Ne var ne yok - A few news



Büyümek aslında güzel de keşke bizler büyürken bir önceki nesil aynı yaşta kalıverse.

Eskiden Balıkesir’de akrabalar ile düğünlerde buluşurduk, şimdi cenazelerde toplanıyoruz. Herkeslerin ne kadar da büyüdüğünü görmek, büyüklerimizin yaşlandıklarına şahit olmak inanılmaz yürek burkuyor.
2017 yılı bizim için pek de iyi geçmedi. Kitabımın çıkması ve yeni evimiz dışında diyeyim. Gerçi her ikisi ile de tam istediğim şekilde ilgilenemedim. Mutluluğumu doyasıya yaşayamadım çünkü hep bir üzüntü çıktı ortaya.

Geçen sene tam da bugün amcamı kaybettik. Aynı hastalıktan teyzem Mayıs ayında ameliyat oldu ve tam 3 hafta önce 22 Aralık günü canım teyzem de bizi bırakıp gitti.  Bu arada benim sağlık problemim yüzünden yaşadığımız bir aylık kabus ve büyük teyzemin geçirdiği 2 felç, ki sonuncusu yaklaşık 1.5 ay önceydi , hepimizi mafetti. Annemin durumunu hayal edebilirsiniz sanırım. Büyük teyzemin kardeşini kaybettiğinden haberi yok ve annem küçük kardeşinin acısını ablasıyla paylaşamıyor. O yüzden haftasonları Balıkesir’e gittik ve geçen hafta aldık bizimkileri buraya getirdik.  En azında burada istediği gibi ağlasın.

Evet işte o beylik söz; hayat devam ediyor. Bir an önce kendimi el işlerine kaptırmam gerek, kafamı dağıtmalıyım, sanırım o yüzden eski dostum bloğuma yazarak başladım yine. İnstagramdan daha vefakar gibi geliyor burası. Fırsat buldukça eskisi gibi içimi dökmek, güzellikleri paylaşmak istiyorum burada.
Güzel haberlerle devam edeyim. Yeter bu kadar içinizi şişirdiğim.


Geçen ay Mollie Makes Crochet special edition satışa çıktı ve içerisinde benim daha doğrusu Funda ile ikimizin 3 tığ işi projesi yer alıyor. Mollie Makes’in eski sayılarında çıkan projelerden derlenmiş dergi – kitap karışımı bir yayın. İçi dolu dolu. Döviz kurları oldukça yükseldiği için bence en mantıklısı dijitalini almak bu tarz yabancı dergilerin.  İsteyenler buradan temin edebilirler.




Dergide neler neler var aşağıdaki linkten görebilirsiniz.
https://issuu.com/immediatemediaco/docs/wlc_34_issuusampler_pages

Bir diğer haber ise yine Molile Makes’in bu ay ki sayısında kitabım, Bebekler için Sevimli Dikişler’den Kimono projesinin yer alması. Benim de en sevdiklerimden biri kendisi, tam yemelik.
Dergiye buradan, kitabıma da buradan ulaşabilirsiniz.

Mollie Makes 88.sayısının içinde neler var aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.


Umarım bu yıl hepimize uğurlu gelir, umarım yeni yılda, yeni postlarda sizlere hep iç açıcı ve güzel haberler verebilirim.





2017 was not very good for me. Except for the publication of my book and our new home, I have gotten many sad, heartbreaking news. Last year today, we lost our uncle, my older aunt had two strokes and my younger aunt passed away about 3 weeks ago. I also lived very hard days because of my illness.
May the new year be filled with brightness and hope so that darkness and sadness stay away from us.
I want to spend more time on blogging, dealing with my hobbies with the new year.
Now I want to share with you two nice news.


Last December, Mollie Makes Special Edition, Crochet Mag was out and you can see my three crochet projects in this special edition. These projects were published in Mollie Makes's old issues and I am really very honored to be involved again.


You can find more information about this beautiful edition in here and if you want to have it you can look at here.

Also on the link below you will find a sampler of Crochet Mag
https://issuu.com/immediatemediaco/docs/wlc_34_issuusampler_pages

My second news is about my book. Mollie Makes team has given a place my sweet Kimono project from my book "Made For Baby Cute Sewn Gifts" . I would like to a huge thank them.
I am sure you will feel in love their last issue, there are many pretty projects.
Here the link, if you have it.


Also on the link below you will find a sampler of Issue 88:

And if you also have my book, you should look at here.


I hope this year ı can give you more positive and good news...





20 yorum :

  1. Geçen hafta Yalova'daydık, eşimin bir yakınının gencecik torunu beyin tümöründen ameliyat olmuş, şükür şimdi iyi. Ona geçmiş olsun hediyesi olarak güzel bir defter aldım ona, dedim ki notta da "Yazmak şifadır diye bu defter" şimdi sen de ne güzel düşünmüşsün bak, bloglar bizim günlüklerimiz, şifa yerlerimiz bir bakıma... Dilerim hep güzel haberler veresin bundan sonra, gidenlere rahmet, hastalara acil şifalar olsun...
    O kimonoya da aşkolsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele şu gençlere daha çok üzülüyor insan. Biz bu yıl gencecik iki tanıdığımızı da kaybettik. Anne babalarını düşündükçe içim yanıyor. Aman sizinki iyi olsun.
      Çok ama çook teşekkür ederim güzel dileklerin için...Öpüyorum.

