Bu Haftanın Rengi SARI - Yellow Inspiration




Geçen hafta detaylı bir şekilde anlatmıştım Tchibo Türkiye’nin neşeli instagram yarışmasını. Hani instagramda @tchiboturkiye’yi takibe alıp her haftanın renginin baskın olduğu fotoğraflarınızı, rengin hashtag’i ile paylaşıyorsunuz ve haftanın birincisi Cafissimo Kahve makinası kazanıyor. Geçen haftanın rengi kırmızıydı, bu hafta ise gözler hep sarıyı arayacak.


Sarıyı seviyordum ama bu fotoğrafları çekerken anladım ki tahminimden daha çok seviyormuşum. Sarı annemin rengi diye hep söylüyorum ya, sanki ona zimmetliymiş bu renk, başkası sevemezmiş gibi uzak durduğumu hissettim sarıdan. Oysa ne cıvıl cıvıl, ne neşeli bir renk.


Bu, tek renk oblejeri toplama işi benim çok ama çok hoşuma gitti, fotoğraf çekimiyle ilgili bir çok şey öğretmesinin yanında, evin içinde seçtiğiniz renk objeleri bulmak için dört dönüyorsunuz ve pek de dikkatinizi çekmeyen bir eşyanın aslında o kadar da silik olmadığını, rengiyle önem kazandığını, sevilesi olduğunu anlıyıveriyorsunuz… Tamam ev epey bir dağılıyor, sonra topladığınız ıvır zıvırı tek tek yerlerine yerleştirmek tam bir işkence haline geliyor ama olsun değer…

Umarım haftanız enerji dolu, cıvıl cıvıl geçer…




I have mentioned a competition organized by Tchibo Turkey. Unfortunately it is only valid in Turkey.
Last week color was red and this week, we will find yellow object inside the life...

Up to this time, I had not thought much about of yellow color. But when taking pictures,I realized that I really love the yellow color. It is so cheerful, bright and warm...

I loved so much working on only one color... It helped me learning new things about colors and how work together with them.

Here is my yellow colors...


I wish you have a bright, cheerful and wonderful week...







33 yorum :

  1. Thank you for sharing this lovely photos. They make for a nice sunny start to the week!
    Anna x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're welcome:)))
      Lots of love dear Anna...

      Sil
  2. Hello Ayda, I don' t know why but I'm discovering only recently the yellow color... Your pictures are always beautiful, and I believe that soon I will insert a touch of yellow in my home! :)
    A hug,
    Silvia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much my dear, I always love to see your comments, you're so sweet...

      Sil
  3. bayıldım bu yazına sarıya *-* yaz geldı alarmı verıyor

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş ellerine sağlık. ben yarışmayı keyifle takipteyim. Bugüne ve haftaya da güzel sarılarla başladım. Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben yarışmıyorum ama sadece jürideyim:) Öyle güzel fotoğraflar var ki takip etmek büyük zevk, seçmek zor:)

      Sil
  5. Beautiful Ayda your photos! A burst of energy that will accompany me for the whole week!
    Emanuela

    YanıtlaSil
  6. çok güzel..cıvıl cıvıl..insan mutlu olmak istedikten soonra bu hiç zor değil..sizi takdir ediyorum renkleri kullanma konusunda..elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ben de sarı hiç sevmezdim ama ne de içimizde bir renkmiş cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen... İnstagramda yarışmaya katılanlara bakınca da bu anlaşılıyor:)

      Sil
  8. Altıgenlere başlamışsın bile... Benden kaçmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy onlar ne zamandır hazır yapılı da bir türlü birleştirme olayına giremedim:)

      Sil
  9. harika kareler..kazanmanız dileğiyle..sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben yarışmıyorum aslında sadece seçenlerden biriyim!!!

      Sil
  10. Ben de bugün işleri güçleri yola koyduktan sonra sarı karemi paylaşacağım. Bayıldım ben bu renkli yarışmaya :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bi calisma olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  12. Bu aydınlık fotoğraflar beni çok kıskandırıyor :)

    YanıtlaSil
  13. You have such beautifull things ♥

    YanıtlaSil
  14. Her renk senin elinde daha bir canlanıyor sanki.Jüri üyesi olmasaydın tüm renklerde birinciydin bence.Ama yine boş durmayıp gözümüzü şenlendiriyorsun ne güzel.Harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel şeyler yazmışsın, çoook teşekkür ederim.

      Sil
  15. fotoğraflar harika, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. thank you for inspiration...

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...