Harika Bir Kitap Çekilişi / Giveaway; Win a Copy of The Beautiful Book "Vintage Style Crochet Projects"



Sonbahar geldi ya havalar hala sıcak olmasına rağmen, için için sanki serinlemiş gibi geliyor mu size de?? Mesela bu sabah ben uyandım, pencereyi açtım, aa dedim işte sonbahar havası, hafif esiyor, hemen üstüme bir şey alayım, hatta evden de ince bir montla çıktım (mont derken kot mont gibi yani) ama sonra boncuk boncuk terledim elimde montla kaldım, bu neyin hevesi diye : )

Kafa olarak sonuna kadar yaşıyorum anlayacağız sonbaharı. Ee hazır hissiyatta havalar serinledi, ipler, tığlar, şişler ortaya dökülebilir bence!



Tuva Yayıncılık'tan geçtiğimiz aylarda yani bir tığ işi kitabı çıktı; “Klasik ve Modern Tığ İşleri” adında. Amy’nin kitabından sonra alınacaklar listesinin en başında duruyordu. Şimdi elimde bir adet Türkçe bir adet de İngilizcesi var bu kitabın, istiyorum ki birini sizlerle paylaşayım. Sizlerle derken şanslı biri ile: )

Bu kitabı Polonyalı tasarımcı Agnieszka Strycharska hazırlamış, kitaptaki tüm projeler ve fotoğraflar ona ait. Tam 32 adet birbirinden güzel tığ işi projesi var;  battaniyeler, yastıklar, bardak altlıkları, patikler... bir sürü bir sürü zevkli proje. Kullanılan ip ise DMC Natura, %100 pamuklu, harika renkleriyle şeker gibi ipler. ( Renklerine ve ip ile ilgili detay bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. )


Ben kitaptan ilk etapta yapacağım projeleri belirledikten sonra iplerin renklerini seçtim, gerçi gönül ne kadar renk varsa hepsini birden almak istiyor ama olsun, en azından bir yerden başladım.  Çok güzel renkler değil mi?


Geçtiğimiz kış yine DMC’nin % 100 yün woolly ipleriyle bir battaniye örmüştük ( ipleri ve battaniyeyi hatırlamak isterseniz buraya ve buraya bakabilirsiniz) bu iplerle de bir minik battaniye örmek istiyorum ama öncesinde şu kitaptaki bir iki projede gözüm var. Mesela bardak altlıkları, sonra yastık kılıfı ya da önlük dikebilirim bu çiçekli kumaştan, kenarlarına da kitaptaki oyadan geçerim … Güzel olmaz mı?  Olur evet.


İpler ve kitaba bir çok tuafiyede rastlayabilirsiniz. Ama yok ben oturduğum yerden seçeyim hepsi de ertesi gün kapıma gelsin diyorsanız, benim sürekli alışveriş yaptığım www.goblen.com ‘a bakabilirsiniz. Bu arada sitelerinde gördüğüm kadarıyla yığınla yeni kumaş gelmiş, ilk fırsatta bizzat Kadıköy’deki mağazalarına gidip kumaşlar arasında kaybolmak istiyorum. Gerçi uzun bir süre kumaş almama sözü vermiştim kendime ama bence yeteri kadar uzun dayandım. Hem bir an önce yeni bir patchworke başlamak da istiyorum. Planlar planlar…


Bu harika kitaba sahip olmak istiyorsanız, aşağıya mail adresiniz ile birlikte yorum bırakmanız yeterli. 17.09.2015 saat 24:00’e kadar zamanınız var. 

En çok isteyen kazansın...




The weather in September is still sunny and hot in here and I really missed so much slightly cool days and my yarns...

This summer was really so hot and it was difficult to deal with some handmade projects.
With the arrival of September I was able to start thinking about them. Yep! I am so happy that I have a great book and beautiful colored yarns fro starting a corchet project.

This book contains 32 vintage designs for the home and for your loved ones. With beautiful projects, perfect for any skill level to choose from including garlands, potholders, blankets, clothing accessories and trims for pillows or towels there is something for everyone in this book.

