Serendipity Blog Tour



Özlediniz mi beni? Ben eski günleri, o çoşkumuzu, samimiyetimizi özledim ama işte hayat böyle bir şey, yaşanıyor ve bitiyor. Ve ne kadar zorlarsan zorla aynı tutkuyu yakalaman imkansız oluyor. Yorulmuşum ben.

Şimdilerde epey kendimle ilgileniyorum, keyifçi oldum çıktım, spora verdik kendimizi hemşiremle birlikte. Bir görseniz halimizi çok komiğiz. Diyorum biri bizi gizli gizli videoya çekip youtube kanalı açsa tıklama rekorları kırar. Neyse bu konuya girersem çıkamam, bugün biraz fazlaca da işim var o yüzden hemen sadede gelip bu günkü postun konusuna döneyim.



Tanıyorsunuz Minki’yi. Benim tanıdığım en yetenekli kadınlardan biri. Yaptığı her şeye hayranım. Son kumaş serisi olan Serendipity o kadar şirin ki onları kesip biçerken inanılmaz mest oldum.

Serendipity serisi de Minkinin bir önceki kumaş serisi ve gelecektekiler gibi Riley Blake firmasından çıktı. Ben de şu postta gördüklerinizi blog turu için diktim.



Bu sefer amacım tek bir parça patchwork bebek battaniyesi dikmekti. Hatta modeli seçtim, kumaşların bir kısmını da kestim ama gel gör ki acayip zorlandım birleştirirken. Sonra dedim. Ayda sen uzun süreli işlerin insanı değilsin, küçük küçük çabuk çabuk yap mutlu ol.



Neticede hala planımda bir patchwork battaniye var ama büyük ihtimalle kışa kaldı. Bu sıcaklarda dikiş makinasının başına kolay kolay geçeceğimi sanmıyorum.

İlk diktiğim şey patchwork yastık oldu bu güzel kumaşlar ile. Kalıp Sevgili Jennie’nin “Giant Economy Block Pillow” adlı kalıbı. Tam benim seviyemde J Bu komaş serisi için de çok uygun bence çünkü ben aslında çok karışık patchwork işleri sevmiyorum. Eğer içimden gelirse, konsantre olabilirsem önümüzdeki kış düz renk kumaşlar ile modern patchwork yastıklar battaniyeler dikmek istiyorum. Kısmet tabi.


Sonra bir clutch çanta, mama önlükleri ve bebe yakalar diktim. Önlük ve yakaların kalıpları benim kitaptan: Bebekler için Sevimli Dikişler. Şirinlik her zaman kazanıyor ama değil mi?

Son olarak da yazlık bir çanta diktim. Kalıp malıp yok kafadan attım. İlk kez boyutunu tam tutturdum ama gel gör ki aynısından bir tane daha dik deseniz dikemem, hiç ölçüleri not etmedim çünkü. Aferin…

İşte böyle. Üretmek güzel şey...



I missed my blog. In recent days, I have moved away from social media. Warm daysr started and it is very difficult to take photos and sew somethings. But I enjoyed playing with these beautiful fabrics.

Minki is one of the most talented women I know in this blogosphere. I know you all know her very closely. Her last fabric serie, Serendipity by Riley Blake is one of the sweetest collections I have ever seen.
And today is my day on the Serendipity blog tour. It is a great honor and happiness for me.


My first plan was to make a cute patchwork baby blanket. I chose the pattern, started cutting and sewing fabrics. But I quite forced and postponed to sew it the next days...  I guess, it was difficult a few levels for me.

Instead of it. So, instead of just sewing a single piece, I decided to sew a few small and cute things.

First, I have sewn the "Giant Economy Block Pillow"  belong to dear Jennie. It is a free pattern and I think it is very pretty.


And then I sew a tote bag. There is no any pattern, I made up and it will be ideal for summer days. I wish I could have took a note all dimensions !!!

Baby bibs and peter pan collars patterns are from my book Made for Baby Cute Sewn Gifts. I think these cute patterned fabrics are very appropriate for such cute things.




And finally I sewed a clutch, again for use during summer days with my tote bag.

I am sure that I will sew many more thing the next days… Ok Ok this autumn : ) 


So I really loved this collection and if you want to see more pretty things have been sewn with them you should look at Minki's blog, instagram account and below list. There will be many beautiful things their blogs...


May 31
Jemima Flendt
@tiedwitharibbon
June 7
Ayda Algın
@cafenoHut
June 14
Kristyne Czepuryk
@prettybyhand
June 21
Melissa Mortenson
@polkadotchair

Thank you so much for your visit my blog and wish you a happy summer (or winter)…





9 yorum :

  1. bende ruhumda çok özlemiş.. İçimde bahar çiçekleri açtırdın yine.. İyi ki varsın canım Aydam...

    YanıtlaSil
  2. Birden bastıran sıcaklardan mıdır nedir kolumu kaldırasım yok . Her ne kadar dikmiyorum desen de harika şeyler yapmışsın yine , üstelik çanta 😳 Ben senin aksine düz şeyler örüyorum - dikiyorum , ev battaniyeden geçilmiyor . Üretmek güzel gerçekten de...
    Güzel bir yaz olsun hepimiz için !

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık... Her zaman olduğu gibi yine çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Hepside müthiş güzel ve muntazam, her zamanki gibi... Kumaşlarınız da, dikiminiz de harika, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Yakalar gerçekten über sevimli :) Hepsi de misler gibi yine yaptıklarının, çok ama çok temiz, pırıl pırıl ve çok da şekerler.. Ellerine sağlık, kumaşları tasarlayanların da, desenleri çok tatlı çünkü..
    Bloglar öyle oldu maalesef :( Çok üzgünüm ben de, kızgınım da kendime yazamadıımdan mütevellit...
    Spor şahane olmuş, daim olsun diyeyim.
    Yine de ara ara buraya da böyle toplu toplu koy yaptıklarını, izlemesi şahane...

    YanıtlaSil
  6. Sizi özledim.Eski neşeniz neredeyse lütfen onu bulup getirin ve blogu bu kadar uzun süre yalnız bırakmayın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. özledik özlemez miyiz yazılarını. keşke hep sürse blog yazıları. ama
    herkeste bir yoğunluk, bir telaş kimseye vakit kalmıyor şu hayatta . çok
    üzülüyorum hayatın bu kadar hızlı akıp geçmesine ellerimizden. yine harika işler yapmışsın, zaten bunlarla uğraşmak ayrı bir iş ne diyeyim çok çok
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar özlemişim fotoğraflarınızı, yazılarınızı...
    Çantaya aşık oldum, keşke ölçüleri not alsaymışsınız,
    Ellerinize sağlık yine harikasınız,
    Bol keyifli günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. Ayda sen nasıl muhteşem beceriklisin ya hu .. Ben bu yaptığın dikişlere, kombinasyonlara fotoğraflara bayılıyorum..Tek tek inceliyorum her seferinde tekrar tekrar hayran kalıyorum...ellerin dert görmesin canım çook çok öperim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...