Peçete Halkacısı...






Bu sıralar dizilere sardık iyice. Arka arkaya şu fantastik yabancı dizileri seyrediyoruz ve tabi ki geç yatıyoruz. Uyurken de rüyalarımda devam ediyor diziler. Bu sabah saat çaldığında gerilim dolu bir koşuşturmanın içindeydim mesela, kötü karaktere meydan okuyordum parmağımı sallaya sallaya; “Hiç hazzetmem böyle şeylerden” diyordum içimden üçbuçuk atarak… eee tabi böyle olunca gün içinde de sersem gibi dolanıyorum ortalarda.

 

Geçen haftadan beri akşamları evde hiç bilgisayarı açmadım ki bu benim için büyük bir başarı. Bilgisayar açık değil ama dikiş makinası her daim masanın üstünde olduğundan aralarda habire birşeyler dikiyorum.  Yarın bayram için Balıkesir’e gideceğiz ya, orada bizi bekleyen mini minacık bir bebek var, onun için ve annesi için ufak tefek birşeyler yaptık Fundayla. Umarım beğenirler…

 

Öyle bir giriş yaptım ki bu peçete halkalarına nasıl bağlayacağımı bilemedim bir türlü: )

Direk dalıyorum konuya; hani hatırlarsanız ramazan sofraları için bir peçete halkası paylaşmıştım sizlerle. Bu da ona çok benzer. Yapılışı yine diğeri ile aynı. (Buradan fotoğraflara bakabilirsiniz) Yine asetat kullandım. İstediğim kalınlıkta asetatları kesip halka şeklinde kıvırdım. İki kenarına da Kabalcı’dan aldığım bu dantel bantları yapıştırdım.

 

Armutlu keki fırına attım ve o pişene kadar yapıverdim bunları. Zaman o kadar kıymetli ki, o yüzden çok seviyorum böyle basit şeyleri.
 
Bayram sofralarınız için bir fikir verir belki diye paylaşmak istedim sizlerle… Umarım beğenirsiniz…
 
Diğer peçete halkası önerisi için de buraya bakabilirsiniz.

 
 
 
I really like to use a different napkin rings on my table settings.They add a lot of color to the table.

We are religious holiday a few days after tomorrow. I thought that this simple diy can be an idea for holiday table settings...

Do you remember my previous napkin rings? I made these rings the same method and materials... You can see all detail in here and this is another suggestion.

I could not share much more things with you in recent days... I hope, I'll be here again with the new posts after the short holiday.

Lots of love....






 

63 yorum :

  1. Renkler çok güzel. Basit işler diyorsun ama bence zahmetlilerden çok daha güzeller.
    Ellerine sağlık Nohutum.
    İyi bayramlar sana ve ailene

    YanıtlaSil
  2. çok şık ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Yalnız kullandığınız dantelin bir özelliği var sanırım ama anlayamadım.Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.İyi bayramalr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dantel şeklinde band onlar, yapışkanlı yani.

      Sil
  4. iyi fikirmiş ^-^
    iyi yolculuklar, iyi bayramlar ...

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu severek ve imrenerek takp ediyorum:)) her post bir kartpostal sanki. benim gibi haldur huldur bir insana göre fazla zarif ama baktıkça içim açılıyor:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) estağfurullah, aslına bakarsan ben de çok paldır küldürümdür:))

      Sil
  6. inanılmaz güzel görünüyorlar,
    üstelik de çok pratik:)
    bu arada şimdiden iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  7. demek ki kabalciya bi gidilecek bayram ertesi :) iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğuma göre bitmiş ama tekrar gelir umarım.

      Sil
  8. Zaten özel ve güzel olmasi da Basit ama kullanisli ve $ik olmasindan dolayi bence... e tabii bir de Nohut ayricaligini da eklemek durumundayim.Sevgilerimle, iyi bayramlar, Anne ve Babaya hürmetler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok kibar, çok tatlı dillisin çoook.

      Sil
  9. İç açıcı,çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel fikir : ) seviyorum bloğunuzu...

    YanıtlaSil
  11. such pretty tape. Enjoy your holidays! Heather

    YanıtlaSil
  12. sen bizim buraya taşınsana :D

    sen yaparsın ben bakarım
    bak söz sessizce oturcam bi köşede :)
    çaylarda benden hatta keklerde :D

    nasıl fikir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman söylüyorum süper bir fikir diye:)

      Sil
  13. iyi bayramlar Ayda'm, anneye, babaya hürmetler ve bol selamlar.. Funda kardeşceğimizi de öperim, o çiçekten burada çok çok görüyorum algıda seçicilik ve aklıma geliyor sizin hadise kendi kendime sırıtarak dolaşıyorum İskoçya sokaklarında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ahh ahhh benim için tadını çıkart o güzelliklerin.