Agnieszka Strycharska who lives in Polland, the designer behind the blog "niebieskachata", is a frequent contributor to craft books and magazines in internationally. All designs, photos and articles in the book which is called " Vintage Style Crochet Projects" belong to her and it is published in Turkish and also in English.

"Tuva Publishing" who is publisher of this lovely book is an independent international publisher of a wide selection of needlecraft books, all highly illustrated in full colour since 2004. You may remember them from Amy's book.


All the projects in the book are made using "DMC Natura JustCotton". It is a smooth matte knitting and crochet yarn made with 100% combed cotton. It is soft to the touch and has 60 different amazing color options.

I'm really excited to use them. Last winter,  I had mentioned DMC Woolly Yarn did you remember? ( If you want, you can look at here and here) I had loved them a lot and I am sure that DMC Natura yarns are also so gorgeous.

Anyway, let's get back on topic; now I have two books, one of them is in Turkish and the other is in English and I would like to share one of them with you.

Just leave a comment below with your email and if you want, share this giveaway with you friends.
You have time until 17.09.2015, 12:00 pm (Istanbul local time)


Good luck...






182 yorum :

  1. örgü delisi ben için harika bişey bu..
    tatlibelaela5238@gmail.com
    bana çıkarsa eğer; hastanede sıkıntılı anımda imdadıma yetişir gibi..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. En en cok bn istiyorum :) secilduraan@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. buralara henüz sonbahar uğramadı hatta küçük bir esinti bile gelmedi desem yeridir.ama yinede tığlar şişler benim de ortada :) bu yüzden böyle bir kitap üstelik sizden gelen güzel bir kitap harika olur benim için :)

    mail adresim : cookmuunutkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş :)))
    İçim ısındı renkli renkli yünlerini görünce :)))
    Sonbahar geldi , yaşasın yaratıcı el işleri mevsimi !!

    YanıtlaSil
  5. ersoy.yesim@gmail.com, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sevgili Ayda,
    Sonbahar aldatmacaları için Umut Sarıkaya'dan Mont Beni isimli eseri gönderiyorum sana :)
    Kitap çekilişine ben de katılmak istiyorum.
    Mail adresim: p.burnakli@gmail.com
    Sevgilerimle, bol örgülü bir kış olsun! Pınar

    YanıtlaSil
  7. Ayyy sonbahar gelsin !
    Çok sıkıldım ben bu yapış yapış yaz sıcaklarından. Sulayayım bahçeyi, yıkayayım terası , alayım sırtıma ince bir hırka yayılayım salıncağa... Canım ister örerim istersem keser dikerim...
    Sebep- i ziyaretimiz kitaba övgüydü değil mi ? Eh o da olsun bari.

    YanıtlaSil
  8. İstiyorum:)))))))
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. trncoda@gmail.com sen çekiliş yaparsın da katınılmaz mı? sırf bu fotoğraflara harcadığın emek bile yeter...ne güzel yürekli bir insansın sen Ayda...çok mutluyum seni tanıdığıma...

    YanıtlaSil
  10. Çok güze görünüyor. Belki bana çıkar :)
    ozlemdura@yahoo.com

    YanıtlaSil
  11. Bebeğim yok ama bu battaniye örmemek için bir sebep değil bence :)) örgü çok eğlenceli bir uğraşı..
    aysegulunal@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ben aşırı çok istiyorum☺️ Gurgozde@gmail.com Sevgiler😊

    YanıtlaSil
  13. Benim gibi hiç tığ işi yapmamış ama son zamanlarda çokça denemek isteyen biri için çok güzel bir hediye olabilir.
    Bu sonbaharda yepyeni projeler deneyip yaratıcılığımı arttırabilirim.
    Kitap cıvıl cıvıl görünüyor ve hediyenin sizden gelmesi de harika olur :) guler.aysen@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Amy'nin kitabından da sayende haberdar olmuştum. Bu kitapta çok şahaneymiş, bana çıkmasa da hemen almalıyım bir tane. Havalar soğuyunca örgü mevsimi de başlar dimi :) inşallah senden gelir de, baştacı yapar, gözüm gibi bakarım o kitaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruveydesen@gmail.com mailimi de yazmıştım yoruma oysa, nedense gözükmemiş :)

