Topal PUF!


Annemle babamın yaklaşık 46-47 yıl önce ilk evlendiklerinde aldıkları koltuk takımının bir parçası işte bu aşağıdaki PUF (yazarken komik geldi "puh" mu deniyor gerçekten buna yoksa biz ailecek mi öyle diyoruz??? )



Takım şu anda Altınoluk’taki yazlığımızın üst katında, geçen yaz bir tatil dönüşünde 2 adet olan bu puflardan birini arabaya attıp getirdik. Ve IKEA’dan aldığımız kumaş ile kapladık. Ama ayağının biri hafif topalL bu şekilde kullanıyoruz çünkü bir türlü mobilya ayağı satan yer bulamadık. Aslında ikimizde hayal meyal bir görüntü hatırlıyoruz; böyle dağınık bir yer, biz birşeyleri bekliyoruz, bir tezgahın önündeyiz ve tezgahın arkasındaki duvarda asılı bir yığın koltuk, sehpa, … ayağı var. Orası neresi? Praktiker mi acaba… bu haftasonu belki gider bakarım. Çünkü yine değiştirmek istiyorum döşemesini. Bu sefer biraz daha açık tonlarda olsun diyoruz. Aslında Taç’ın döşemelik kumaşlarının içinde bir tane beğenmiştim ama sadece 50-70 cm. isteyince vermedilerL

Plan şu; Praktiker’e gidilecek ve ayak bakılacak, bulunamazsa bu ayaklar  boyanıp tamir edilecek, sonrada açık renklerde kumaş alınacak ve hoopp değiştirilecek.

ayy çok işim varrrr...

 

7 yorum :

  1. Ben bu bloga bayildiiiim...tesdaüfen ugradima ve saatlerdir dolasiyorum sayfalarinda...tekrar merhaba...puf´a ayrica bayildim bu arada !!!!

    Zehra

    YanıtlaSil
  2. ben bu halini de çok beğendim desem, güncel tabiri ile bi yaşanmışlığı var yani :) kumaşı da çok sıcak buldum ama seni anlıyorum gözlerin alışmış ve değişiklik istiyosunn. o zmn biz de yeni halinin postunu da bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu halini de inanılmaz canlı ve çok hoş buldum.

    YanıtlaSil
  4. puf a puh diyen aileye hürmetler..güzel paylaşım..

    YanıtlaSil
  5. :))) puh yazmışım gerçekten.. Çok güldüm kendi kendime.. Bundan sonra bunun adı PUH'dur... Aileminin de beni destekleyeceğine eminim:)

    YanıtlaSil
  6. ee siz böyle beğenince benim de aklım kaldı şimdi... Dur bakalım, çok zorlamadan bakayım, istediğim gibi bir kumaş ve ayak bulabilirsem ne ala, bulamazsam biraz daha böyle kullanırız:)

    YanıtlaSil
  7. postun başlığını çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...