Zakka from the Heart




Fırsat bu fırsat dedim, şöyle kısacık uğrayayım bloğuma, bakalım hala hatırlıyor muyum bir post nasıl hazırlanıyor, nasıl yayınlanıyor…

Bu kadar mı kopar insan. İçim acıdı valla. Nasıl yetişiyormuşuz onca koşturmaya anlamadım. Şimdi hiç birşeye yetişemiyorum. Genelde halim yok.

Bu blog turları kendimi zorlamam için vesile oluyor o yüzden kabul ediyorum ve hele ki sevgili Minki’nin turları ise zaten gözü kapalı evet diyorum.

Minki’nin yeni kitabı ZAKKA from the HEART, her zamanki gibi çok çük güzel. Zaten Minki’nin yeteneklerinin sınırı yok bence. Onu öyle büyük bir hayranlıkla takip ediyorum ki…


Kitabında birbirinden güzel tam 16 proje var. Aslında dikmek istediğim 2 proje vardı ama yetiştiremedim. Çünkü her zamanki gibi yılın son ayında önüne gelen ihale yapıyor ve ben hafta içi iş yerinde canım çıkana kadar çalıştıktan sonra evde kolumu kıpırdatamıyorum. Sadece hafta sonuna kalınca da anca bu kadar oluyor.
Bu minik evleri çok sevdim. Gerçi dikişi istediğim gibi düzgün olmadı ama olsun, sevimliler yine de. Tam yılbaşı için hediyelik oldular.


Bu arada çok mutluyum, idefix’te bir yığın yabancı kitabın e-kitap versiyonu satılıyormuş. Yeni farkettim. Minki'nin tüm kitaplarına buradan ulaşabilirsiniz.



Kitap turuna katılan birbirinden yetenekli kadınların listesi de aşağıda, onların diktiklerine baktıkça çoşuyorum.

Umarım en kısa zamanda yine görüşürüz buralarda.

11/13 Elise Baek @eliseandemelie
11/18 Love Patchwork & Quilting Magazine 
@lovequiltingmag
11/20 Amy Sinibaldi 
@amysinibaldi
11/27 Kristyne Czepuryk 
@prettybyhand
12/2 Rosie Taylor 
@rosie.taylor.crafts
12/4 Mathew Boudreaux 
@misterdomestic
12/9 Svetlana Sotak 
@sotakhandmade
12/11 Ayda ALGIN 
@cafenohut
12/16 Karen Pratt 
@creamcraftgoods
12/18 Maria Schneider 
@madame_tailor
12/20 Fat Quarter Shop 
@fatquartershop





I was afraid to lose the way to my blog that thanks to Minki I'm here again.

I am sure that, you already know Minki's new book ZAKKA from the HEART. It is fantastic as usual. There are 16 beautiful zakka projects and I really liked so much each one.


Actually I wanted to sew 2 or more projects, because, whenever I get involved her book tours, I have difficulty choosing just one project and I want to do it all. But this time I could not do this because of my intense work issues.. Now I am sharing my little town coasters but soon I will sew more and share them...


These coasters are so cute and very nice present for someone special. Of course I can keep them to myselfJ
So if you want to sew some sweet gifts for Christmas or givening this lovely book you should visit C&T Publishing web site.


For seeing all the projects on Zakka from the Heart book tour, check below ;

11/13 Elise Baek @eliseandemelie
11/18 Love Patchwork & Quilting Magazine 
@lovequiltingmag
11/20 Amy Sinibaldi 
@amysinibaldi
11/27 Kristyne Czepuryk 
@prettybyhand
12/2 Rosie Taylor 
@rosie.taylor.crafts
12/4 Mathew Boudreaux 
@misterdomestic
12/9 Svetlana Sotak 
@sotakhandmade
12/11 Ayda ALGIN 
@cafenohut
12/16 Karen Pratt 
@creamcraftgoods
12/18 Maria Schneider 
@madame_tailor
12/20 Fat Quarter Shop
@fatquartershop



See you soon ( I hope!) ...

2 yorum :

  1. Ah Ayda hic sorma, ben de cook uzun zaman sonra bir nostalji yapip ugradim bu aksam blog dunyasina. Nispeten yeni yazin oldugunu gorunce sevinmedim degil. Ne guzeldi o hevesle yazdigimiz gunler.. Bir furyaydi geldi geciyor belki de ama hep bir gulumseme birakacak bu guzel ortam, yeri cok ozel, degil mi?

    YanıtlaSil
  2. Hala buradayız , yazmaya devam edin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...