      Sil
  15. Şansimi deneyeyim istedim
    Elif.nihal.sertce@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Evde sıkıntıdan ne yapacağını bilemeyen bir Sarıkızın şuan en çok ihtiyacı olan şey 😊 ben de çekilişe Katılmak isterim. Sevgiler
    sule_panco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Kızımın şansına girelim biz de çekilişe o zaman çünkü Ayda nın beğendiği bu kitap kaçmamalı 😉 zeyipek@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. En çok ben istiyorum, bu şans için teşekkürler ❤️ ysezin@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. çok isterim hem de... bahar.uluyol@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bayıldım ben bu kitaba.
    İnşallah bana çıkar :)
    goncakici@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. En çok isteyen mi ? ayyyy Ben Ben Ben :)
    Sonbahar, özledik valla :)

    casminn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Tam da aklımda böyle bir şeyler yapma fikri dolaşıp duruyorken dilerim şanslı kişi ben olurum :) demirdovensinem@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Çok istiyorum uzunsumeyra@yandex.com.tr

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bu kadar kötü günden sonra iyi gelecek bana bu kitap,umarım bana çıkar. münevver_arda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. o renkli ipleikleri görünce dayanamadım yazdım...kitap en cok cok ısteyen bana cıksın :)
    incierbay2@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Aydacım,

    Gerçekten harika duruyor. Eminim içeriği de süperdir.
    Bu güzel kitapta inşallah bana çıkar. Tek derdim senden gelmesi belki de ondan çok istiyorumdur :) Baş üstünde taşırım.
    Sevgiler. Çok çok öperim ;)

    tedii.84@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. purniyan@gmail.com
    Beni de kat listeye bahtsizgillerden..

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Ayda Hanım, görsellerinizi ve çekilişi görünce gözlerim parladı :)
    Yeni yeni tığ işine merak salmış biri olarak şansımı denemek istedim.
    asi_lal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. ayy ben çok istiyorum, çok çok çok istiyorum :)) sahika@kadinsanat.net :)

    YanıtlaSil
  31. Yeni bir başlangıç için bu kitabı çok isterim .. bsna çok iyi gelecek 😍 inşallah bana çıkar ... zeynepyucel7@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Fotoğraflar, yünler, ipler, renkler ve tabii ki kitappppp hepsi harika. Umarım bana çıkar.
    tugceonay@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Kitap benim olursa pintereste model aramaya ara vereceğim kesin 😊
    serdabalkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Ben ben benn en çok ben istiyorum :) Kitaplarından birini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz ne tatlısın <3
    Mail adresim bayantilda@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  35. Bana çıksın diye dua ediyorum şu anda:)) nerium85@mynet.com

    YanıtlaSil
  36. Ruya gibi projeler.
    csleventoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. En bi muhteşem hediye..
    lalesule@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Sonabaharda yapılacak işlerle tam bir meditasyon gibi kitap:)) inşallah bana çıkar <3

    YanıtlaSil
  39. what a wonderful book, love all that ideas and that colors.. !! great!
    zuzkamacken@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Bu kitapla Akcayda harika isler yapabilirim. Camdere10@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Pek sansli degilimdir ama belki orgu sevgisi degistirir isleri:)
    Email: berran.celebi@gmail.com
    Yumak yumak opucukler Ayda'cim!

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel, sevgiler <3 nisakdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Yeni başladığım için bana güzel örnekler inşallah şansım vardir��������

    YanıtlaSil
  44. Tabi ki istiyorum :)
    esra_ozata_55@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  45. Ayda once again thank you very very much :) , lot's of kisses for you and good luck for all :)

    YanıtlaSil
  46. Çooooook isterim hemde :))) Sevgiler... miraytemizel@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. What a lovely giveaway. I love Agnieszka's crochet style. Her book is amazing! My email is juliaelenatrusq@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel hediye... En çok isteyenlerden biri de benim. neslihanoztin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Sonbaharda öğrenmeyi planlıyorum tığ işi ve örgü işlerini; hoş, yazın da planlamıştım da sıcakta olmadı... Şu seviyeye gelmem de uzun sürmez umarım :D
    iremyunculer@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. yeni başlıyorum örgü işine tam benim ihtiyacım olan birşey bu kazanırsam çok ama çok sevinicem
    adım meral gerçek... mrlgrck@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. I'm from Italy..it's ok? cristina152825@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Znam Agnieszki prace na szydełku i uwielbiam je. A o książce marzę od kiedy tylko powstała bardzo, bardzo chciałabym ją mieć i móc tworzyć cudeńka na szydełku , takie jak Agnieszka. Moeszkam w Polsce jednak książki u nas jeszcze nie ma w księgarniach . Mój mail kasianaworska@wp.pl

