Londra'da Sonbahar - 1








Biliyorsunuz bayramdan önce kısa bir tatil için buralardan ayrılmıştık. İşte o kısa tatil Londra’daydı.  Perşembe gittik Pazartesi döndük. Yine çok güzeldi. Londra’yı gerçekten çok seviyoruz biz. Bana kalırsa o da bizi seviyor, çünkü ne zaman gitsek hava harika oluyor. Tamam bu sefer yağmur da yağdı, kasvetli de oldu ama güneş de gösterdi yüzünü, üşümedik öyle tir tir… Hatta zaman zaman montları bile çıkarttık. 
Kısacası Londra sonbaharda da harikaydı…


Tahmin edeceğiniz gibi yine bir ton fotoğraf çektim, gerçi çoğu Mayıs ayındakiler ile aynı tarz, aynı yerler… Aralarından farklı olanları seçmeye çalıştım. Tatilden döner dönmez araya bir de bayram girince uzadı iyice bu düzenleme işi. Ama akşam bizimkiler yatmaya gitti ben çalıştımJ Bir ara annem kalktı “deli misin kızım gözlerine yazık, yarın sana bir kaktüs alacağım” dedi yattı. Evet bu sıralar kaktüse taktı. Ben ekranın başında radyasyon yutuyormuşum, kaktüs radyasyonu emiyormuş…  Alsın bakalım kafama bağlar otururum bilgisayarın karşısına artık.
Neyse işte radyasyona rağmen bugün ” Londra’da Sonbahar” konulu serinin birincisi ile karşınızdayım, devamı gelecek yaniJ
 












You know that a while ago We had gone away in Istanbul for a short vacation. That place was London. We have been there about 5 days, between Thursday and Monday.
Again, it was beautiful. We really love London. If you ask me, London loves us.
because when we have been in London,  the weather was wonderful. OK, this time it rained, was bleak, but also showed the face of the sun. Time to time We did not  even wear a coat.
 In short, London was amazing in the fall ...
As you might expect  I took a pile of photos. But most of them are the same kind of photos which taken in last May. I tried to choose different ones of them. During the yesterday night I aranged these photos.
Anyway, I am here today with the first of the Autumn in London Series . Others will follow...









33 yorum :

  1. fotoğraflar şahane,poster gibi!

    ee...devamı gelsin tabii:))

    YanıtlaSil
  2. sen bu sehri bana sevdireceksin Nohut anladim ben. eline saglik sahaneler yine. Sehir fotografciligi diye bir sey var mi ki? varsa oldu bu is :)
    hmm kaktus evin dort kosesine alalim bari. anne dediyse dogru demistir :)
    serinin devamini da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotolar:)devamını bekliyorum:)sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. senin gözünden Londra çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. İşte güzel bir gezi yazısı daha, Ben'ce de Londara Siz'i seviyor.
    Kafanda kaktüs haaa :))))

    YanıtlaSil
  6. çocukluğumdan beri hep gitmeyi istediğim bir yer Londra.. umarım hayalim gerçek olur bir gün, fotoğraflara bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. radyasyona gark olmayı göze alarak hepsine uzun uzun baktım:))Mıknatıs gibi çekiyor uzaklar beni de amma küçük tosbağam elimi kolum bağlıyor..Teşekkürler gidemediğimiz Londra'yı bize getirdiğiniz içün:)

    YanıtlaSil
  8. fotograflar ınanılmaz.... gozlerım senlendı...

    YanıtlaSil
  9. Nefis şeyler yakalamışsın gene.. Seviyorum seni Ayda'm.. kafandaki kaktüsünle de severim, her türlü severim:) (bugün çok coşkunum, uykusuzluk ve yorgunluk ters etki yaptı bir süre sonra sanırım:))

    Bizim ingiltere işi var, hiçç gidesim yok be Aydam.. eskiden olsa kırk takla atardım gitmek için.. ay olsun mu, olmasın mı diye dertleniyorum habire:)

    YanıtlaSil
  10. Sonbaharı da kışı da sevmiyorum ama sonbahar fotoğraflarına bayılıyorum. Senin fotoğraflarının ayrıca hastasıyım :P

    YanıtlaSil
  11. Fotolar harika. Oh ne güzel olmuş. Sonbaharı da yağmuru da çok sverim:)

    YanıtlaSil
  12. Biz de Londra'daydık bu bayram :)
    Hava hayret edilecek şekilde güzeldi hatta burası daha soğuk..
    Liberty'e hayran kaldım..Desenler,atmosfer çok güzeldi. Ama asıl gidiş sebebimizin bebek olduğunu unutmadık ;) Genelde Mamas & pAPAS'daydık :)

    YanıtlaSil
  13. Allah'ım sen ne tatlı kızsın öyle? Çektiğin fotoğraflardan bile tatlısın sen ya... Kafanda kaktüs ha kırıldım gülmekten:) Sen çok yaşa e mi?

    YanıtlaSil
  14. Bende seviyorum İngiltere'yi ama en çok Brighton favorim...sokaklarında gezerken aynı aynı birsürü sokak olunca kaybolmuşluğum bile vardır. Ne yalan söyleyeyim yurtdışı gezisine gitmeyeli tam 6 sene olmuş...Ama bugün Colette'nin sayesinde italya'ya, meyranın sayesinde barcelona'ya senin sayende de bir kez daha londra'ya gitmiş kadar oldum.

    Süper fotolar demiş miydim...

