Bizim evden...

Kahvaltıdan sonra hemen temizliğe giriştik. Ben mutfakta ince işçilik yaparken hamarat kardeşim (ne de olsa benden 2.5 yaş küçük) maşallah harıl harıl bütün arka odaları bitiriverdi:) 
Ben mutfaktan sonra salona geçtim, bir toz aldım - bir  fotoğraf çektim...
Sanırım ondan birazcık geç bitti temizliğimiz...

İşte salondan bir iki kare...


Yukarıdaki kırmızı kupaları Paris Lafayetten almıştım, kardeşimle ikimize, yaklaşık 6 yıl önce. Evde kırmızı objeleri çok seviyorum. Gerçi şu sıralar herşeyi pastel renklere dönüştürmek istiyorum ama  bu biraz zor. Yavaş yavaş yapacağım ama:) 

O ucundan püskül sarkan vazo bir arkadaşımızın yılbaşı hediyesi, ucundaki püskülde başka bir arkadaşımızın yılbaşı hediyesinin paketinde vardı.

İkea'dan aldığımız tabağın içindekiler de daha öncede burada (Buradaki fotoğrafı cep telefonum ile çektiğim için pek bir iç karartıcı çıkmış) gördüğünüz bizim boyadağımız çakıl taşları.



Mum yanınca dönüyor o kar taneleri, karanlıkta pek bi hoş oluyor. Son gittiğimizde Münih'den almıştık. Arkadaki yeşil şişeşer belki 12 – 13 yıl önce çok sevdiğim iki iş arkadaşım tarafından doğumgünümde verilmişti. Onlardan biri hani geçen hafta İstanbul'a gelen Londra'daki arkadaşım. Hala çok seviyorum o yeşilleri. 
Evet o çerçeve içindekiler de biz ikimiz. 







6 yorum :

  1. ben bu hafta temizliği üstten bir süpürme işlemi ile hallettim. Her hafta sattlerimi temizliğe ayırmaktan sıkıldım :(( Kırmızın eve yaydığı enerjiyı çok seviyorum, ve sonraki posttaki kapıdaki yıldız çok güzel :))

    YanıtlaSil
  2. Seeing photos of your home, I keep thinking how beautiful it might be.

    YanıtlaSil
  3. Handecim gerçekten haklısın şu temizlik olayında. yapsan bir türlü yapmasan huzursuzluk..
    Sağol bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. Thank you Regina, I am not sure, we love of course but these days, I want to change something in decoration for example I want to use soft colors...

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu bugün tanıştım. harika.. ve mum yanınca dönen kar taneleri süper.. aynur

    YanıtlaSil
  6. Eviniz çok zevkli cafenohut.Zaten flickr'dan takip ediyoruz annemle ve yazın Didim'de ananeme göstermiştim sizin Flickr'deki fotolarınızı.Ananem boyadğnız pembe sandığı beğenmişti,insanlar neler yapıyor ne güzel olmuş demişti :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...