Püsküllü Duvar Süsü - Crochet Wall Decoration




İklim, insan yaşamını nasılda etkiliyor. Bu sıcaklarda bir şeyler üretmek imkansız. Düşünün kuzey ülkelerini, hava serin, adamlar dinç! Harıl harıl çalışıyorlar, icatlar yapıyorlar, oysa güney ülkelerinin çoğu Ağustos ayında tümden tatil, diğer aylarda siesta diyorlar yan gelip yatıyorlar. Yunanistan boş yere batmadı! Tabi gelişmiş bir ülke olamamızın tek sorumlusu olarak ilkimi göstermek birazcık haksızlık olur ama en azından; “ama ama burada havalar sıcak, çalışamıyoruz” diye arada dertlenebiliriz belki…

Şu birkaç akşamdır evde oradan oraya atıyoruz kendimizi, klima da yok. Kronik bronşit olduğum için klima benim baş düşmanım. Bir şeyler öreyim, dikeyim diyorum boncuk boncuk terliyorum afakanlar basıyor resmen… Tabi bunca soğuğun yazı da böyle olmalıydı, yapacak bir şey yok.

Konuşacak şey bulamayıp hava durumundan dem vurmak tam da bu olsa gerek. Fotoğraflarla hiiiç ilgisi yok yazdıklarımın. Haftanın son iş günü, mesainin bitimine kalmış 1 saat, şu kadarcık çalışasım kalmadı. Ben de bu süreyi hızlı bir post ile taçlandırayım dedim.


Bu duvar süsünü Pinterestte görmüştüm, yazlıktaki odamız için yaptık, hatta oraya da götürdük, daha da güzel bir sopa bulduk sahilden ama fotoğraflarını çekmemişim, bu fotoğraflar Funda’nın odasından.
Örnek Erin Black’e ait. İsteyenler buradan ulaşabilir.

Haftasonunuz püfür püfür, huzur ve barış içinde geçsin…




Really, really so hot! It is difficult to make something in these sweltering hot day.
That the reason ; why the Nordic countries are well- developed and hardworking - why the southern countries are lazy :)

I want to make a lot of things but seems that it is impossible for a while!!!

I had made this crochet wall hanging a few weeks ago for our summer home ,( it is now there) The pattern is belong to Erin Black and you can find it here.

I am wishing you have an amazing weekend my friends...





15 yorum :

  1. Sen tek buralara uğra da ...
    Fotoğrafla konu kankardeş olmasa da olur sonuçta insana mutluluk vermek gibi ulvi bir vazifeleri var 💞

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş çok. Bu tarz süslemeleri hep yapmak istiyorum ama sonra koyacak yer bulamıyorum, bu fotoğraf gözümün önünde dursun bana iyi gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bizim evde de yok, habire o duvar senin bu duvar benim dolaşıyorum, en sonunda yazlığı da doldurdum:)

      Sil
  3. Ne kadar sade, ne kadar zarif:) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ay yeni gördüm postunu...nasıl şirin olmuş Ayda...yapmalı,asmalı,baktıkça seni anmalı:)

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık şekerim..

    YanıtlaSil
  6. Such a brilliant idea! So cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. Bence çok romantik ,ellerine ve o güzel ruhuna sağlık Aydacığım

    YanıtlaSil
  8. (dream catcher) rüya yakalayıcı gibi , çok orjinal olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. I love this! It is so pretty and the colours are beautiful! xx

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...