Kim Kazandı?






Bir türlü yazamadım sabahtan beri. Ha şimdi, ha birazdan dedikçe birşeyler çıktı bu saati ettim.

Dün akşam eve gittim, bir yandan yiyecek birşeyler hazırlarken bir yandan da küçük kağıtlara Cuma günkü soruyu bilenlerin isimlerini yazdım.

Yemekten sonra keyif kahvemizi içerken de kardeşime çektirdim birini. Kazanan Meyra… (Hediyen bayramdan sonra elinde)

Gönül herkese birşeyler göndermek istiyor tabii. Bizimkisi yarım elma gönül alma.

Bu arada dün akşam kardeşime de söyledim; Biliyor musun bu çiçeğin adı Funda’ymış dedim…

Yıllardır sen kızla dalga geç “Funda- Funda, gübrelik, çalılık” diye, sonra öğren ki peşinden koştuğun, isterim de isterim dediğin çiçeğin adı da Funda olsun..

Kızcağız benim yüzümden küçükken hep ; büyüyünce avukat olacağım, ismimi değiştireceğim derdi. Gerçi avukat oldu ama isim işine girişemedi…

Akşam da hafiften sırıttı, ee iyimiş bari dedi gayet olgun bir şekilde: )

Büyümek iste böyle kötü bir şey, artık bu konuda dalga geçemiyeceğim. Kader utansın…

 
 
 

This post is about the winner of my question which I asked on Friday.

It was only for Turkish people because the subject was to use wrong words.
 

Very soon my new giveaway will be here for everyone.
 
 
 
 
 
 

9 yorum :

  1. hahaayyyttt çok sevindim bu çekiliş sonucuna:)
    Fundaya ve sana çok teşekkürler:)
    Elinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. Bir çekilişte meyra varsa kaçılınnnn :)))
    tebrik ederim meyra'cım şansın herzaman bol olsun.

    YanıtlaSil
  3. off bir çekiliş vardı ve kaçırdım tühhh yaaa:(

    YanıtlaSil
  4. Orada adsız yorum yapan "bence brooke shields:)" yazan şanssız kişilik benim sanırsam.
    Nasıl oldu anlamadım ama adım çıkmamış:( Neyse zaten kazanamayacakmışım:))
    Güle güle kullan hediyeni Meyra:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın meyra hnm=)

    esra betül

    YanıtlaSil
  6. Blogu yeni kesfettim, okudukca gezindim, gezindikce gördüm, gördükce de pinledim! Harikasin...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...