Aslolan; Ben bu çatı katını istiyorum!

Ara kat evleri sevmiyorum, ya bahçe katı olacak ya da çatı katı. İkisi arasında seçim yapacak olsam da bahçe katını seçerim. Çok yükseklerde olmayı sevmiyorum. Ben zaten perdeleri de takamam..
Çatı katlarını da eğer tavanlar yüksekse seviyorum. Basık olmayacak, hangar gibi olacak.

İşte aşağıdaki daire tam benim istediğim gibi. Yüksek tavanlar,  geniş bir alan. Duvarlar yok, özgürlük hissi inanılmaz.
Tuğla duvarlar ortamı çok sıcak yapıyor hele de mavi ile birleşince… Camlar çok güzel, kocaman, kafesli ve MAVİ. Sabah bu evde uyanmak kimbilir ne kadar güzeldir.
Şöyle bir bakınca içeride doğru dürüst bir mobilyanın olmadığı görülüyor, anneme göstersem “yazık masanın etrafına koyacak bir örnek sandalye bile alamamışlar, misafir odası takımları bile yok, mavi koltuğun yüzü de solmuş” gibi yorumlarla karşılaşabilirim ama fotoğraflardan evin içindeki en önemli şeyin insan olduğu mesajını alıyorum ben. (kafayı mı yedim yaa…Bu ne duygusallık dört duvara karşı)

İşte ev sahipleri Joel & McKenzie Taplin, ve 14 aylık kızları Gere. Umarım benim hayallerimdeki kadar mutludurlar bu evin içinde;












5 yorum :

  1. Good morning, this is absolutely a great and wonderful house!!
    hugs from Chile
    maria cecilia

    YanıtlaSil
  2. Thank you and YES...I agree with you this is a great house.

    YanıtlaSil
  3. Harika!! Ah o mutfak, o ocak, o salon... çok güzel çok! bazen kelimelerim yetersiz kalıyor, bu da o durumlardan biri. paylaştığın için çok teşekkürler, ilham tahtama ekleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu evi ben de beğenmiştim...Özellikle mutfakta ortada duran yalak lavanonun annem üzerinde olacak etkilerini düşününce
    zevkten dörtköşe olmuştum...
    Ayvalık ta böyle bi dolu eski zeytinyağ depoları fabrikaları var
    Harika dönüşümler yaşanabilir

    YanıtlaSil
  5. Gayet orjinalmiş yahu hiçbir taraf bozulmadan güzelleştirilmiş. Bunları gördükten sonra oturduğu ev hapis gibi geliyor adama.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...