Bugün Bunu Sevdim - Gatherings Magazine





Pintereste bakarsan yarın yılbaşı. Habire Christmas temalı fotoğraflar, fikirler, masa düzenlemeleri pinlenip duruyor. Biz se evde hala kışlıkları çıkartmadık.
 
Hava böyle günlük güneşlik olunca ben tabi giremiyorum o moda. Gerçi önümüzdeki hafta kış bastıracakmış hadi hayırlısı.
 
Yazdıktan sonra farkettim, sırf pinterestte kendimi dışlanmış hissetmemek için kar yağmasını istiyormuşum gibi oldu: ) 

Bugün paylaştığım dergi aslında şuandaki hava durumuna uygun . Gatherings dergisinin Yaz ve Sonbahar sayısı. İçinde güzel fikirler var. Özellikle şu keçe toplarından yapılmış nihaleyi nerede görsem bayılıyorum. İlk fırsatta kesin yapacağım.
 
Size iyi keyifler, ben de birazcık çalışayım…
 
 
 
 
 
 
I have been seeing so many Christmas-themed photos (diy, table arrangements, decorations...) on pinterest and I could not feel the christmas when it is sunny and while I was wearing summer dress still.
 
I have been feeling like an outsider on Pinterest, because of that I want to cold weather. I know, this sounds nonsense : )
 
But this Gatherings Magazine is very nice for this season. You can find so many ideas.
 
If you want to look at her blog, it is here...
 
Enjoy...

 
 
 
 
 
 
 
 

12 yorum :

  1. Ne güzel dergiler paylaşıyorsun,bende sevdim ^-^

    YanıtlaSil
  2. O keçelerden kolye de olabilir, olmaz mı? Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldımmmm :) Valla okadar kaptırmışım ki kendimi aynı sayfalara kaç kez bakmışım ^_^

    YanıtlaSil
  5. iç açıcı bir dergi gözlere şenlik=)
    bende nette hep sonbahar kış teması görüyorum,millet paltolarla kazaklarla moda bloglarında,evlerde mumlar şömineler yakılmış ama bizde hala yaz sonu :) olsun ya elbet gelciek kış ,zaten geldimi gitmiyor ve cok soguk olacak yine,kıymetini bilelim ülkemizin ikliminin tadını cıkaralım bu gunlerin :)

    YanıtlaSil
  6. I love your Bogotá. You have a New follówer from
    Chile

    YanıtlaSil
  7. :) bende begendim !

    YanıtlaSil
  8. evet biliyorum o da lazım...ama sevmiyorum kışı,üşümeyi,kat kat giyinmeyi,çalışmayınca güzel..evde sıcacık keyif çatmak..ama işe gitmek o sıcak yataktan kalkıp:( neyse güzel yanlarını düşünmek lazım ...ne de olsa 6 ay var yaza :)) bizimle paylaştığın dergileri nereden buluyosun bilmiyorum ama çok iyi ediyosun,içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  9. thank you for sharing this wonderful magazine with us!
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
  10. ben de çok sevdimmmm :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel dergiler var blogunuzda. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Thank you so much for sharing Gatherings with your readers! Im happy to have found your beautiful blog.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...