      Sil
  14. Yani yine balıkesir yolcusu kalmasın olmuşş:)İyi yolculuklar canım ve şimdiden iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  15. Çok şıklar, bayıldım :) Maharetli insan....
    iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  16. Ayşe Yavuz23/10/12 21:07

    İyi yolculuklar..
    Bayramı bayram tadında yaşayacağınız mutlu, huzurlu günler dilerim. :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş ve iyi fikir ayrıca

    YanıtlaSil
  18. Benim bloguma ne oldu benim yaa bugünn :((((yazdıklarım gitmiyor blogumu düzenlenmiyor ben bu asetat dantelleri nerden aldın şekerim yazmıştımm gelmedimii :((((tüff tüff çok güzel olmuşlar hem çok zarif hemde pratik ellerine sağlıkk canımcımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabalcı'dan aldım ama sanırım yokmuş şimdi, herkesler sorarsa getirirler belki...

      Sil
  19. Ne güzel olmuş:)
    Sana ve ailene nice bayramlar Ayda'cım.

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık, çok zarif olmuş Nohutcum. Renkler harika zaten.
    iyi yolculuklar ve iyi bayramlar dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Dantel bantlara bayildim,harika bir fikir her yere yakisir.Pecete halkalariniz da cok guzel olmuslar ellerinize saglik.Iyi yolculuklar ve iyi bayramlar diliyorum size.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben bu asetatla oynamayı pek sevdim:)

      Sil
  22. Nohutcum iyi bayramlar diliyorum. Resimlerin herzamanki gibi cok sevimliler. Balikesir'e bizdende selamlar, iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  23. İlk hedef Kabalcı oldu.iyi bayramlar cnım...

    YanıtlaSil
  24. Nohutcum çok güzel olmuşlar Ellerine sağlık. Bende de var bu bantlardan sürüyle :) Bende hemen deniyorum ;) Ah o armutlu kek yok mu ;))
    Funda'nın Senin ve Cicilerinin (Annecin ve Babacın oluyor) :D de bayramı mübarek olsun ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Greatn idea and what a nice table setting!
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
  26. kolay ve uygulanabilir bir proje olmuş, aklıma farklı versiyonları geldi :)fikir için teşekkürler canımcım. Ailenle birlikte şeker tadında bayram diliyorum.
    Sevgiler,selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin aklına gelenler kimbilir ne şahanedir...
      Benden de sevgiler...

      Sil
  27. Zarif peçetelerini mutlu bayram sofralarında kullanmanı dilediğim iyi bayramlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Çok güzelmişş :) Sen yazınca ben de uğradım Kabalcı' ya ama kalmamış, üzüldüm :/ Yoksa hepsini sen mi aldın Ayda? :)))) Bu arada, iyi bayramlar dilerim canım, öptüm çok *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahhaaaa yok valla yığınla vardı, ondan bende kendimi tutamayıp aldım. Bir de çok ucuzdu. Herkes sorarsa tekrar getirirler belki..

      Sil
  29. çok cici olmuş bunlar renkleride çok güzel ben bu peçetelikleri yaz renklerinde bir kahvaltı masasında hayal ettim. :) Arada bende senin gibi rüyalar görüyorum ve eşime anlattığımda şaşırıyor böyle şeyleri nasıl görüyorusn diye hayal gücü mü artık bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaz masalarında gerçekten çok şirin dururlar...
      Rüya konusuna gelince, bendeki rüyalar acayip, hayal gücüm biraz ara verse iyi olacak...

      Sil
  30. Çok güzel çook görsellerin hele...Eline sağlık danteller nerden bulunur ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabalcı'dan aldım ama şimdi yokmuş belki gelir..

      Sil
  31. Şimdi gördüm Kabalcı yazmışsın ;)

    YanıtlaSil
  32. Süper fikir. Gerçekten çok yaratıcisiniz...

    YanıtlaSil
  33. Oh Ayda, they are so beautiful. Definitely you know how to set an amazing table. Everything is just so gorgeous.

    YanıtlaSil
  34. çok güzel ve basit bir fikir bayılıyorum böyle hem şık hem kolay şeylere ve fikir sahiplerine :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...