Bugün Bunu Sevdim - 91 Magazine


Dergi için yukarıya bir tık / Click above for a magazine.


Patcwork Harmony bloğundan Caroline’nın editörlüğünü yaptığı 91 Magazinin yeni sayısı çıktı, hem de el işi fikirleriyle dolu. Dün şöyle bir göz gezdirdim ama bu sabah iş yerinde baktım pek fazla yapılacak bir şey yok, bir yandan kahvemi içtim bir yandan dikkatli dikkatli inceledim sayfaları. Yine harika bir iş çıkartmışlar. 

Ben pek sevdim umarım siz de en az benim kadar keyif alırsınız sayfalar arasında kaybolurken…


91 Magazine's new issue was released which is edited by Caroline from Patwork Harmony with full of craft ideas.I did a quick look yesterday but this morning, I didn't have to work so much at the office, so I looked at each page of the magazine with a tasty coffee and pleasure.


All team have done a great job. I quite liked it and I hope you also enjoy it while turning the pages.






5 yorum :

  1. Çok güzelmiş gerçekten de, insan hayran hayran seyretmekten alamıyor kendisini..Her sayfası ayrı güzel..

    YanıtlaSil
  2. I love this magazine! Am always so excited when it comes out! x

    YanıtlaSil
  3. Her sayısı ayrı güzel oluyor bu dergilerin.yine harika işler ile dolu.Kahvemi alıp bir kaç kez daha bakayım en iyisi.

    YanıtlaSil
  4. Hmm.. kahve eşliğinde hemen bakmalı.
    Mutlu hafta sonları şeker :)

    YanıtlaSil
  5. bu online dergiler çok güzel, hele de dergi, gazete gibi şeylere ulaşamayanlar için. teşekkürler paylaştığınız için

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...