Ben geri geldim! - I came back!





Blog hayatımın en uzun arasını verdim. Hem de plansız olarak. Tamam birazcık bunalmıştım, ilk yıllardaki hevesim kalmamıştı ama keşke isteyerek verdiğim bir ara olsaydı bu.

Aralık ayının başından beri hastalıklarla uğraşıyoruz. Şükürler olsun ki şimdi herşey yolunda. Hala kendimi yorgun hissediyorum ama biliyorum yakında geçecek, hafif hafif içim çoşmaya, kumaşlarla oynamaya başladım.

Umarım buraya da artık daha sık uğrayabilirim. Eski tempomu tutturmam kolay değil biliyorum ama en azından haftada bir iki buralarda buluşsak hiç fena olmayacak, özledim o eski günleri…


Kasım ayında tüm şu hastalık muhabbetleri başlamadan önce harıl harıl işleme yapıyordum hatırlarsanız. Modern Nakışlar kitabındaki bir çok işlemeyi yaptım, çoğunu da yılbaşı hediyesi olarak dağıttım arkadaşlarıma. Evde birkaç tane peçete kaldı sadece, en hızlı onları işlediğimden hızımı alamayıp epey bir yapmışım.

Şu fotoğraflarını gördükleriniz de en sevdiklerimden ikisi, Sevgili Minki’nin kızları için işlemiştim, fırsat bulur bulmaz birer tane daha işlemek istiyorum, tabii sıra gelirse…

Bu post birazcık kısa olsun, alışma babında, uzatınca yetiştiremiyorum sonra da hevesim kaçıyor.
Hadi bakalım ben geri geldim…


Not: Modern Nakışlar kitabı ile ilgili detaylı bilgi için buraya ve buraya bakabilirsiniz.


This was the longest break of my blogging life.  Yes sometimes I was feeling overwhelmed myself but I had not planned this break.

Since first days of December, we were dealing with health problems... Thank God that everything is fine now... Finally, I and my little sister Funda returned to our former cheerful and healthy days...

I have just wanted to say hello again to you with this short post...

Do you remember "Beautiful Stitches" book? Before all of these health problems, I was doing embroidery like crazy.

I had made these embroideries for lovely Minki's girls. It was a great pleasure to make something for them.
Now I want to make a few new stitches from this lovely book. I hope I can...


See you soon again...








34 yorum :

  1. Dün bloğuna bakıp acaba yazı yazdı da ben mi görmedim dedim ama sonra baktım ki yemi yazı yok. Merak etmiştim ne oldu acaba diye. Hoşgeldin! Çok çok geçmiş olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk:) 2 ay nasıl geçti anlamadım:( Umarım bir daha böyle uzun aralar vermek zorunda kalmam, kimse kalmaz...

      Sil
  2. Çok çok geçmiş olsun, yokluğunda çok özlendin. Kocaman Merhaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de özledim buraları...

      Sil
  3. Senin o huzur verici karnelerine tekrar kavuşmak çok güzel. Sağlıklı ve huzurlu nice paylaşımlara :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin ..işlemeler çok hoş

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun, hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  6. Wonderful embroidery! So delicate and with gorgeous colors! I wish everything is really ok with you now! All the best for you!
    Happy Valentin!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ohh ne güzel sizi aramızda görmek :) yaptiginiz her iş harika bakmaya doyamiyorum ellerinize saglik:) sizi gördükçe bende istahlanip el.işlerine sariyorum ama bu guzel işleri fotograflamaniz da ayrı bir marifet:) çok net ve kaliteli fotograflariniz var.fotoğraflarınızı telefonla mi yoksa fotoğraf makinası ile mi cekiyorsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda paylaştığım fotoğrafların çoğu fotoğraf makinası ile, instagramdakilerin çoğu cep telefonu ile:)
      Ve çook teşekkürler...

      Sil
  8. Hoşgeldin!
    Ben de blog günlerimizi özledim Aydacığım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeldi değil mi Nilgün Abla, safça, çoşku ile postlar hazırlardık, postlara yapılan yorumlarla neşelenirdik.
      Sanırım değişimi sevmiyorum!!! Halbuki sevdiğimi sanırdım..