    YanıtlaSil
  53. This book looks wonderful!
    I wish I could crocket like that ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  54. Bu harika çekiliş için teşekkürler :)
    baharyuksel24@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Recently I am hooked on crocheting and I love your work and it inspired me, love to win to have more patterns to work on, from shirleychoong1 at gmail dot com

    YanıtlaSil
  56. Ne güzel bir kitap, sen şimdi ne güzel projeler üretirsin kitaptan, sabırsızlıkla bekliyorum. Ben de katılayım o zaman çekilişe, ufak tefek bir şeyler yapabilirim belki. sevgiler Ayda'cım:) pskasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. her türlü el işinin hatırası ve emeği olduğu için benim için çok değerli ama inanın bu kitaba bayıldımmm:)) umarım bana çıkar!!! sevcanmurat63@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Ayda Hanım, ben böyle şeyleri beceremem, hayranlıkla yaptıklarınızı izliyorum ama maalesef örgü, dikiş işleri bana göre değil. Çekilişe, ona bu tip işlerin yaşama sevinci verdiğini görüğüm Sibelciğim için katılıyorum. Sevgiler, kisakahvemolasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Ayyy keşke bana çıksa şaane olur:)
    edokmecic@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Güzel hediye:))

    denizdudu@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. senin fotoğraflarına baktıkça örgü aşkı geliyor insana Ayda abla :) belki bu kış alırım şişlerimi elime :)

    YanıtlaSil
  62. çok güzel projeler var :)
    elysione@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. merhaba bakırköyde yüncüyüm. Bu kitaptan harika projeler çıkartabiliriz :)
    funda_arayan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Oh wow, the book looks amazing! Thanks for such a generous giveaway, fingers crossed :) x

    YanıtlaSil
  65. ben de varım ben de varım!
    tulaygokberk@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Dergi de ipler de harika. Umarım bana çıkar.
    tasarimdunyamm@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Havalar serinlesin örgüler başlasın:)
    ggirginkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Ayy keşke bana çıksa 😊😊😊
    hlyktlby@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. En çok ben istiyorum sanırım :) hasta yatağımda yatarken şu kapaktaki yastıkları yapmak için :)) cananaltinaygd@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Hi Dear,
    I'm not coming because of the giveaway. I just wanted to let you know, I love your blog. Great articles great pics!
    All my best and happy days
    Elisabeth

    YanıtlaSil
  71. seulesoul@hotmail.com. Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  72. istiyorum
    asgul829@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. selamlar, bende istiyorum bbaharozen@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. istiyorum :)
    adasehir@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. İpliklerim hazirdi ne yapacagima karar veremiyordum, sizin sayenizde kizim icin cok guzel birseyler yapabilecegim. Sevgiyle ve mutlulukla:) ozlemcarli@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. Kitap iyi bir başlangıç olacak bende istiyorum. 😊😊😊
    emine_kibar5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. mükemmel bir kitap gibi görünüyor *-*
    verdaadeniz@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Gerçekten çok istiyorum... dilerim bana gelir...perifloyd@msn.com

    YanıtlaSil
  79. Belki de bana cıkar ve cok uzak kaldığım hobilerime dönmek için bir başlangıç olur :))
    komsumutfak@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Keşke benim olsaaaa 😘

    smn974@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Ben de katılıyorum :)
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. What a great book ! I love this type of project and saw that the summer is almost over , it is time to dedicate to a new job . Thanks for sharing it with us Ayda :-)
    Emanuela

    YanıtlaSil
  83. Gerçekten isteyen kim ise o kazansın.

