum için bahçede domateslere çıtamı çakılacak, ölçü almaya beni bekliyor, asmaya düzenek mi yaptırılacak, beraber gidiyoruz ustalarla konuşmaya, sen teknik adamsın diyor bana…
Avukat olan kardeşime ise; senin bir titrin var, hava at erkeklere diyerek … Ona sadece siteden gelen postaları okutuyor, onlarla ilgili sorular soruyor, hiç bir şey bulamazsa cep telefonundaki mesajları sildiriyor. 
Görüldüğü üzere mühendislik aile içinde bile geçerli bir meslek değil…

Ayy ben bir arayayım şunları da zeytin yağlı biber dolması isteyeyim, şöyle kuş üzümlü fıstıklı….

Hersesin haftasonu düşündüğünden de iyi geşsin....


I am very happy today, because we’ll go to Altınoluk this evening. My parent live there during the summer. Altınoluk is a small village near sea. I am so happy there.
And also I missed my parents a lot. I have not seen them for a long time. After their moveing house, they came with us in Istanbul and then we could not meet again.

I will be there early morning. Firstly they did not heard the bell, we will go back of house for knock the bedroom window. But that time My mum will open the door… We’ll hug each other dopey. My sister ask ; is there any something to eat…  I will pretend a coy girl… maybe we’ll sleep a little bit… then a gorgeous breakfast…. And begin to act… all family are in the garden, on balcony, ahhhh now we are on the terrace … like Italian families…
I am an engineer because of this my father always call me if there is a job in the garden. He says ; you are a technical guy. But My sister does a few simple jobs, like reading some post and delete all messages on my father cell phone.. Because, she is a Advocacy…

This shows that the attorney, a profession that is more important than engineering in the family.

Enjoy your weekend...



12 yorum :

  1. Ne güzel anlatmışsın aranızda olmak geldi içimden,geçerken Ben'i de alsanıza :D
    Doya doya hasret giderin bir de bol fotoğrafla dön ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar tatli bir aile modeli, gulumseyerek okudum:) Size iyi yolculuklar ve iyi eglenceler.. :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu HayatımdakiDler Pınar sayesinde keşfettim, çok hoş, bu yazınızı okurken dumur oldum çünkü bire bir bize uyan bir durum:))) yani ben mühendis kardeşim avukat, aile herşeyi birlikte yapan bir aile, gurbetlik çeken çocuklar vs.:) Kendimden çok şey bulduğum bir hikaye:) Allah mutluluğunuzu ve birlikteliğinizi bozmasın. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Valla İtalyan aile modeli sahiden de.. çok neşeli, çok keyifli.. imrendim ki ne imrendim.. iyi hafta sonları olsun ailecek o halde.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel anlatmışsın aileye duyulan hasreti canım. Be 5 yıl uzak kaldım onlardan sonrsa bir 5 yıl daha. Şimdi o günlerin acısını çıkarmak için yan yana evlerde yaşamaya başladık. Hasretini paylaşıyorum .Umarım ailenle çok güzel günler geçir. Blue çağı ruhluyuz biz atlatmak çok zor:) Mucux.

    YanıtlaSil
  6. Wishing you a great time with your parents. For us parents there´s nothing better in the world than gathering our children together and hug them and kiss them a lot!!!
    hugs dear

    YanıtlaSil
  7. Otobüste okudum yorumlarınızı ama cepten bişeyler yazarken çok zorlanıyorum. O yüzden ancak şimdi cevaplayabiliyorum.

    Sedo ; bir daha ki sefere hazırlan seni de götürelim hatta Kurabiye de gelsin ki ailecek onun severken deli olalım..

    Acai_Berry ;Ben de senin yorumunu gülümseyerek okudum. Çok teşekkürler.

    Derya;insanların çift yaratıldığını duymuştum da ilelerin de çift yaratıldığına şahit olammıştım.. Senin de avukat kerşedin benim ki kadar gıcık mı?

    Deli Anne; Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, ama gidiş çok güzel de dönüşe yıllar bile geçse alışılamıyor...

    mmm ; Ne güzel onca ayrılıktan sonra şimdi beraber olmak, Umarım hep bu şelikde mutlu mesut yaşarsınız. Bua rda kardeşine de bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Maria ; Thank you Maria. I always follow your happy family with admire..

    YanıtlaSil
  9. Gaaaayett gıcık, ama tatlı bela:))) Allah başımızdan eksik etmesin kardeşlerimizi:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ben de diyordum ki titri neymiş kızkardeşinin? pek açıklayıcı olmuş bu postta :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar...
    Yazının üzerinden çok geçmiş ama yazmadan edemiycem.
    Maşaallah diyerek, gıpte ederek okudum. Allah neşenizi huzurunuzu bozmasın, daim etsin inşaallah.
    İsterdimki babacımda böyle bir hayat sürebilseydi. Emekliliğinin tadını çıkarıp, böyle bir yerde toprakla, bağla bahçeyle ilgilenseydi. Kısmet... olmadı...
    Babası anası sağ olanlar kıymetlerini bilsinler. Doya doya bugünün tadını çıkarsınlar...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin Mahinur. İnan çok üzüldüm. Kendime de kızdım, gayri ihtiyari yazıyorum böyle şeyler, biraz daha düşünceli olmalıyım belkide...
      Onlar yaşlandıkça her geçen gün biraz daha korkun artıyor, telefonlara daha bir kalbin çarparak bakıyorsun. Yıllardır onlardan ayrıyım o yüzden belkide onlarla ilgili şeyler yazmak istiyorum bilmiyorum.
      Ve haklısın bu günler en güzel günlerimiz kıymetini bilmemiz gerekiyor, bazen saçma sapan eşyler için huzurumuzu kaçırıyoruz ne yazık:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...