Haftasonu Kartı - Amsterdam'13 / 1




 

Bu sefer yine abartmışım fotoğraf olayını, kışın soğuktan ve havanın erken kararmasından dolayı çekemediklerimin acısını çıkartmışım resmen. Bir de elinizde değil, tam kapatıyorsunuz makinayı, yeter artık biraz rahat rahat dolanayım diyorsunuz ama karşınıza öyle canlı, öyle yeşil, öyle renkli görüntüler çıkıyor ki haydin tekrar başlıyorsunuz fotoğraflamaya…

Güzel güzeli getiriyor, böyle bir yerde yaşasam sanırım çok kısa bir sürede fotoğraf sergisi falan açarım: ) Sizin bir şey yapmanıza gerek yok çünkü, zaten yeteri kadar güzel herşey…  Sanki kocaman korumaya alınmış bir park gibi heryer.

Oraları görünce bizim elimizde kalan üç beş yeşillik için yaşananlar daha bir anlamlı geliyor şimdi bana…

Haftasonunuz misler gibi, huzur içinde püfür püfür geçsin…
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yes, I have exaggerated Amsterdam images. I could not stop myself. When we have been Amsterdam last December, I could not take photos  as much as I want. It was cold and  the sun was not appear.

This time I loved Amsterdam much more... Every where have green, floral and amazing views...
If I lived in Amsterdam, I would hold a photo exhibition as soon as: )

So, to be continued...

I wish all of you have an amazing weekend...
 
 
 
 

















37 yorum :

  1. Fotoğraflar harika, doğa mis. İyi hafta sonları canım.

    YanıtlaSil
  2. Canım özlemiştik seni.Orada mı yaşıyorsun?Çok güzel fotoğraflar keşke bende orada olabilseydim diye iç geçirdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok İstanbul'da yaşıyorum... Tatildi, geldi geçti..

      Sil
  3. Beautiful pictures from Amsterdam! I went to Amsterdam for the first time back in April. Your pictures makes me want to go back. Have a lovely summer! Mari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Dear Mari, I always want to go again and again to there:)

      Sil
  4. hoşgeldin:)
    bayıldım fotoğraflara...
    Funda'nın yerinde olmak istedim,
    tarafından fotoğraflanmak!
    .
    1 demişsin ya,
    umarım bu serinin devamı gelir...
    arayı açma bu kadarrr....
    sevgiler Tarsus'tan,
    sıcak sıcak ve nemli tarafından:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda'nın yerinde olmanı ben de isterdim, çünkü bu model çok huysuz:)) Beğenmiyor hiç birini...

      Devamı gelecek inşallah da işlerim iğrenç bir halde:(( 2 yıldan sonra yine eski tempoma döndüm:(
      En kısa zamanda paylaşacağım ama söz..

      Öpüyorum çoook..

      Sil
  5. Cok yakin arkadaslarimiz bu sene Amsterdam'a tasindi, ve bizi de cagirip duruyorlar. Fotograflari gorunce yuregim pir pir etti. Gozrulmeye deger bir sehir oldugu o kadar belli ki!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh hem de arkadaş evinde.. Ohh çok eğenceli olur.. Sene'ye Temmuz için şimdiden ayarlayın kendinizi Melodi ile en iyi zaman o zaman bence:)

      Sil
  6. Valla instagram da sürekli takip etitm ama burada daha bir başka geldi bana. Güzel fotoğraflar için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Abarttigin iyi olmus, icim acildi resimlerinle. Daha da abartmani bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yeterki sen iste. bir daha ki sefere beraber gideriz, sen, yaparım mankenim, öbürü çok huysuz, sen pamuk gibisin..

      Sil
  8. Harika fotograflarin Ayda'cim..ic acmak icin arada bir tekrar tekrar bakmali sayfana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim..
      Ben senin sayfana, sen benimkine gidip gelme yapalım, içlerimiz açılsın o vakit..

