Bir bahar evi

Yorgunluktan ölüyorum ama olsun, ellerim yara bere içinde, tipim kaydı, gözlerimden uyku akıyor ama pişman değilim…
Cuma akşamı Balıkesir’e geldik ve bu güne  kadar devamlı çalıştım… Sonunda annemler yeni evlerine yerleşti. Devamlı oda oda gezip “oohh oohh” çekiyoruz… Hep beraber “temizlik gibisi yok”  diyerek mest oluyoruz. 

Kocaman bir salon ve çok severek yaptırdığımız bir mutfak… Bir hafta buradayım ama dönüşüm zor olacak… Neyseki annemler de bir haftalığına yorgunluk atmaya bize gelecekler ki bu da bizim tek tesellimiz.

Tabii bu kargaşada blogla hiç ilgilenemedim, izlediğim blogları tek tek geriye dönük okumak istiyorum ama önce sizinle basit ama rengarenk bir bahar evini paylaşmak istedim.
Evin sahibesi Grafiker Jasna Janekovic . Evi de kendisi gibi güzel ve şirin. Jasna’nın Dawanda’da bir dükkanı var, Dawanda;  ETSY gibi bir sürü dükkanın bulunduğu bir websitesi, mutlaka ziyaret edin çok hoşunuza gideceğine eminim.













Mutfak ve banyonun basitliğini, sadeliğini  aksesuvarlar ve çiçeklerle ne de güzel canlandırmış.
Daha fazlası için buraya tık tık..

6 yorum :

  1. Mutlu baharların olsun:))
    Ev çok güzel dekore edilmiş ,eski ama güzelliği detaylarda gizli...

    YanıtlaSil
  2. Cok cok güzel bir mutfak. Ben de istiyorum aynisini. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Excellent selection. I like the different chairs at one table

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin ve doğal.Belli ki eşyaların her birinin hikayesi var...

    YanıtlaSil
  5. çiçek evi gibi, şahane ve sade.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...