    YanıtlaSil
  15. Gidesim geldiiii :)ne güzel kareler ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. evet !
    çok ! ama çok güzel bir şehirdir..

    bazen diyorum ki,
    mevsimlermi acaba bu güzel şehirlere anlam katıyor ? !
    yada şehirler mi mevsimlere anlam katıyor ?
    :=))

    çok sevgiler teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. son günlerde yurtdışı krizindeydim bu post motive etti beni :)
    fotoğraflar süper, Londra denince hep kapalı hava gelir aklıma oysa bu fotolardan sonra içim açıldı ohhh..
    sayende ertelediğim gezi listeme tekrar girmeyi başardı İngiltere..

    YanıtlaSil
  18. Sonbaharın renkleri ne güzel yaprakların renkleri başımı döndürdü harikalar;)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel fotoğraflar, ellerine sağlık. Ben en son Mart'ta gitmiştim. Hava güneşliydi (Londra beni de seviyor sanırım :)), insanlar incecik montlarla dolaşıyordu. Ben soğuktan titriyordum sokaklarda :)

    YanıtlaSil
  20. Ah Nohutcugum....bir dahakine Oradan bir adimda bizim buralara ucsaniz...buradaki renkleri size göstersem...birlikte keyif alsak...offff cok güzel bir hayal ama belli mi olur belki birgün gercek olur bakarsin...pek iyi etmissiniz...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  21. İngiltere denilince aklıma ilk gelen hep puslu ve yağmurlu havadır.Ama bu fotoğraflar tüm çekiliğiyle cezbedici nohutcum;)

    YanıtlaSil
  22. sende bu görsel yetenek varken, o kaktüse ne çevirirsin merak ediyorum vallaha :)

    YanıtlaSil
  23. Selam ben geldim, ve harika bir posta yetiştim. Fotolar aldı beni benden.

    Düşünüyorum da o kaktüse de bir kılıf dikersin sen şimdi :) kuşlar kelebekler kondurusun, boyarsın. Kaktüs kendini bulur sende :)

    YanıtlaSil
  24. Hepsi cok güzel. Seneye orada bulusalim.

    YanıtlaSil
  25. Tüh bu güzel yorumlara da daha cevap yazamadım...
    Unutmadım ama yazacağım yani...

    YanıtlaSil
  26. bayıldım fotoğraflara! avrupa bence sonbaharda görülmeli.ama ben görürmüyüm acaba, uçak korkusundan...ne yapacağım bilmiyorum, gitmekte istiyorum :(

    YanıtlaSil
  27. Cep Aynası; Hazırladım da bir türlü yayınlayamadım yoğunluktan hastalıklardan, en kısa zamanda inşallah...

    Gulçin; Ben de gitmeden önce hiç böyle sevebileceğimi düşünmemiştim Londra'yı, çok üzün süreler kalmadım, ama gördüğüm şehirler arasında yaşama şansım olsa seçeceğim ilk şehir diyebilirim.

    Efe ve Eren'nin annesi; Çook teşşekkür ederim.

    Füsun; Ben seviyorum yaa herkes sevsin istiyorum:)

    Sedo; Sevenler ayrılmasın diyorum:)

    Turta tadında yaşamak; inşallah en kısa zamanda gidersiniz...

    my little world; Tosbacık büyüsün beraber gidersiniz inşallah..

    YanıtlaSil
  28. Zeynep; Teşekkür ederim.

    Deli-anne; Aahhh ahhh şimdi biri bana gelse, bir İngiltere işi var dese hiç düşünmeden hemen giderim ama tabii birazcık düşünmeye kalksam ne yaparım onu bilmem.. :) Bence yaşanabilecek en iyi şehirlerden biri Londra ama tabii kişiden kişiye değişir... Biz bi görüşelim de ben sana detay anlatayım bari:)

    Aslı; Ben de şu blog aleminden öğrendim sonbaharı sevmeyi:)

    Bahar; Çook teşekkür ederim.

    Merve; Liberty deme bana, resmen hastası oldum. Mayıs ayında da gidecektim ama olmadı. Bu sefer gittim. ama çok zamanımız da yoktu detaylı gezmek için. Resmen başım döndü. Nasıl bir mağaza orası, tapılası bir yer...

    Nilgün Abla; O senin tatlılığın bir kere:) hem hep beraber yaşayalım..

    Sebi; Ben İngiltere'de Londra'dan başka bir yere gitmedim, ama keşke görebilsem. Nedense şu sıralar içimde hep kuzeye doğru gitmek geliyor.. İrlanda, İsveç, Danimarka... istiyorum işte, istiyelim ki olsun dyorum hem ama o kadar çok şey istiyorum ki, hangi biri olsun değil mi:))

    YanıtlaSil
  29. Sümeyye; Çook teşekkür ederim.

    Birdutmasali; her ikisi de sanırım:)

    Cemre; girsin girsin...

    Lolipu; teşekkürler..

    Yıldız; çok çok teşekkürlerrr

    Didem; Evet onlar hiiiç üşümüyor, çocuklar bile cıscıbıldak... ama özgür herkes, isteyen istediğini giyiyor...

    Zehra; Ahh ahhh ne güzel olur, keşke... ama dediğin gibi belli de olmaz belki bir gün...

    Meyra; Ben de hep öyle düşündüm, hiiiç gitmek istemiyordum ama gittikçe gidesim geliyor:)

    İkiz bebek; NE güzel bir iltifat bu böyle..

    Nilhan; Hoş geldin.... Kaktüse bişeyler kondurma fikri de iyi bu rada:)

    Nesrin; oooh güzel plan..

    YanıtlaSil
  30. Good morning dear Ayda!

    I don't know London, but looking at your London series I fell in love with this city. Your London photos are pure magic.
    Thank you for sharing them with us.

    YanıtlaSil
  31. Sonbaharı, kışı ve ilkbaharı her zaman yazından daha az yağmurlu. Sırf bu yüzden bu memlekette kışı yaza tercih eder oldum. Londra ellerinden sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Resimleri görünce Londra'yı özlemişim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...