Haftasonu Kartı






Epeydir haftasonlarında hep bir programım oldu, evde pek vakit geçiremedim, akşamları da hemen hemen hiç bilgisayarı açmadım, ya film seyrettim, ya kitap okudum ya da dikiş diktim…

Yani uzun zamandır fotoğraf makinası ile pek haşır neşir olamadım. Ama özlemişim. Akşam açtım bilgisayarı birazcık temizlik yaptım. Yığınla fotoğraf sildim, gruplara ayırdım, bir yandan da defterime yapılacaklar listesini yazdım durdum. Hemen hemen 23-24 madde falan yazmışımdır, artık hangi ara yapacaksam hepsini. Çoşmuşum yani.

Şimdi günler hızlı hızlı geçmesin istiyorum, şu yılbaşına kadar olan iki ayı dolu dolu doyasıya yaşamak istiyorum. Haftasonlarında birazcık kelebekler, kalpler kesmek, kağıtlarla oynamak, uhu koklamak istiyorum…

Kardeşim geçen gün  dikiş makinası eve geldiğinden beri fotoğraf makinasının eski  popüleritesini kaybettiğini söyledi.  İçim cız etti. Tamam bu haftasonu da fotoğraf çekecek pek zamanım olmayacak  belki ama önümüzdeki haftadan itibaren arayı kapatmaya kararlıyım.

Herkese kahvaltı sofralarında keyifli sohbetlerin olduğu, dolu dolu bir haftasonu diliyorum.

Ben de iş çıkışı her zamanki çiçekçiye gidip haftasonu çiçeğimi sıkıştırayım kolumun altına, mutlu mutlu gideyim evime.

Haa kızlar bu arada bayramda babama; sen Gangnam Style ne biliyor musun dedim, bana hemen bir iki figür gösterdi: ) kendisi 72 yaşında ama trendleri yakından takip ediyor sağolsun…

 

Almost every weekend, I had a plan... I could not be interested with my camera enough. I missed it.

Now I have a to do list ( almost 23-24 items) and I'll start to take many photos again as past.

Today is Friday and after the work, I'll go to market and buy a pretty flower for our weekend breakfast.

I wish you have a great weekend, a delicious breakfast and delightful conversations with your loved ones.










38 yorum :

  1. Ne kadar iç açıcı şık bir sofra havanın karardığı ve dışarıda şakır şakır yağmurun başladığı şu dakikalarda içimi açtı :)) Gangam style benim yaşları 9 ve 5,5 yaş aralığında olan 3 küçük yavrumun da şarkı repertuarının baş sırasında :)) bu ara 7 den 70 e herkesin dilinde anlaşılan... Sevgiler cafe nohut...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen akşam Eurosport'da dans yarışmalarını seyrediyoruz ödül töreninde çaldı Gangam Style. Pes dedik :)

      Sil
  2. sarılarla sonbahara çok uyumlu bir kahvaltı masası olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraf makineine de yazık ama dikiş makinesinden ne eksiği varr :))) Mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir fotoğraf,baktıkça insana huzur veriyor.sofradki renklerin uyumu şahane.Ellerine sağlık,mutlu haftasonları:)

    YanıtlaSil
  5. sofraya , çayın dumanına bittim. ne güzel çıkmış. sana da çok güzel bir haftasonu tatili olsun, istediğin gibi. Ahhh ahhh o yapılacaklar ... dediğin gibi yazmak en iyisi ^-^
    baban , babalar , anneler çok hoşlar.Sağolsunlar. Trendleri de , teknolojiyi de iyi takip ediyorlar.geçenlerde bir sohbet sırasında , tv'de olan bir yarışmayı konuşuyorduk .annem "ben görmedim" deyip elime cep telefonunu verip "göstersene şurdan" dedi ... biz koptuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bizimkiler de kafalarına birşey takılınca arıyorlar beni sor bakalım diyorlar. Kime diyorum bazen, ee senin orada soruyorsun ya diyorlar, sanırım google'ı iş arkadaşım falan sanıyor bizimkiler:))

      Sil
  6. Ne style mış . yam yam style :D helal olsun amcama :)
    İyi hafta sonları Nohutum

    YanıtlaSil
  7. Çay bardağının üzerindeki duman , şakayıklar , çiçekli peçeteler çok güzeller . Uzun zamandır takipteyim :) Fotoğraflarına ve masalarına baktıkça kendimi çok dağınık ve pasaklı hissediyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee bizde de dağınık masalar oluyor sadece onların fotoğraflarını koymuyorum o kadar:)

      Sil
  8. bir gangam style kasırgası etrafta:) gecenlerde arkadaşımla msn de görüşüyorduk
    ne yapıyorsun dedm
    gangam style dinliyorum dedi
    o ne be dedim
    inanmıyorum bütün dünya biliyor sen duymadın mı dedi:) geldim akşam eşime sordum o da biliyormuş figürleri filan da
    ay eksik kalsın herkes bilsin ben bilmesem de olur izledim sonra çok saçma geldi bana:)
    iyi hafta sonları.. resimler çok güzelve ferah eviniz çok ışık alıyor anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  9. muhahahaha sonunda koptum gene ahahahahaha

    YanıtlaSil
  10. Çay bardağından çıkan duman... Bu yazının anafikri bu bence, çay demlensin, yemekler pişsin, evlerimiz yaşasın ;) YA-ŞA-SINNNNNN BUGÜN CUMA :)
    iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  11. Yaaa inanamıyorum. Huzur veriyor her resmin. BAYILIYORUM... Çok güzel hafta sonları.

