Biz de kahvaltı ettik!

Hava soğuk olduğu için,
Cumartesi günü deli danalar gibi dışarılarda dolanıp durduğumuz için
ve evde tozdan yumaklar oluştuğu için Pazar günümüzü evde geçirip faliyetten kendimizi kaybettik...
Sabah her zamanki gibi ilk ben açtım gözlerimi ve yeme- içme sorumlusu olarak doğru mutfağa gittim.
Dolapta yine eser miktarda kalan  kahvaltılıklardan bir sofra hazırlamaya koyuldum. Ekmeğimiz bile olmadığı için bari markete gideyim derken simitçinin sesi ile irkilip sesin geldiği yönü bulabilmek için evdeki bütün pencereleri dolaştım ve sonunda simit almayı başarabildim. Ama tabii bunca hareketi parmak ucunda yapamadığım için (ki bu kasıtlıydı) kardeşim uyanıverdi...
Apar topar masayı hazırladım ama, yeni heves evimizin fotoğrafçısı olarak uyduruk kahvaltımızın fotoğraflarını çekmek için hop oraya - hop buraya kondum. Kardeşimin sabırsız bakışları altında (ki 2. fotoğrafta "eee hadi artık yeter acıktım" diyen gergin ellerini görüyorsunuz) şaka da - şuka da aşağıdakileri çekiverdim.




Pazar günü faaliyetlerimiz ileriki postlarda sizlerle olacak.... dıdı dıııııı......




6 yorum :

  1. Vallahi fotolar süper süper !Cıks cıks cıks (kınama sesi)Nutella mı görüyorum ?Pazardannnn pazaraysa sorun yok :)

    YanıtlaSil
  2. What a beautiful table setting. I love the bright colors.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim de bu Nutella olayı şükür ki pazardan pazara, eskiden kaşık kaşık yerdim. Ama Tiroidlerim alındığından beri korkuyorum kilo alacağım diye hayran hayran bakıyorum uzaktan...

    YanıtlaSil
  4. aaa doğum günümede bu post yakışır zaten ;) o ne güzel yumurtalık ya...

    YanıtlaSil
  5. Uzun süredir blogu inceliyorum kaç dakika oldu bakmadım bile :) o kadar güzel ve candan ki ellerinize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir blog hazırlamışsınız, ellerinize sağlık.Fotoğraflarınıza bayıldımm, hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...