Bugün Bunu Sevdim - Yaptım...



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


Pinteresti ve yabancı blogları takip ediyorsanız son zamanlarda neon renklerin yerini bakırın aldığını farketmişsinizdir. Ne var ne yok  her şey bakır… Küçücük bir detayın bakır renginde olması ona bir şıklık bir kalite katıyor sanki.

Geçenlerde sprey boya aldım elimizin altında bulunsun ne olur ne olmaz diye. Ay deli olduk ya biz. Habire balkona çıkıp birşeyleri bakır rengine dönüştürüyoruz. Şu aşağıdaki fotoğraflarda gördükleriniz sadece bir kısmı. Mesela Ikea’dan alınma geceleri sabaha kadar açık kalan plastik bir lambamız vardı, onu boyadık, birden ona bakışımız değişti. Sonra Funda telefon kılıfını boyadı, şimdi artık Iphone 5S’i var: ) 
Gece yatmaya hazırlanırken bir bakıyoruz saat 1 ve biz bolkonda habire fısfıslıyoruz. Bir de aceleci olmasak kurumasını bekleyebilsek süper olacak.


If you follow blogs and Pinteres, you should have noticed that recently the copper took the place of neon colors. It adds an elegance and quality, even if it is a tiny detail.

I recently bought spray paint and. Somethings are being converted to copper color on our balcony as nonstop.
Currently only a portion of what you see in the photo below. For example, We have painted a plastic Ikea wall lamp and it looks great now. Then My younger sister painted her phone case, now no longer she have a Iphone 5S:)


I liked this trend.



Daha fazlası için buraya bakabilirsiniz / See here for more...







55 yorum :

  1. Özellikle çay tabakları ve kitap desteğine bayıldım, harika olmuşlar.Bu yazıyı görmek bana da güzel bir fikir oluşturdu.Cok istediğim bir yüzük vardı hep bakırını istiyorum ancak mevcut değil.Acaba gümüşü alıp üzerini bu boyayla boyasam nasıl olur fikir verebilir misiniz boyanın dokusu yüzüğe uyar mı ? birde boyadıgımızda cok kalın bir tabakamı olusuyyor objenin üzerinde yardımcı olursanız cokk sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzükte terleyince falan rengi değişebilir, Iphone kılıfı mesela çok uzun süreli olmadı:(
      Kalınlığı fazla olmuyor, tabi çok üst üste sıkarsan belki olur.

      Sil
  2. çok güzel bir yöntem bu tarz boyalar benimde hoşuma gidiyor ama bir türlü boya alıp yapma fırsatım olmuyor...
    senin yaptıkların çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü Koçtaş'a yada başka bir yapı markete gidememiştim. Ben de aradım internette buldun sipariş ettim kapıma geldi hem de daha uygun fiyata. Sprey boya bakır falan diye yazınca çıkıyor.
      İstersen bakabilirsin.
      Bu arada teşekkür ederim:)

      Sil
  3. bayilirim bakir'a be Nohut. Evde bakir tencerem var ufak bak aklima getirdin ben onu dekorasyonuma katayim bari. Evde de ne dekorasyon var ya :)
    Ellerine saglik yine sahane olmus sahene!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eskiden pek üstünde durmazdım, şimdi göre göre hoşuma gitmeye başladı. Sen çıakrt tencereyi baş köşeye bencede:)

      Sil
  4. Ne tatlisiniz yaa.. Benim kizkardesim cok gec dogdu ama annemle hep kizkardes gibiydik. Birlikte takilar, orguler, fis fislar yapardik. O gunlere goturdu beni bu post.
    Huzurunuz eksik olmasin <3

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuşlar lambayı görmeyi isterdim bizimde var plastik abajurlardan merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa lambayı yerine zor taktık, kütüpanenin üstünde duruyor, bir iki kez fotoğraflamaya çalıştım ama çok karanlık çıktı, denemeye devam ederim ama:))

      Sil
  6. bakır rengi gercekten hos bir renk ve sıcaklık katıyor maddesine ters olsa da :) cay tabakları cok şirin gorunuyor.

    YanıtlaSil
  7. ya valla bende kaçtır bakır sarkıt lambalara özenip duruyorum :) bu boya işini iyi dedin :)
    sen harikasın şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bizim salondaki masanın tepesinde bir lamba var, ona gözümüzü diktik ama bir yandan da korkuyoruz. Ya olmazsa şimdi bir de yeni masraf çıkmasın diyoruz.
      Bakalım beklemedeyiz yani:)))

      Sil
  8. çok ilginç... bizim çocuklar altın rengini çok seviyorlar, hatta Selim ilk gittiği okulda çok fazla golden rengini kullanıyor diye eleştirilmişti.. neyse ben de onlarla beraber müptela oldum o renge, çizimde, örgüde araya katınca çok keyifli oluyor... derken bir haftadır felan özellikle kerimde bronz takıntısı başladı, anne, abi ben bronzu çok seviyorum diye dolanıyor.. öngörü mü acep:) ben aslen seviyorum parlak renkleri, metalleri ehehe altın, gümüş, bronz, kalay:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çocuklar sanatçı ruhlu cancağızım, müzik, resim, dans hepsi var:)

      Sil
  9. zarahome da gördüm bu çatal bıçakları nasıl hoşuma gitmişti. Bakır rengi çok severim bende. Dur çatal bıçak boyiyim bende bir ara:)
    Çok güzel olmuşlar.
    Findukova:) STOP
    Yeni cep telefonunu güzel günlerde kullan. STOP
    ING yi çok ihmal etme. STOP
    pardon! Ayda STOP!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmelik boyanabilir valla, iyi dedin. Ben de boya bitmemişse deneyeyim.

