Sanki Bir Rüya - Like A Dream - Mollie Makes Home 3





Hemen hemen bir yıl önce size Mollie Makes Home’un 2. sayısından bahsetmiştim burada. Ben o gün siparişini vermiştim, kısa süre sonra da elimdeydi. Tam bir yıldır sehpadan hiç kalkmadı kendisi, durup durup baktım, her baktığımda mest oldum…

Mollie Makes Home dergi ile kitap karışımı bir şey, zaten “bookazine “ diyorlar. Aylık el işleri ile ilgili derginin yanında bu tarz farklı konularda bookazine’ler çıkartıyor Mollie Makes, ben ilgimi çekenleri mutlaka almaya çalışıyorum, ne zaman alsam da inanılmaz mutlu oluyorum sayfalarında kayboldukça...
İşte geçen sene biri bana seneye bu kitap-dergi’nin  içinde senin de bir projen olacak dese hı hıı der geçerdim. Şimdi ise heyecanla postanın gelmesini bekliyorum.

Geçtiğimiz mayıs ayında aldığım bir email ve sonrasındaki yoğun 3 hafta inanılmaz heyecan vericiydi.  Sonucu henüz görmedim ama benim için harika ve unutulmaz bir deneyim oldu.

Mollie Makes Home editöründen teklif mesajını aldıktan sonra sanırım ekipten 10 küsür kişi ile yazıştım, o kadar profesyoneller ki her konunun ilgilisi başka. Sözleşmeler, formlar, anlaşmalar… Resmen başım döndü. Kendimi yurtdışından bir firma ile Avrupa Birliği ihalelerine hazırlanıyormuş gibi hissettim. Neyseki o konuda tecrübeliyim: ) Ne istedilerse ihale dosyası sunar gibi sundum!

En zoru ne yapılacağına karar vermekti  ve zamanımız çok azdı, o yüzden hem basit ve şirin olsun, hem de rahat fotoğraflansın istedik. Evet istedik diyorum aslında bu Funda ile ikimizin projesi. İkimiz de hem gerildik, hem çok zevk aldık. Sonuçta ortaya şu fotoğrafta gördüğünüz” Tablet Kılıfı” çıktı. İlk önce bir taneyi tamamladık, baktık oluyor, onun fotoğraflarını çektim, sonra tekrar başladık, bu sefer tek tek yapım aşamalarını fotoğrafladım. Gerisi terimler, anlatım ve düzenleme…

Bana bu fırsatı verdikleri , destekleri ve anlayışları için özellikle geçen sayıda olduğu gibi bu sayıda da misafir editörlük yapan “Patchwork Harmony” blogunun sahibi ve 91Magazin’in editörü Caroline’e ve tüm Mollie Makes ekibine çok çok teşekkür etmek istiyorum. Orada olmak benim için gerçekten büyük bir onur.

Ben her ay düzenli olarak Mollie Makes dergisi alıyorum www.myfavoritemagazines.co.uk sitesinden. Mollie Makes Home 3 ‘de dün satışa çıktı hem de 91 Magazin dergisinin ilk basılı sayısı ile birlikte. Eğer almak isterseniz hemen alın çünkü şu anda tüm ürünlerde indirim var. İndirim kodu olan “summer30” u yazıp bu dergimsi kitabı çok uygun fiyata alabiliyorsunuz ve sonra hevesle elinize ulaşacağı günü bekliyorsunuz…

İyi haftasonları...

NOT: Eğer bu tablet kılıfına sahip olmak isteyenleriniz olursa önümüzdeki hafta deconohut’a bakabilirler…





I had mentioned "Mollie Makes Home 2" in here, almost a year ago... and at that time,  If someone had told me;  one of your projects was going to be on the next issue of "Mollie Makes Home", I would have not believed.

I'm very honored to be part of the last Mollie Makes Home issue with a crochet project.
It is a crochet gadget case as you seen image... I could not see it on bookazine yet so I'm still very excited. I can not wait to hold it in my hands...