    YanıtlaSil
  84. Merhaba, benim için hoş bir başlangıç olur diye düşündüm :) umarım olur :) arzu.aydogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Ah bende çok isterim yorgunbahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Çok güzelll... ben isterim...herkes gibi srpozer@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Yine harikasiniz. Umarim bana cikar hamarat annem icin harika bir hediye aysedisci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Kitabı çok merak ettim ben de katılmak isterim ; sukranyavuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Benim olmalııııııııı. tugbakula@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Kitabın benim olmasını çok isterim.Bloğunu severek takip ediyorum.ozsoyo63@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Çok merak ettim kitabı,inşallah bir çekilişten şansım güler :) gulfekri@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. İngilizcesini amazonda görmüştüm bayılmıştım :))) bana çıksın çok isterim. Uysalgulcin@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. Cok uzun zamandir takip ediyorum sizi ve de yaptiklariniza bayiliyorum proje secimleriniz renk secimleriniz insani ister istemez motive ediyor istahini kabartiyor. Elinize yüreginize emeginize saglik =) kitbi da ayrica coooook merak ediyorum bu durumlarda pek sansli degilimdir ama yine de talibim =) niluferturgay@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. tam da annemin istediği gibi bir kitap. bir bakmışım bana çıkmış, annemin olmuş. süpper olur doğrusu =) annemin güzel şansıyla katılıyorum.
    nazlican.cayir@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Az önceki mailimde heyecandan mail adresimi bırakmamışım; o nedenle yeniden yazıyorum;
    iki tane yorum bıraktım diye diskalifiye olmam inşallah :)
    Ve evet, hala ve yeniden istiyorum kitabı :))

    fatma.olmez@kemerburgaz.edu.tr

    YanıtlaSil
  96. Umarim ben kazanirim cok istiyorum :) dilekbeyer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. Gerçekten en çok istiyorum.😊Sevgiler❤💙💜 nurordu@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. I would love to win the English version. Beautiful photographs and lovely projects. Pat Lester (pat@ipwizard.co.za)

    YanıtlaSil
  99. Herkese iyi şanslar :))) ivynazan@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. istiyom :) dicleipek@mynet.com

    YanıtlaSil
  101. mutfakcami@hotmail.com Kısmet :O).

    YanıtlaSil
  102. Bu kadar şehidimiz varken ne kadar doğru bilemiyorum ama ben de istiyorum..
    Hafize Özpamuk

    YanıtlaSil
  103. Gudenfatma@gmail.com inşallah bana çıkar da bu kum şu çok beğendiğim battaniyelerden örebilirim belki

    YanıtlaSil
  104. tubaalkish@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Ayy ne güzel bi kitap keşke benim olsa 😚❤ zuhalbudak@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Merhabayın 😊 Umarım bu kitabı alacak şansli insanoğlu benimdir 😊 Amy Sinibaldi'nin de kitabını almıştım ve muhteşem çantalar, cüzdanlar diktim. Bu kitabı alırsam çok mutlu olacağım 😃 Veee ellerim boş durmayacak! yaseminakkus63@gmail.com
    instagram: imyasminn

    YanıtlaSil
  107. Bayıldımmm😊yeni yeni uğraşlar insanı mutlu etmez mi..bana çıkması dileğiyle.
    beyazkureblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. İnşallah o Şanslı kişi ben olurum���� çok isterimmm burcin_oruclu87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. s_kinabas@hotmail.com inşallah bana çıkar.

    YanıtlaSil
  110. Busraguder@gmail.com tesekkürler;)

    YanıtlaSil
  111. sansimi denemek isterim;)
    sezobigo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Kitabı görünce kalp atışları hızlananlardan biri de benim. Kime çıkarsa çıksın eminim ki yeni evine güzellik katacak. eliftabakakman@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Annem için katılıyorum Ayda :) bakarsın bize çıkar :) öpüyoruz seni :)
    Gulcince@hotmail.co.uk

    YanıtlaSil
  114. Dayanamıyorum ve ben de katılıyorum. Herkese bol şans😄 serapca2001@yahoo.com

    YanıtlaSil
  115. acar.ceyda@hotmail.com şans benden yana olsun :)