      Sil
  9. uzun aralar belki de, yenilenme, donanma, heveslenme, çoşma araları. Zaman zaman çok iyi geliyor da ah hastalıklar olmasa!
    Çok geçmiş olsun.
    İşlemene her zaman ki gibi ağzım açık bakakaldım.
    Özledik seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif yapamadım ki hiç:(( Yani böyle bir ara verdim, ohh vur patlasın çal oynasın olmadı ne yazık ki:(
      Neyse geçmiş gitmiş olsun, önümüzdeki günlere bakacağız artık:)
      Ben de özledim sizi...:)

      Sil
  10. Hoşgeldin canım tekrar.Ve inşallah daha güzel günleri yine beraber yaşarız Allah başka sıkıntı vermesin.Seni,güzel işlerini, harika karelerini ve komik hikayelerini özlemeyen yoktur sanırım.İyi ki döndün hemşire.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Hoşbulduk hemşire hoşbulduk....
      Aslında babamın yığınla olayı oldu ama işte kafa bir dünya unuttum anında yazmayınca:( Aklıma gelirse yazarım da güleriz beraber...

      Sil
  11. Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin.
    Yorulmuşsundur;
    Nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını,
    Ne gül suyum, ne gümüş leğenim var.
    Susamışsındır;
    Buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim.
    Acıkmışsındır;
    Sana beyaz keten örtülü sofralar kuramam
    Memleket gibi esir ve yoksuldur odam.

    Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin!
    Ayağını bastın odama
    Kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi.
    Güldün,
    Güller açıldı penceremin demirlerinde.
    Ağladın,
    Avuçlarıma döküldü inciler;
    Gönlüm gibi zengin,
    Hürriyet gibi aydınlık oldu odam.
    Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin... (Nazım Hikmet)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel geldi bu şiir...

      Çook teşekkürler, çoookkk...

      Sil
  12. Glad you are back and in one piece. Life in Turkey is very turbulent these days so I am sure things are not easy for you. Lots of love and good wishes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your interest. I am fine and I hope I will be better:)

      Sil
  13. Sağlık olsun da gerisi önemli değil inan ki! Çok şükür ki o sıkıntılı günler geride kaldı. Şimdi bahar geliyor, enerjiyi fullemek gerek :)) blogu açtığımda senin o nefis fotoğraflarınla motive olmak gibisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şükür şükür...
      Birazcık enerjiye ihtiyacım var şimdi benim ondan sonrası gelecek biliyorum:)

      Sil
  14. oh iyi ki geldin. Gözüm gönlüm açıldı. Hastalıklarla insanın keyfi kaçıyor ama hepsi geçip bitsin isteğimiz umudumuz bu.
    Havalar ısınmaya başlayınca doğa kendini yeniledikçe eminim hepimiz kıpır kıpır olacağız.
    Seni ve Funda'yı çok çok öperim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldin :) çok güzel fotoğraflar

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldiiin paylaşımını görünce nasıl sevindim :) rabbim şifa versin inşallah.ben blogunuz sayesinde blog açıp bir çok uğraş edindim.modern nakışlar kitabını da geçen gün aldım ben de güzel fikirlerim var :) tekrar hoşgeldiniz iyi ki geldiniz

    YanıtlaSil
  17. Hoş geldin.Dönüşün beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  18. Ne zamandır yazmıyordun buraya, instgrmda azalmıştı. merakta ediyordum ama
    telin yok ben de . belki biraz uzak kalmak istemişsindir
    diyordum. Sağlık sorunları en önemli şu dünyada, inşllh
    şifa bulmuşsunuzdur, çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  19. hoşgeldiniz. iyi ki geldiniz. çok özlemişim hayat dolu sözlerinizi :)

    YanıtlaSil
  20. Öncelikle çok geçmiş olsun ... Umarım hayat güzellikler sunar ve geçmiş geçmişte kalır ... Her şeyin başı sağlık elbette .. Hoşgelmişsiniz ..

    YanıtlaSil
  21. Ah Aydacım iyi ki geldin.. Sayfana bakıp bakıp, hep aynı bez torbayı görüyordum çok üzülüyordum.. İyi ki geldin :) Bir daha hiç gitme olur mu? :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...