    YanıtlaSil
  12. haftasonu kahvaltısı gibisi yoktur :) baban çok şeker, herkes biliyor sanırım şuan o parçayı :)

    YanıtlaSil
  13. Tam "bu çiçekler ne Guzel ne çiçeği acaba "derken Çiğdem Hanim yazmış sakayik diye.ve ben artık neden çiçek almayı bıraktığımı düşündüm.sakayikla bu alışkanlığıma geri donucem sanırım.ilham icin saol;)

    YanıtlaSil
  14. :) babana selamlar nohut:) gangnam dans figürlerini görmek isterdim:):) Buarada sanada iyi haftasonlari; lütfen bir gün bizede kahvaltiya gelin. Elmakurduyla beraber sana ve Fundaya masa hazirlariz. Ardindan da elmakurdu sana 1001poz verir:)

    YanıtlaSil
  15. Şu anda resminle huzur buluyorum..Nasıl sakin ve güzel bir masa ..ellerine sağlık..afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  16. Ya sana bayıldığımı daha önce yazdım mı ben Nohut'um.
    Neyse, sana bayılıyorum.
    Dedim ve gittim.
    Musmusmutlu haftasonları Nohut'um...

    YanıtlaSil
  17. broko şotoleden sonra pek bir sıcaklık hissediyorum babanıza karşı..selamlar ve hürmetler beyfendiye...

    YanıtlaSil
  18. Fotoğrafa bayıldım, çayın dumanı bile gözüküyor. Harikasın sevgili Nohut,

    Mutlu hafta sonları, keyifli pazar kahvaltıları diliyorum sana ve herkese :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Seni cok seviyoruz Aydacigim ama bu postta 10 points goes to your daddy :)

    YanıtlaSil
  20. İyi hafta sonları Nohutçum, babana da bravo. Neşeniz hep bol olsun: )

    YanıtlaSil
  21. O zaman o babaya kocaman bir alkış :)
    Mutlu haftasonları.

    YanıtlaSil
  22. evet evet, sen yeniden kes yapıştır , bana ilham ol.
    ben de bu pazartesi çocuklarla okulda ponpondan birşeyler yapacağım
    birşeyler..

    YanıtlaSil
  23. Sonunda koptum gülmekten :)
    Allah uzun ve güzel ömürler versin babana da annene de :)

    YanıtlaSil
  24. Your breakfast table is always soo nice!
    I'm going to make a list as well, there are too many things I want to do but not enought time to do all of them, so finally I don´t know where to start and do nothing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, I can understand you very well, I am in the same situation, I want to do a lot of thing but I get tired of thinking:)

      Sil
  25. kahvaltının özelliklede haftasonu kahvaltısının inanılmaz çekiciliğini harika bir fotoğrafla anlatmıssın,,,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ben Sevim.Bir süredir blogunuzu takip ediyorum. Fotolarınız gerçekten çok sıcak ve çok kaliteli. Bu konu da eğitim aldınız mı ve hangi makinayı kullanıyorsunuz. Ayrıca n iş yaptığınızı ve nerde yaşadığınızı da çok merak ettim (sakıncası yoksa). teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Röportaj gibi olmuş bu dur hemen yazayım:)
      Fotoğraf için eğitim almadım
      Makiman Canon 550D
      Çevre Mühendisiyim
      İstanbul'da kardeşimle yaşıyorum
      Ailem Balıkesir'de
      Ben teşekkür ederim:)

      Sil
    2. ımmm çok teşekkür ederim bilgiler için. İnsan hayran olduğu kişiyi merak ediyor çünkü. Bu blog alemi çok garip yaa. Hiç tanımadığı birini beğeniyor, seviyor, örnek alıyor. Naçizane bir blogum var,farklı kulvarlarda ama ekolü sizsiniz...http://sevimcolak.blogspot.com/

      Sil
  27. süpermiş....nasıl kıskandım :)huzurlu,mutlu bir hafta sonu olsun sana cafenohutcum..sevgiler

    YanıtlaSil
  28. O sofrada otursam ve zaman dursa! Hayatın tüm sıkıntı ve stresinden uzak huzur dolu bir masa izlenimi veriyor

    YanıtlaSil
  29. Sormayın şu Gangnam Style olayını:) Eltimden duymuştum ama çok önemsememiştim... Geçen hafta kızım (4,5 yaş) ben yemek yaparken Gangnam'a benzeyen birşeyler söyleyip, dans figürleri sergiliyordu... Nedir bu deyince, okulda arkadaşım gösterdi dedi... Ama ne olduğunu bilmiyor... Haftasonu da bir doğumgünü partisine gittik, evde televizyonda müzik kanalı devamlı açıktı ve inanın abartmıyorum, yaklaşık 3,5 saat içinde tam 5 kere klibi yayınlandı... Ben de ne olduğunu öğrenmiş oldum:) Bu arada çiçeklere bayıldım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...