It was really quite an important experience for me. I would like to thank you for this great opportunity, their support and understanding to firstly dear Caroline and the team at Mollie Makes.
You've already known Caroline who is editor of "91 Magazine"and "Patchwork HarmonyBlog".  She is guest editor of this issue like before and I'm sure that she did great job as usual... I am grateful to her...

And also a good news! Mollie Makes and Caroline have collaborated to bring us the FIRST EVER print issue of 91 Magazine! with this bookazine... Great....

I have a subscription for Mollie Makes Magzine on "myfavoritemagazines" and If you have this bookazine, do not be late, currently have a sale on all products on this website...

Have a wonderful weekend...


P.S. ; I you want to buy this gadget case, it will be listed on my ETSY shop the next week...






37 yorum :

  1. Gün geçmiyor ki bir güzel haber bir süpriz olmasın bu sayfada.Ne kadar sevinsek gurur duysak az harikasın,harikasınız .Şu kılıfın sevimliliği ne öyle allah aşkına.Bu çıkmasın da dergilere ne çıksın.
    Emeğinin karşılığını böyle güzel tatminler ile alman ne güzel.İyi şanslar yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. Aydacım harika bir haber bu! çok çok çok tebrikler! :)

    YanıtlaSil
  3. bugün kendimi sokaklara atmıştım...gezindim durdum,kitapçılarda bir hayli vakit harcadım...dergi bölümünü gezerken kafama göre bir şey bulamadığım içim yakındım durdum...aklıma sen ve dergi tavsiyelerin geldi...dedimki,niye burada yok şimdi onlardan bir tane?

    eve geldim,bir duş aldım,kahvemi yapıp kendimi balkona attım..azcık blog geziyim derken buraya geldim ve okuduklarıma inanamadım:)
    sanki sesimi duydun Ayda....içimi sadece dergi ihtiyacıma cevap olduğun için değil,bir yurtdışı başarısına daha imza attığın içinde mutlulukla doldurdun...tebrik ederim yürekten...hem seni hemde Funda'yı...

    sanırım o insanlar bize bizden çok daha fazla değer veriyorlar...seni ve eşsiz yeteneğini keşfetmiş ve bunu değerlendirmiş olmaları ayrı bir tartışma konusu sanırım:)

    biraz mail tadında olan yorumumu çok uzatmadan gidip şu dergiyi alıyım ben...umarım uzun sürmez gelmesi...tekrar tekrar tebrikler Ayda'cım...öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
  4. Well done and congratulations Anya! A really lovely project!
    Visiting your blog is always enjoyable.
    Best wishes and see you soon.
    Emanuela

    YanıtlaSil
  5. Ayda çok mutlu oldum :) Ne güzel haber bu ;) Başarılarının devamını dilerim. Dergiyi Zinio' da bulabilir miyim diye baktım şimdi, yok, bulamadım. Sabırsızım, hemen görmem lazım :) Belki sonra gelir. Denk gelirsem mutlaka alacağım - senin için ;)

    YanıtlaSil
  6. Fazla söze gerek yok. Harikasın! Molly Makes in bu ayki sayısına mutlaka bakacağım! :)

    YanıtlaSil
  7. Congrats!
    This is a great news and your project is so lovely!

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ediyorum seni:) Emeklerinin karşılığını hep al. Hep en mutlu olduğun yerlerde ol:)

    YanıtlaSil
  9. Just ordered now... Can't wait! :)

    YanıtlaSil
  10. Nasil seviniyorum anlatamam :) niceleri olsun :) ikinizin de ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  11. Bu güzel haberi tebrik etmekten başka ne yapılabilir ki? Seni ve Funda'yı kutlarım. :) İnanılmaz sevindirici bir haber. İnan çok mutlu oldum ve umuyorum ki daha güzel nice projeler ile karşımızda olursun.

