Arada küçük bir mutluluk...


Herkes aynı durumda kimsenin içinden güle oynaya birşeyler yazmak, okumak gelmiyor. Sakince bekliyoruz zamanın geçmesini, zaman herşeyin ilacı ya sözde…

Deminden beri yazıp yazıp siliyorum. Bir bakıyorum mesaj vermeye kalkmışım, bir bakıyorum Reşat Nuri Gültekin kıvamında acıklı bir hikaye anlatmışım… Sonra hepsi saçma geliyor, biz bizi biliyoruz… Kısacası içimizdeki ateş küllenene kadar - ki bazıları hayatları boyunca yüreklerindeki korla yaşayacak – tadımız tuzumuz olmayacak…

Önümüzdeki hafta salıya kadar buralarda olamayacağım, o yüzden bu yazıyı bugün yazmak istedim. Stephanie’ye çok da geç olmadan teşekkür etmek amacım…


Ben kendi blogumu açmadan önce hiç blog takip etmiyordum, nasıl bir şey olduğunu bile bilmiyordum. Gmail hesabı alır gibi bir blog hesabı açtım, sonra üstünde oynamaya başladım, birşeyler yazdım,  birileri beni takip etmeye başladı, aa onlar ne yapıyor diye onların peşinden gittim ve karşıma kocaman bir dünya açıldı.

Stephanie’yi flickrdan buldum, atölyesinin fotoğrafları, rengarenk boyaları çok hoşuma gitmişti, bloğu ilk takibe aldığım bloglardan biridir. Kendisi Amerikalı, şu anda eşi ve dünya güzeli iki kızı ile birlikte Münih’de yaşıyor. Amerika’da sanat eğitimi almış sonra Almanya’ya gelmiş ve eşiyle tanışıp orada kalmış. Yaptıkları çok hoşuma gidiyor. Kullandığı renkler o kadar canlı ki…

Bloglar arasında gezinirken yurtdışında blog olayının çok büyük bir sektör olduğunu hepimiz görüyoruz. Tanınmış bloggerlar, fotoğrafçılar, ressamlar; kendilerini geliştirmek, eserlerini tanıtmak, bir çevre oluşturmak isteyenler için e-course adı altında internet üzerinden kurslar veriyorlar.



Ben bir sanatçı değilim, eserlerim yok ama Stephanie’nin bloğunda onun vereceği  Creative Courage” isimli bir e-course gördüğümde ben de dahil olmak istedim.
Bunun birkaç nedeni vardı;
Birinci nedeni; onun için ilk olması. Böylece  bu işin ticaretini yapan profesyonellerden daha samini bir kurs olacağını düşündüm.
Sonra merak… evet çok merak ettim nedir bu e-course dedikleri diye… Ne anlatılırki böyle bir kursda… Şimdi öğrendim ve çok hoşuma gitti.
Bir başka neden ingilizce… İngilizcemi geliştirmek için zorlayıcı bir neden olacaktı ki oldu da… İnsan merak ettiği, hoşlandığı şeyleri okuyup anlayabilmek için kendini nasıl da zorluyor…

Kısacası iyi ki dahil olmuşum bu kursa… Ama keşke işlerimin daha hafif olduğu döneme denk gelseydi diyorum.

Eğer bir ürününüz varsa, fotoğraflarınızı, el işlerinizi, resimlerinizi dünyaya tanıtmak, onlar üzerinden para kazanmak ve bu işi profesyonelce yapmak istiyorsanız bu tip kurslar gerçekten çok faydalı. Benim resmen başım döndü…

Neyse Geçen hafta Stephanie Venedik’teki Bienal’e katıldı ve oradan tüm kursiyerlerine kendine ait bu kartı gönderdi. Benim ki elime dün geçti. Bu küçücük kart beni o kadar mutlu etti ki anlatamam… Buradan teşekkür etmek istedim.

Stephanie’nin Etsy’de bir dükkanı var. Eserlerine oradan ulaşabilirsiniz, içlerinden birini seçmek gerçekten çok zor, hele benim gibi kararsız biri için… Dünkü kararım;  “Matisse’in Koltuğu”, şu aşağıda gördüğünüz. Ama şimdi tekrar hepsine baksam yine kararsız kalabilirim. Mesela şu “Cordobo” da çok canlı ve güzel… Bayramdan sonra birinde karar kılacağım inşallah…






Aşağıda Stephanie Levy’e ulaşabileceğiniz tüm linkleri bulabilirsiniz;





We are really very sorry because of the events in Turkey... For a while I could not read any blog or write new posts... But today, I would like to share with you a nice thing.

Yesterday, I recieved a card from Venice It has been sent by Stephanie. It is so nice and cute.
I am not an artist andI don't have any work of art, but when I saw a post about e-course on Stephanie blog, I wanted to be there.
There were a few reasons;
First of all This will be first experience for Stephanie, So it could be more sincere than another profesional e-courses.
Second reason is curiosity... This would be first also for me. I wanted to learn such an e-course could has been how a content? I liked it. It is really full informations, contacts and courage.
Another reason is my english. I want to improve my english and I thought that If I try to read my liked things, I can do this. I love to learn different cultures and arts. By this way if I can read and write the better in english I can learn more... In this point, Shephanie is perfect. If your English is not so good, you can understand everything which has written by Stephanie.