      Sil
  9. listemde Amsterdam var, bundan sonra haber ver ben de geleyim çocukları bırakıp:) Funda kardeşceğizimiz de pek romantik, pek cool ve pek düşünceli çıkmış.. öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bak sana çok yakın gerçekten, offf yapabilsek keşke öyle bir plan, yürüsek yürüsek, habire fotoğraflar çeksek, kahveler içsek...

      Kardeşceğizin bir ayak fotosunu çekmişim, gülmekten gözümden yaş geldi, çok sinirlendi, bir de kavga çıktı üstüne silmemişim efendim diye... Ne sileceğim, bir nevi benim eserim...Romantikliği hava civa yani...

      Sil
  10. Your pictures are gorgeous! Actually, the colors of spring and summer fill the parks Europeans. Here in Brazil we are in the beginning of winter. In my city is not so cold, not snow, so we have flowers even in the coldest season of the year. But we have other problems, such as corruption, lack good schools, low wages they pay to teachers, poor public health, public transport shoddy expensive and inadequate, violence, insecurity ... and if you follow news, we have been compared with Turkey in its current protests. I hope our protest movements bring us good results and that you, in Turkey, also achieve good results for the population.

    Kisses!

    Luiza Mallmann
    decorarsustentavel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear;
      I always wanted to see Brazil, I hope one day it happen..
      in the maen time, we live same problems, I wish a good future to your and our Countries..

      Loves...

      Sil
  11. what a beautiful pictures of Amsterdam .in my dream,Amsterdam is one of the places in the world to visit . I hope one day i see those places by my eyes.very nice post ,take care ,xoxo.zohreh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Zohreh;

      I hope, you can see Amsterdam as soon as possible... I am sure that, you will love there so much..

      Kisses...

      Sil
  12. Fotğraflar harika.. Tekrar yazman da öyle.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Ayda! Bence sen her gun yazmalisin! Her gun yuzlerce fotograf paylasmalisin! Oyle guzel bir gozle bakiyorsun ki dunyaya! Senin gozunle bakinca daha guzel bir yer haline geliyor! Iyi ki varsin. Iyi ki yaziyor fotografliyorsun! Eline& yuregine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, eridim ben resmen:)))

      Bi havalandım, bir kendime güvenim geldi, bu saatte hala iş yerinde köle gibi çalıştığımı unutuverdim:))

      Çoook güzel dilekler bunlar, çok mutlu ettin beni çoook..

      Sil
  14. donme vaktim geldi mi ne resmen ozledigimi hissettim fotograflara bakinca. Ben diyorum hava hep guzel olsa kimse oradan ayrilmak istemez ne de guzel cekmissin ama Ayda eline saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Özlenmez mi yaa, insanın evi neresi de memleketi de orası oluveriyor bir nevi..
      Bu arada sizin istasyondan geçtik, epey büyükmüş:)) Seni andık bol bol, sen orada olsaydın inecektik o istasyonda iş çıkında kahve içecektik taa geç saatlere kadar dolanacaktık sizin mahallede.. Ne hayyaller kurduk ama buradaki olaylar yüzünden yazamadım da sana, sonra bir baktım sen geliyorsun buraya:(
      bir dahaki sefere sizin mahallede bekle beni anacım:))

      Sil
  15. Hello dear Ayda, and it is good to know that everything is fine with you.

    These beautiful photos made me want to visit Amsterdam.

    Have a great week, and try not to work so hard.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much my dear;

      I am fine, Turkey also will be fine...
      only problem I am working very very hard in these days and I can not visit any blogs even here:(

      I am sure that, if you go to Amsterdam, you will be happy:)

      Sil
  16. çok güzel fotoğraflar yakalanmış yine:)

    YanıtlaSil
  17. wonderful images of Amsterdam! cheers from Dordrecht

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. There are also photos of Villa Augustus, wait me:)

      Sil
  18. Bayıldım ve gitmeyeli neredeyse 20 yıl olmuş onu hatırladım.

    Elinize, denklanşörünüze sağlık.

    Özlemiş anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii 20 yıl çok olmuş diyeceğim ama ben daha bu kış tanıştım Amsterdam ile:)

      Sil
  19. I love Amsterdam!!! Amazing images!!
    www.arquitrecos.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...