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar sevindiğimi,seninle gurur duyduğumu dile getirebileceğim sözcükleri bulamadım şimdi.
    Helal olsun sana Ayda,helal olsun sana Funda !
    Başarılarınız yalnız ailenizi değil bizi de gururlandırıyor bunu biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  13. sahanee ;) tebrikler. Eminim nicelerini gorecegiz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim gerçekten, tüm güzel şeyler minicik bıdık hayallerle başlayıp nerelere gelebiliyor ❤

    YanıtlaSil
  15. Muhteşemsiniz tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Aydaaaa! Image i gormeden postunu okudukca "Ayda, daha yapilmamis olan neyi yapmis olabilir ki? "diye dusunurken, Resmi gorunce utandim kendimden! Var olan birsey bile senin kisisel dokunuslarinla yeni bir kimlik edindigini unutmus olmaliyim bir an!!!
    Bu nasil guzel birseydir, nasil bir isciliktir?
    Seviyoruz seni Ayda, gururumuzsun!

    Tebrikler!!!

    Nalan (@my_dutchlife)

    YanıtlaSil
  17. gurur duydum valla! sırf senin projeni orada görebilmek için alacağım dergiyi. bi de etrafımdakilere gösterip, "bu benim blog arkadaşımın projesi!" diye hava atacağım müsaadenle ;))

    YanıtlaSil
  18. aldım bile! şimdi heyecanla bekleme zamanı :))

    YanıtlaSil
  19. Çok sevindim. Bizim Cafe Nohut'unumuza da bu yakışırdı. Devamının gelmesini dilerim, sevgiler ☺👍

    YanıtlaSil
  20. Bir kereyle yetinemedim burdanda tebrik etmek istedim bu güzel haberi , çok gurur duydum , çokta sevindim , fazlasıyla layıksın bu başarılara zaten, her ikinizide kutluyorum , sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  21. üff-acayip-sevindirici! tebrikler!
    nasıl mutlu oldum anlatamam....

    YanıtlaSil
  22. Tebrik ederiim, daha yeni görüyorumm :) Çok sevindim gerçekten ama hiç de şaşırmadım :) Tablet kılıfı da bir harika olmuş, ellerinize sağlık, tekrar tebrikler...

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ederiiiim :)
    Sevgileeer

    YanıtlaSil
  24. Hiç şaşırmadım aydacım, daha nice güzel başarılara imza atacağınızdan hiç şüphem yok, tebrik ediyorum ikinizide sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Sizin adınıza çok sevindim..Tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  26. siz harikasınız canım ♥♥

    YanıtlaSil
  27. Harikaaa:))))Tebrik ederimmmmmmmmm....

    YanıtlaSil
  28. Ben hiç şaşırmadım Ayda'cığım çünkü sen neye elini atsan harikalar yaratan çok özel bir ruha sahipsin, kalbini açsak sanki içinden bir sürü kelebek çıkacak ve mis gibi çiçek kokuları saracakmış gibi hissediyorum ben, başarıların daim olsun, tabii Funda'yı da unutmamak lazım, ikinizin de emeklerine sağlık, sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  29. Congratulations Ayda! That's so nice, and you deserve it. Your crochet pouch is beautiful!

    YanıtlaSil
  30. İşe başlamayaydım iyiydi:)
    yoksa ben bu yayını bu kadar geç görür müydüm:) çok tebrik, yürekten, bi o kadar da heyecanla kutlarım seni.
    Yolun açık, şansın bol olsun, cebin para ile dolsun.
    İşte ilk günlerim, biraz palazlarsam sabır edip, arada kaçamak bakacağım buralara:)

    YanıtlaSil
  31. Ya sen ne guzel bi insansın böyle güzel şeyler üretiyorsun! Akabinde de güzel şeyler seni buluyor!!! Valla değil IKEA'da işe girmek bence yaptıkların ürün gamına eklenmeli ☺️ Torpil bulabilirim :D

    YanıtlaSil
  32. Harika bir haber bu! Mollie Makes çok sevdiğim, her ay aldığım bir dergi. Çok mutlu oldum sizin adınıza:)

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki yoğun çalıştığım için özel sipariş alamıyorum.
      Eğer bu kılıfı farklı modeller için de yapabilirsem ETSY dükkanımda görebilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...