If you have a work of art, if you are a photographer or you have some handmade things, You should join this e-course.

Last week Stephanie was in Venice for the Venice Bienalle. She has sent this nice card to all her trainees. When I recieved this card I felt realy happy myself.

She has a shop on ETSY. You can find her all works in here. If you are an ambivalent person like me, it is very difficult to choose only one from these amazing works...

You can find all contact informations about Stephanie Levy in below ;







18 yorum :

  1. Bayıldım!Ne kadar değişik ve hoş şeyler bunlar.Şimdi hemen Stephanie'nin etsy'deki eserlerine bakmaya gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. I think you post is lovely. It is so sincere and heart felt. I love the class too and Stephanie's art :) AND your post!

    YanıtlaSil
  3. Sanatçılar hayatın naif, renkli ayrıcalıklı taraflarını ortaya çıkarıp bizi mutlu etmiyorlar mı, yeteneklerini kıskanmadan edemiyorum bir yandan da iyiki varlar diyorum..

    YanıtlaSil
  4. bu e-kurslardan haberim vardı ve içeriğini ben de çok merak ediyorum, sonrasında biraz anlatırsın olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel di ...
    iyi geldi :))
    Cordobo ;)

    YanıtlaSil
  6. Thank you very much for your beautiful post, I am very honored to see my postcard and my artwork here. I'm also so very sorry to hear about the earthquake in Turkey. I'm glad if the e-course and my pictures can brighten your day, and thank you for your kind words and sharing here. Your photos and blog are also quite beautiful, and I know you are making a lot of people happy by sharing your words, photography, and thoughts here.

    I'm glad you are in the Creative Courage e-course, and I have all the Turkish people in my thoughts today. All the best, xo Stephanie

    YanıtlaSil
  7. Biraz dağıldı kara bulutlar bu postu okumaya devam edince..

    YanıtlaSil
  8. bu ortamda iyi geldi.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. işleri çok güzelmiş. bana tarzı biraz esen demirci'yi hatırlattı. renkli kağıtlar, naif çizimler, hoş kolajlar:)

    YanıtlaSil
  10. Cafenohutcugum
    Decaflattenin yaptigi projeyi duydun mu? Gorur gormez sen geldin aklima. Detaylar :
    http://decaflatte.typepad.com/withhazelnut/

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. This is a wonderful post!
    I feel so sorry about the earthquake in Turkey, I hope that people in need will get all the help as soon as possible!!

    YanıtlaSil
  12. Kitap Kurdu; Umarım onlarda çok hoşuna gitmiştir. Canlılık veriyor her biri ayrı ayrı..

    Kristen; Thank you so much for your nice words. I love your arts. Colorful, vividly and happy...

    Anne Kraliçe; Gerçekten de öyle bazen hiç ummadığın bir anda karşına birşey çıkıveriyor günün aydınlanıveriyor..

    GeCe; Kasımın ortalarında bitecek, ben gün gün takip edemiyorum, başka bir işim olmasa, sabahtan akşama bunlarla ilgilenebilsem harika olacak... Ben şuanda sadece uzaktan izleme modundayım ama izlenimlerimi yazmaya çalışırım.

    Sedo; sevindim o zaman:)

    YanıtlaSil
  13. Stephanie; I would like to write my all feelings in English but this is only a short summary:)) I am happy to be your team... And thank you...

    Deli anne; taa ki akşam eve gelip televizyonu açana kadar...


    İkiz bebek; sevimdim.

    Lumos Design; Evet şimdi baktım, tarzları çok benzer..

    Splendor; 4-5 günlüğüne burada olmayacağım ama gelince mutlaka daha dikkatli okuyacağım, çook teşekkürler.

    Tante; Thank you very much for your all wishes..

    YanıtlaSil
  14. ya hani bazı yazılar vardır "altına imzamı atarım" dersiniz..işte bende "bu" yazının altına imzamı atarım..
    blog olayına girişim..stephanie ile tanışmam..ve e-kurs olayına neler oluyor acaba burada diye sırf meraktan girişim..ben size bunları daha önce anlatmış olabilir miyim :) ?
    Aramızdaki tek fark ben hala sabırsızlıkla kartımı bekliyorum..hem uzun zamandır faturalar dışında bir "el-posta" almadığımdan..hem de bir an önce onu fotoğraflamak istediğimden..

    YanıtlaSil
  15. yaa neler buluyorsun pes doğrusu :))

    YanıtlaSil
  16. Good morning Ayda.

    It's good to have you back.

    What a beautiful, beautiful card Stephanie sent to you.

    Ayda, you are not going to believe. I have a ready post about Stephanie Levy, I'm a great fan of her work, but now looking at this beautiful post you made about her, there is no reason for me to post mine.

    When you have a chance tell me about her e-course. Mine with Holly Becker it's been very nice, but it's so much information, and I don't have time to catch up.

    Have a very nice day.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel... ve çerçevesine çok yakışmış

    YanıtlaSil
  18. nasıl güzel bir post bu böyle. ilk defa duyuyorum bu kurs olayını. Türkiye'de blog olayını bilmezden önce yabancı blog takip ediyordum bende...
    HEmen dahil olucam, olmak istiyorum, ama bu aralar yoğunluk had safada Melisa'mın okulundan dolayı...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...