    YanıtlaSil
  116. hobidikpofuduk@gmail.com
    Bana çıksın😂

    YanıtlaSil
  117. Cok istiyorum, hem de cok hulyaerkan@yandex.com

    YanıtlaSil
  118. Bu guzel fikirler icin tesekkurler! isilyildirim@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. Kitabini bizimle paylastigin icin tesekkurler :) herkese iyi sanslar :) cigdemzorgormez@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. vitalina2891@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Istememmi ama ;)
    gulayakbal@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Sizi instagramda yeni buldum💜 kimbilir belki bu bir işarettir 🙏🏻🙏🏻😉☺️ hobidusleri@gmail.com. Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  123. Belkide şans bana güler.. Ellerinize saglik tum urunleriniz icin zekiyeuzgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. Yorumum gitti mi anlayamadım bir daha yazıyorum ;)) bende Katılmak istiyorumm nesrincivan@aspak.com sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  125. Ben de istiyoruum :)

    fnurbedir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Kitaba da iplere de bayıldım. Benim olmalı😄 cnnkurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Tabii ki çok isterim :) 46elifim@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. Belki bu kez çıkar dayanamadım sefem_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. Keşkiiiii benim olsaaaaa!!!! luthien1981@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Kitap çoook güzel duruyor! :) ♡
    gizemcan0402@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Bende bende :)
    Benimrenklikecelerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. Thanks for the opportunity!!! Love peace and crochet Gabriela
    gabytafifty@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Ben de tig işlerini çok seviyorum ama nereden başlayacağımi bilmiyordum. inşallah bu kitap bir vesile olur da ben de cici şeylerden orebilirim :)
    seymademiroz@yahoo.com
    instagram: rengiahenk

    YanıtlaSil
  134. Sizi beğenerek takip ediyorum. Kitabın da güzel olduğunu düşünüyorum, bana çıkarsa mutlu olurum. serap.peker1@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. hadi inşallah :) bilgenilk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. En cok isteyen benim:)
    Guzinercan@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Ben de bi şansumı deneyeyim o zaman ☺ betulagirman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. sweetelishome@gmail.com.
    Ben gerçekten çok istiyorummmm, şans gül bana:))

    YanıtlaSil
  139. bu benim 3. yazışım bır turlu yorumum gelmiyor sanırım bende katılmak istiyorum.
    benimrenklikecelerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. bu kitabı istiyorum evet, özellikle de seninle bir anısı olsun diye
    saziye.palabiyikqgmail.com

    YanıtlaSil
  141. Lütfen bana çıksııııın :))))
    gayeozercan@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Sanırım önceki yorumum görünmüyor . İki tur baktım ama göremedim :/
    Keşke benim olsaa :) ferda.metin@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Ben ben ben!! 6 ay önce radikal bir kararla işimden ayrıldım ve şu aralar yeni uğraşılar arıyorum. Babanemim, çocukluğumda gösterdiği birkaç teknik haricinde çok fazla örgü stili bilmiyorum ama gelecek vaad ediyorum. :)

    Blogunu beğenerek takip ediyorum. Benim de bir kız kardeşim var ve bizim de 'kendimize ait bir kafemiz olsa' gibi bir hayalimiz var. Bu anlamda kendimi sana çok benzetiyorum. Ne zamandır keşke tanışma fırsatımız olsa diye aklımdan geçirirken, şimdi bu satırları yazarken buluyorum kendimi.

    Umarım kitap güzel bir başlangıç olur...

    Sevgiler,
    Mimar Hanım
    gulcinguven@hotmail.co.uk

    http://mimarhanim.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  144. Çok güzel bir kitap bu teşekkürler
    ilkaysalem1903@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Bu tarz Kitapları seviyorum lütfen bu benim Olmalı ozlemdogac1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. İstiyorummmm 😊laleulku@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. Çook sıkıntılı, zor bir dönemimdeyim..Tıpkı ülkemiz gibi :( Tam da kendime farklı bir hobi ararken, yeni bir heyecana tutunmak isterken bu çekilişle kitabı görünce ta ta taam dedim. İşte bu aradığım, inşallah gelir beni bulur sonunda :) esin.irlan@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. renklere dokunmak umuduyla... behiceakgultan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. Belki şanslı günümdür :) Sevgilerr... aylinulgenay@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. creatediscover@hotmail.com teşekkürler , iyi şanslar ...

