Duvara kelebek kondu...


Illinois, Amerikada yaşayan Jennifer Rizzo 3 kızı için aşağıdaki odayı yeniden dekore etmiş. Hem de çok az bir maliyetle. 




Yatak başlarını bir kilise satışından 20 Dolar'a almış.
Çerçeveler garaj satışlarından toplanmış ve beyaza boyamış.
Bambu kuş kafesine sadece 8 Dolar vermiş ve tabiki onu da beyaza boyamış ( ayy delireceğim herkes herşeyi beyaza boyuyor… Kilolarca boya alıp bütün yazı evdeki herşeyi beyaza boyayarak geçirmek istiyorum) 



Neyse, kelebekleri kitap sayfalarından kesip çift taraflı bant ile duvarlara yapıştırmış. Çok da hoş olmuş.


Odanın önceki halini ve hikayesini Design Sponge blogunda da görebilirsiniz. 


7 yorum :

  1. tam Ben'lik bir oda,çok sevdim.
    duvarın rengi,eşyalar ve özellikle kelebekler...bayıldım.
    Ben'de kelebekli bir post yayınladım az önce,ne güzel kelebekli bir gün oldu bugün :)
    İçim açıldı oooh beee

    YanıtlaSil
  2. hayran hayran baktım fotoğraflara..hayatta elimden gelmez beceremem imrendim:)

    YanıtlaSil
  3. ne becerikli hatunlar var, öncesi/ sonrası değişimlere bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  4. supermiş cidden, böyle düşük maliyetli şık şeylere bayılıyorum. yaratıcılık iştee

    YanıtlaSil
  5. Sedo ; Senin kelebeklerinin yanında bu kağıt parçaları çok sönük kaldı bence:)

    Zeynep; Aslında çok kolaymış gibi gözüküyor ama ben yapmaya kalksam yamuk yumuk bişeyler olur diye cesaret edemem böyle şeylere..

    Pembe yastık; Evet yaa o kadar becerikliler, o kadar geniş bir hayal gücüne sahipler ki onları çok kıskanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hello my Turkish friend (sorry I could not find your name on your blog), how are you?
    It's so good to have you visiting and commenting on my blog. Thank you dear.
    These frames with butterlflies inside them are awesome, and them being white made them prettier. Very criative. I like a lot.

    YanıtlaSil
  7. Thank you Regina, I'm fine and very greatful for your nice words..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...