Kitap herşeye yarar...



Böyle basit ama şık uygulamalar çok hoşuma gidiyor. Sadece birkaç kitap ve köşebentle harika bir dekorasyon. Real Simple sitesinde gördüm bu uygulamayı.

Annemler taşınırken fotoğraflardaki kitaplara benzer kapakları olan bir iki kitap benim elime geçmişti. eğer sizde yoksa sahaflarda yığınla bulabilirsiniz.
Aslında her yıl gelen ama bir türlü kullanamadığımız, atmaya da kıyamadığımız (en azından benim için bu böyle)  ajandaları bu amaçla kullanabiliriz.





Çok güzel d-c fix’ler başka bir değişle yapışkanlı kumaşlar (Fabric-stiker) var. Koçtaş’dan, Praktiker’den ya da kitapçılardan kolaylıkla temin edebilirsiniz.

ETSY’de cottonholic shop’da aşağıdaki gördükleriniz ve daha niceleri de var..
Ben yıllar önce birkaç ajandayı bu şekilde kaplayıp kitaplığıma koymuştum. İşte aşağıdaki mavi çiçekli olan onlardan biri.


Bu uygulamada tek hoşuma gitmeyen köşebentler. Eğer yaparsam IKEA’da ki metal yuvarlaklı olan (kırmızı, beyaz ve siyah seçenekleri var sanırım) köşebentlerden kullanacağım. Onları istediğimiz renge de boyayabiliriz.  

Hadi bakalım kolay gelsin..

1 yorum :

  1. defter kitapları kaplamak güzel bir fikir :) uygulamak istediğim ama temmebilliğimin ağır bastığı bir durum :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...