    YanıtlaSil
  151. Sevgili Ayda hünerli ellerinden çıkan işleri, bakmaya bayıldığım fotoğraf karelerini ve muzip kaleminden dökülenleri zevkle takip ediyorum. Ben de şansımı denemek istedim. Sevgiler.
    nilay.avsar@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. katılıyorum :)
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  153. şans eseri kendi kendime öğrendiğim tığ-örgü macerama yine belki şans eseri (bana çıkarsa:) kitabımla devam etmeyi çok istiyorum. evrene çok pozitif enerji yolladım :)) pinar.tatlican@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Kitap çok güzel görünüyor :)
    betulkaymaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Şimdi bu bana çıkmazsa demekki çok istememişim bunalımına gireceğim sanırım:)
    Hepimize bol şanslar.
    harikalaratolyesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Ben de istiyorum. Annem için güzel bir hediye :)
    sebeyhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. Hadi bakalim hayirlisi :)
    esra.durna@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Yeni bir kitap, yeni bir başlangıç, yeni hayaller ve yeni tasarımlar :)
    zeynep.s.gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. Alınacaklar listemde olan bir kitaptı görünce çok sevindim o yüzden neden şansımı denemeyeyim dedim :) malum mevsimi de geliyor tığ işinin geç kalmamak lazım :)
    elifserdaroglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. nevanur57@gmail.com
    bu sayede örgü ile tanışırım umarım

    YanıtlaSil
  161. Bakarken bile insanın içini isitiyo kim bilir yaparken ne mutlu olur insan...moon_virtue610@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. önce instagram sonra etsy'de karşıma çıkıp ilham perim olduğunuzdan beri,. sessiz sakin ama kararlı adımlarla izliyorum sizi :) istanbul'a gelirsen çay içelim, konuşalım demiştiniz, istanbul'a geliyorum ve fakat henüz siz mi sen mi deme konusunda karara varamadığımdan haber veremiyorum :) siz beni anlarsınız :)
    bu kitap harika görünüyor!
    en çok isteyen kazansın :)
    gokcedicle@gmail.com

    YanıtlaSil
  163. Son anda yetiştim sanırım, belki ben de bir bebek battaniyesi örerim kimbilir:)) Senin de yapacaklarını merakla bekliyorum Aydacım:)
    Kitananinguncesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. Çekilişin 14 ünde bittiğini sanıyodum ben bir gün daha sabır tüm enerjmle bana çıksın diye dua ediyorum :)

    YanıtlaSil
  165. Keşşke benim olsa :)) ulkerk@yahoo.com

    YanıtlaSil
  166. Bana çıksa ne mutlu olurum:)busem_kacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Wow!This is amasing and so generous f you,and I could missed it.Thank you for the chance to win it,looks lovely.
    pprincipeta@yahoo,com

    YanıtlaSil
  168. Ne de güzel görünüyor tam da tığla bir şeyler örmeye yeni başlamışken
    burcucengiz10@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. Çok geç kaldım biliyorum ama ya çıkarsa diye ufaktan yanaşıyorum çaktırma.Bu kitabın güzelliği ve senden hediye olacak olmasının cazibesi ile belkim harikalar yaratırım kim bilir.Hadi inşallah...
    baharrenkleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Reminds me of my grandmother! 1pghnative@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. Cok guzel bir kitap super dusunmussunuz
    teraskeyfim@hotmail.com
    İnsallah bana cikar 😊

    YanıtlaSil
  172. En çok isteyenin olsun🙏🏻❤️ hicranilgen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. kim bilir belki benim kismetimdir bu kitap
    sevgiler
    tulayinadresi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  174. son dakika gördüm :)
    deneyelim bakalım şansımızı :)
    sevgiler.
    ikizbebeklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Şansımı denemek istiyorum :) kısmet
    damlahisarli@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  176. Belki bir kez beni mutluluktan uçurabilecek bir haber alırım :)
    ykkoner@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  177. umarım kaçırmamışımdır Ayda :( kafdagihayaldukkani@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh üzgünüm Handegül:(( dün gece sondu:( Bir dahaki sefere inşallah...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...