Sardunyalı Ev...





Bu sabah geldik Altinoluk’tan ve koşa koşa işe geldim. Saat 9’da da bir toplantım var.. Hala yolda gidiyormuş gibiyimJ
Aslında dün için önceden ayarlanmış bir post hazırlamıştım ama yayınla demeden kapatıverdim sanırım ki dün hala haftasonu kartı duruyordu ekranda…
O yüzden bu sabah ilk işim hala kendini haftasonunda sanan bloğuma yeni birşeyler eklemek oldu.
Bu şirin evdeki detaylar çok hoş, ama ben en çok sardunyaları sevdim. Evin her köşesinde bir saksı sardunya.. Bizim sardunyalarımız hep balkonda kışında evin içinde olsun isterdim ama artık çiçek koyacak yer de kalmadı evde…

Neyse benim hemen toplantıya hazırlanmam gerek. Herkese geç bir iyi haftalar dileyeyim ve ben kaçayım…










Kaynak; husohem




We have just came to Istanbul and I have a meeting this morning because of this I want to share with you something as soon as possible .
Actualy I had prepared a post for Monday but I am not sure what happened, still my weekend card is here… I should change this:)

in this cute home,  the most beautiful thing is geraniums, you can see them everywhere.. . Our all geraniums are in our balcony and I would like to see them inside but we don't have enough space..
Anyway, in short, I want to wish a nice week to you...




16 yorum :

  1. ben en çok serseri köpeği sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar dinlendirici bir ev.. mutfağıda görünce aklıma geldi biz küçükken annecimde tezgahın altını kapasın die perde dikmişti... ne hoştu

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar pastel renkler, huzurlu, dinlendirici bir ev. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. böyle ferah evlere bayılıyorum. bizim balkon da sardunya dolu ama oturma odasında bayka çiçekler var hihi:)

    kolay gelsin işlerin canım.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş çook,teşekkur ederım,buraya gelmeyı sevıyorum

    YanıtlaSil
  6. meger bizim evdeki hediye ciceklerimizden biri de sardunyaymis, annem soyledi de ogrendim :) hakikaten cok yakisiyor cam onune bir de bakabilsek :)
    Cok sirin bir evmis Nohut ama senin elin degse :)
    Iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  7. Her ayrıntısı güzelmiş bu evin .Dresuardaki çiçek desenleri,duvarlarının boyası... Benjamin Moore galiba bizde yok bu boya :(

    YanıtlaSil
  8. Detayların hepsi çok hoş. Özellikle beğendiğim ise dikiş makinesinin altındaki dolap:)

    YanıtlaSil
  9. benim anneannemde hala var o mutfaktaki tezgah perdesinden :D

    eskiden annemle saatlerde kazak ceket sökerdik kilimciye yollamak için. şimdi kaldı mı acaba o kilimcilerden? her fotoda onlardan var acayip canım çekiyor :D

    YanıtlaSil
  10. merhaba,
    sizi kesfettiğimden beri yakından takip ediyorum. Şimdi size belki alakasız olacak ama bir şey sormak istiyorum. Bir heves resim yapmak için akrilik boyalar aldım fakat ilk resim denemem fiyasko oldu ve bu sayfayı kapattım. Şimdi bu akrilik boyaları nerelerde değerlendirebilirim neleri boyayaybilirim ???

    YanıtlaSil
  11. Ay çok güzel bu ev,bayıldım :)
    mutfak biraz karışık gibi ama diğer odalar çok sade ve ferah:)

    YanıtlaSil
  12. That dresser with flowers is just to die for ♥

    YanıtlaSil
  13. Esra; evet yaa o da ayrı bir sevimli:)

    İkicicekbirbocek; Benim de babaannemin evinde vardı.. Hayal meyal hatırlıyorum, Şimdi görsem daha dikkat ederdim ama..

    Sevda; evet renkler çok dinlendiriyor...

    Papatya prenses; Sardunya serin havayı seviyormuş bunu son yıllarda öğrendim.. Eskiden hiç sevmezdim şimdi yiyesim geliyor:)

    Zeymuran; Ne güzel, çok sevindim.


    Gulçin; Camın önünde sizin oralarda da harika olur, hava uygun yani... Bir de sardunya bakımı en kolay olan çiçek, hiiç nazı yok...
    Haaa evet bir de o ev bende oalcak, bir de boş zamanım, neler neler yaparım...

    Nilgün Abla; O boyayı hiç bilmiyorum biraz araştırayım bakayım neymiş???

    YanıtlaSil
  14. Semi; Zaten en çarpıcı şey o bende çok sevdim onu..

    Nilhan; Bizim öğrenci evimizde her odada pazardan aldığımız kilimler vardı, Hepsini çok severdik. Şimdi yine pazardan bulursam almak istiyorum, çok şirin ve kullanışlı..

    Funny Me; Aslında ben hiç akrilik boya kullanmadım ama geçenlerde almak için bir kırtasiyeye girdim, gerçi istediğim boyutta bulamadım ama epey bilgi aldım. Akrilik boyayı bir çok yerde kullanmak mümkünmüş, mesela taş boyarken.. Boyayı satan yerler çok daha bilgili bu konularda, ben hele bir alayım, birşeyler yapayım haber veririm:)

    Krnc; Mutfağın duvarlarını değiştirirdim ben de..

    Buket; Hoş buldukkkk...

    Signe; you are right.. It is unique:)

    YanıtlaSil
  15. blogunuzdaki kareler içimi ferahlatıyor..çok hoşuma gidiyor.. sizi keşiflerime kattım :)bloguma yazcam..sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...