      Funda Hanım ne buralara uğruyor ne İG'ye, anca örüyor, kitap okuyor. Benim tam tersim. Teknoloji özürlü:))
      (okumayacağını bildiğimden nasıl da rahat yazıyorum bak:) )

      Sil
  10. Ay gerçekten süper olmuşlar. Çok beğendim hemen bende bir fıs fıs alayım :)

    YanıtlaSil
  11. the copper is lovely! like it. Heather x

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşlar, hepsine nasıl ayrı bir hava katmış, aslında kalite katmış. Elinize sağlık. Ben en çok beyazla uyumunu sevdim bu rengin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beyazla çok yakışıyor birbirine, koyu tonlarda basitleşiyor, kendini göstermiyor...
      Çok teşekkürler..

      Sil
  13. Benim de favorilerimden bu bakırlar. Kırmızı cam demliğe bayıldım özellikle. Kişilik kazanmış resmen :)) Güzel günlerde keyifle kullanılsınlar...

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş. Ben de boyadan edineyim, birşeyler boyayayım !
    Bana hep ilham veriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eğer birazcık katkım oluyorsa ne mutlu....

      Sil
  15. seviyoruz değil mi bakırı :) ben de copper için pinterest board açtım geçenlerde, hep sevdim ben bakırı, küçüklüğümde babannem Trabzon'a gidip geldikçe minyatür mutfak gereçleri getirirdi bana bakırdan, hala saklarız, bir gün büyük bir mutfağım olursa sergilemeyi arzularım hep :) fakat bakırın yerini bu sene pirinç alacak sanırım biliyorsundur 2014 deco trendleri arasında gösteriliyor ki ben onu da çok severim :)
    sizin bakırlar da güzel omuş, beceriklisiniz vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önceden bilmiyordum seviyor muyum sevmiyor muyum, pinterestte göre göre ilgimi çekmeye başladı, sonra bloglarda gördüm. İyice kanım ısındı:)) Bak pirinç hakkında da hiç bir fikrim yok, hele bir elalemde göreyim özeneyim, onu da severim kesin:))
      O minyatür oyuncakları hayal meyal hatırlıyorum, bizim mahallede bir kızda vardı sanki...

      Sil
  16. bakırı çok sevmem ama çok güzel durmuşlar. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. What a great idea. I didn't know that copper color spray is available.
    Thank you for the tipp.
    Greetings
    Evelyn

    YanıtlaSil
  18. :)))
    gece balkonda düşündüm de sizi...
    sonuç süper ama,
    elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaa komşular bizim hakkımızda ne düşünüyor çok merak ediyorum. amele bunlar diyorlardır:)))
      Boyalar fısfıslar, çiviler testereler...:))

      Sil
  19. Pintersti uzun zamandir takip etmiyordum simdi bakinca cok hosuma gitti.Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  20. Süper olmuslar.bayildim

    YanıtlaSil
  21. Hangi birine yetişeceğiz ?
    Yine de beyazların yavaş yavaş gidiyor olmasına seviniyorum. Rengi severim ben bilirsin :)

    YanıtlaSil
  22. Çok hoş olmuş. Ne alaka diyeceksiniz ama ben de bakır renkli bir oje alayım bari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy al al çok hoş duruyor, benim ellerim çok çirkin, özeniyorum ama mor ellerde hiç güzel durmuyor öyle ojeler. Şöyle pamuk gibi beyaz ellerde harika oluyor.

      Sil
  23. Beyaz delisiydik pinterest sayesinde biraz belki.
    şimdi de bakır delisi mi olacağız ne:)
    Acaba porselen de boyanır mı bu sprey boya ile. öyleyse eğer eve gidip bir sürü saksımı beyaza çevireceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyar boyuyorlar gördüm. Saksı olayı süpermiş, ben de deneyeyim...

      Sil
    2. bayıldım ben bunlara....saksı,çerçeve ...artık evde ne bulursam boyayasım geldi...... teşekkürler....

      Sil
  24. Dun bu post u okudum, ardindan alisveriste Kitchen Aid`in bakir kleksiyonuna asik oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ayy bende bakayım, almam olsun bakarım sadece...

      Sil
  25. bayıldım, bayıldım resmen.. <3 çerçevelerim vardı kenarda duran artık baş köşe yolları göründü onlara =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah bak harika olur çerçeveler de... Ne güzel fikirler geliyor yaa, çok hoşuma gitti.

      Sil
  26. Merhaba. Gerçekten çok hoş eşimde almış banyodaki çeşmeyi boyayalım dedik hamamlardan esinlendik ama nasıl durur diye cesaret edemedik daha, biraz daha cesaretlendim hoş duracağı konusunda :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin hoş durur ama zamanla aşına bilir. Gerçi sprey elimizin altında aşındı mı iki fısfıs tamamdır:))

      Sil
  27. merhaba, bu yazınızdan ilham alarak ben de baharatlar için kullandığım kavanozların kapaklarını boyadım aynı sprey boya ile. Başta çok cici durdular ama 1-2 ay içinde deforme oldular. Açmak istediğinizde boya elinize yapışıyor hissi veriyor. Siz de benzer sıkıntı yaşadınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun vadeli olmuyorlar ne yazık ki. Benim gibi her şeyden çabuk sıkılanlar için ideal)) Bir de çok yoğun kullanılan bölümlere yapmamak gerek. Ben bir vazoya yaptım hala ilk günkü gibi pırıl pırıl duruyor. Kapaklarda deforme olması normal yani. Vernik sürülse üstüne belki daha uzun süre kullanılır ama o da başka bir iş...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...