decor8 için Çizgili Çılgınlığı - Stripe - Mania for decor8



Bu post diğerlerinden farklı. İlk kez kendi fotoğrafımı sizlerle paylaşıyorum. Aslında benim tercihim kameranın arkasında olmak ama bu seferlik kardeşimle rolleri değiştik.


Bunun nedeni büyük bir blog girişiminin bir parçası olmak.

decor8'i büyük bir çoğunluğunuz tanıyordur. Benim uzun zamandır severek takip ettiğim bir blog.

Decor8 bloğunun sahibi Holly Becker blog sahiplerinin katıllığı bir organizasyon düzenliyor; “Stripe – mania – Bloggers Wearing Stripes“ .

Dünyanın her yerinden blogcular çizgili giysiler giyerek kendi fotoğraflarını bloglarına, web sayfalarına koyuyorlar. Pazartesi sabahı decor8 bloğunda hepsi yayınlanacak. Bana çok eğlenceli gözüktü. Severek takip ettiğim blogların sahiplerini görebileceğim...





The post today will be different than the others. The first time I share my photograph with you. In fact, I prefer to be behind the camera, but this time We changed the roles with my sister.

The reason for this is to be part of a great blog initiative.

I guess many of you know who is Holly Becker and her gorgeous blog “Decor8”. So she is organizing an initative called “Stripe Mania” – Bloggers Wearing Stripes.

From around the world a lot of bloggers will put their photos on their blog or webpages by wearing stripe clothes. decor8 blog will be published all of them on monday . Seemed very funny and I can see the owners of blogs that I followed with great pleasure.






10 yorum :

  1. That's very nice to see your photo Ayda. You look great! Please send me the link to Decor8, I would like to see your photo there. That's very nice.

    YanıtlaSil
  2. Bu vesile ile bizde seni görmüş olduk, ben sevindim :) iyi haftalar canım :)

    YanıtlaSil
  3. Eveet Biz'de sevdiğimiz bir blog sahibesini gördük bu arada ;)

    YanıtlaSil
  4. A bizim için de iyi bir şey olmuş bu çalışma:) Böylece görme şansımız oldu seni.. Ve arkadaki ayna benim de asılı yatak odamda..

    YanıtlaSil
  5. Seni gördüğüme sevindim çok hoş bir etkinlik ,katılman güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. eglenceli aynı zamanda güzel bir süpriz oldu, artık seni okurken hayal edebileceğim ;))

    YanıtlaSil
  7. güzel yüzünü görmüş olduk:) bu arada çizgili her şeye bayılıyorum ben!

    YanıtlaSil
  8. Seni gördüğüme sevindim, tanışmışız gibi oldu :)

    YanıtlaSil
  9. aaaaaaaaaa ben bu post'u daha önce neden görmedim ki....:/

    Sen ne gadan zayıfmışsın :)
    Hem çizgili giy hemde enine hem de zayıf gözük

    çizgili kıyafet insanı şişman gösterdiğine göre bu durumda sen eksi bir bedensin herhalde :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...