Bugün Bunu Sevdim - PEMBE




1 | 2 | 3 | 4
 
 
 

 
Renklerle meditasyon yapıyorum ben bazen… Siz de deneyin, sürekli böyle pudra renkli, beyaz, açık uçuk mavi, nil yeşili, pembe renkli şeylere bakın… bakın… bakın… İyi geliyor.

Güzel bir hafta olsun bu…

NOT: Bu arada  bravo valla, çok bilen oldu Cuma günkü sorumu, bu kadarını beklemiyordum… Bayramda bizimkilerin yanlarına gideyim geleyim daha zorlarını soracağım size…

Yarın yorumları okursunuz, kazananı da en kısa zamanda açıklamak istiyorum, hadi bakalım inşallah…

 
 

Sometimes I am trying to meditate with colors . Let's try! Look at rose, white, clear pale blue, nile green, pink color images for a while... You'll fell good...
 
I'm sure, this will be lovely week.



 

 

10 yorum :

  1. Kesinlikle iyi geldiği doğru

    ama ben çok merak etmiştim cevabı yaw :(

    YanıtlaSil
  2. nohut o ikinci resmi ben boyle kanavice islesem ne guzel olur. bayildim :)

    YanıtlaSil
  3. Allah'ım neyseki tek bilemeyen ben değilmişim:)
    Pembe çok iyi geldi gözlerime..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. Cevabı bende merak ediyordum :)
    Broko ..... ?

    YanıtlaSil
  5. çok çok merak ediyorum ama :*)

    YanıtlaSil
  6. Pembe benim en sevdiğim renk,büyüdüm anne oldum..hala en sevdiğim..ruhuma iyi geliyor..sonucu merak ediyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Cevap icin gec kaldim biliyorum, sagolsun elma kurdu agladigindan ancak yaziyi okumus yorum yazamamistim. Ama ama cok merak ediyorum bende:). Daha öncede söylemistim ailenle olan maceralarini dinlemek cok keyif veriyor diye, suan bu resimlere bakarken bir önceki yazinda paylastiklarini düsünüp gülümsedim:) Birde icimden gecirdimki; insaallah benim kücük elmakurdumda ilerde benden, babasindan ailesinden böyle senin gibi ictenlikle, samimiyetle, mutlulukla bahsedebilir. Umarim bende senin ailen gibi onu cok mutlu edebilirim....

    YanıtlaSil
  8. gercekten o renklerin hepsi insani rahatlatiyr terapi gibi!

    YanıtlaSil
  9. eh ,sen geri gelesiye kadar bakadurlaim bari !...;)
    saka bir yana gerçekten rahatlatci :))

    YanıtlaSil
  10. Bir araştırmaya göre; sinirli insanlar, pembe renkli bi şeyler düşünemezmiş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...