Pazar Keyfi

Böyle havalarda evde kahvaltı etmeye bayılıyorum.
Her iş günü bu sefer haftasonu çok uyuyacağım diye kendi kendime söz versem de maksimum 9:30 da ayaktayım. Gözümü bir kez açtım mı da bir daha uyuyamıyorum. Kafamda yapılacak bir yığın şey mutlaka var. Hele şimdi tüm zamanımı yeni bilgisayarım için harcamak isterken...

Bu sabah da erkenden kalktım, kardeşim uyurken ben kahvaltıyı hazırladım.
Evde bir iş bölümümüz var. Mutfak işleri bana ait; akşam yemeği, kalvaltı, misafir gelecekse onlar için yapılacaklar, bulaşık, mutfak dolaplarının düzeni, market alışverişi (ki en sevdiğim bölüm) hepsi benim görevim. Ayrıca poşetlerden sorumluyum (Bu biraz saçma ama var böyle bir sorumluluğum. Alışveriş sonrası işe yarar poşetlerin gruplara ayrılması, katlanması, yerlerine konması gibi. Market poşetlereni mutfakta bir yere koyuyorum, saplı kağıt küçük poşetler ; işe giderken yanımızda götürdüğümüz ayakkabı ya da sandviçler için ayrı bir grup, büyükler ayrı bir grup.. Bu da başlı başına bir iş yani.:) küçümsememek gerek)
Çamaşır yıkanması ve ütü de kız kardeşimin sorumluluğunda. Yıllardır çamaşır yıkamadım ben. Makinayı kullanmayı da bilmiyorum mesela... Ütü yapmayı severim ama bir parçayı on saatte ütülediğim için Kardeşim tahamül edemeyip elimden alıveriyor ütüyü. (iyi taktik aslında:) )

Kısacası işte benim sorumluluğumda olan bugünkü Pazar Kahvaltısı soframız;
Belki ileri de kardeşimin de ütülediklerinin fotoğraflarını koyarım hak geçsin istemeyiz ne de olsa:)




6 yorum :

  1. Cok güzel sofraniz, bayildim. Afiyetler, iyi pazarlar olsun.

    YanıtlaSil
  2. off ne güzel,içim açıldı valla...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar sirin bir kahvalti sofrasi :) Fotograflar da cok canli cikmis, cok begendim.. Iyi pazarlar.. :)

    YanıtlaSil
  4. Çook teşekkür ederim. Herkese iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  5. Şimdi siz iki kardeş bitiremezsiniz ki bunca şeyi,bu pazar kahvaltıda konuğunuz var,haberin olsun !

    YanıtlaSil
  6. Canımmm çok şık bir masa tabakları
    na bayıldım.Maşallah diyim:)))sevgi
    ler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...