      Sil
  2. İyice meraklanmıştım artık Ayda.Zırt pırt arayıp rahatsızlık vermek de istemediğimden bekliyordum öyle.Çok kötü tecrübeler bu bahsettiklerin,gerçekten yürek burkan,yaşamın "ölüm" yanını yüzümüze vuran taraf...
    Ama çok iyi yapmışsınız annenleri alıp gelmekle,mekan ve ferahlık ilişkisine hep inanınırım.
    Bundan sonrası yüzünüzde gülücükler açtıracak güzel haberlerle dolu olsun dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatsız etmek ne demek, seninle konuşmak her zaman büyük zevk.
      Güzel dileklerin için çoook teşekkür ederim. Öpüyorum çokça...

      Sil
  3. Ayda basiniz sagolsun :( Allah once annecigine sonra hepinize sabir versin. gercekten keske onlar hep ayni yasta kalsalar keske :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Gülçin'ciğim gurbette olunca daha da koyuyor insana. Her telefonda yüreğin ağzına geliyor. Allah geride kalanlara tüm sevdiklerimize sağlıklı uzun ömürler versin.

      Sil
  4. Ayda'cım başınız saolsun. Sana ve ailene sabırlar diliyorum.Sana da tekrar çok geçmiş olsun.İnşallah atlatmışsındır ya da yeniden nüksetmez. Allah şifa versin. Evet hayat devam ediyor. Bir ömür yas tutamayız doğamız gereği ama kaybettiklerimiz zaman zaman aklımıza gelir ve kalbimiz o anlarda gerçekten çok acır. Çok iyi anlıyorum seni...
    Kimono ve diğerleri, o kadar sevimliler ki ne söylesem eksik kalacak... Ellerinize sağlık ikinizin de. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Bahar'cığım, geldi mi işte böyle üst üste geliyor ama bir şekilde Allah dayanma gücünü de veriyormuş. Kh ağlıyorsun, kah gülerek anıyorsun, kah işe güce dalıp unutuyorsun. Böyle böyle sanki hala orada bir yerde senin hatırladığın gibi yaşayıp gidiyor ...
      Umarım uzun süre hiç birimiz kötü haberler almayız, sağlıkla, huzurla yaşarız...

      Sil
  5. Sevgili Ayda hep merak içindeydim en son yazıştığımızda bir operasyon gecirdiğinizi ,ve iyi olduğunuzu yazmıştınız ama sonrası ara verdiğiniz için yazıyım diye hep düşündüm,Yaşamın acı tarafı işte,hiç bir şey yapılamıyor,Tüm ailenizin başı sağolsun,Bundan sonrası hep güzel haberler olsun sizler için,şimdi artık güzelliklerin paylaşılma zamanı en güzel terapi bence,Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben şimdi çok iyiyim şükür de işte hepsi üst üste gelince epey bi üzüntü yaşadık, inşallah en azından bir süre kimse hasta olmaz...
      Kocaman öpüyorum

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun.allah beterinden korusun.sizi ve yazılarınızı dikislerinizi çokk özledik. Hosgeldiniz.

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugün sizi düşünürken paylaşım yaptınız.

    2017 gerçekten iyi bir yıl değildi galiba.2018 daha sağlıklı daha mutlu geçsin herkese.

    Her duyguyu paylaşmak iyi geliyor insana.acısı hafifliyor.mutluluğu daha da artıyor.gönül ister ki hep mutlu haberler verelim hep mutlu haberler duyalım ama olmuyor işte...

    Elinizden çıkan her proje harika.tekrar tekrar görmek doya doya izlemek,yapmak istiyor insan
    Geçmiş olsun inşallah.annenize de kız kardeşinize de selamlar

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun, ben de meraklanmıştım ve özlemiştim. Çok üzüldüm, sabırlar ve güç diliyorum. İnşallah her yeni gün bu anları hafifletecek güzellikler getirir. Çokça sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağ olsun, Allah rahmet eylesin... Ve çok çok geçmiş olsun.
    2018 sağlık ve mutluluk getirsin... El işi bu gibi durumlarda da en büyük yardımcı... Güzel günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  10. Çok ama çok grçmiş olsun. Basınız sagolsun ayda.. Rabbim geride kalanlara saglık sıhhat ve sabır versin. Lütfen kendine dikkat et. Ve mollie makes için ayrıca tebrik ederim. Daha nice çalışmalarını alırlar senin buna şüphem yok. 😘😘😘

    YanıtlaSil
  11. Yaşamak böyle bir şeymiş Aydacım. Hastalarınız için şifa diliyorum. Amcan nur içinde uyusun. Allah başka acı göstermesin, zorluklarla imtihan etmesin. Dileğinin gerçek olmasını tüm kalbimle diliyorum. Güzel haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Ayda,kayıplarınız için başsağlığı ve güç diliyorum. 2018 güzelliklerle gelecek umutluyum ben de... Güzel haberlerinizi almak dileğiyle, Ankara'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Hepimizde aynı durumlar var Ayda. Benimde geçen mayısta en küçük
    teyzem vefat etti aniden. çok üzüldük , hala onun evine gitmek istemiyorum. Teyze kızıma dışarı da görüşmeyi teklif ediyorum her seferinde. yazık o ise
    kendini toplamış değil, üzüntü hep devam ediyor. ama şu instgram , bloglar
    bizi oyalıyor işte. kendimizi iyi hissettiğimiz yerler. olsun,
    ben seviyorum. sevdiğim blogçuların yazılarını görünce daha da iyi
    hissediyorum. sen de bunlardan birisin. keşke hep yazsan, hatta haftalık
    yazılarında olsa. nereye gittin, ne gördün ne yedin o hafta içi yazsan
    istanbulu yaşasak senle.

    YanıtlaSil
  14. Kayıplar acı, Allah sabır versin Aydacığım. Ben de üç ay arayla anneannem ve dedemi kaybettim. Hala alışamadım.

    Bloga defalarca ara verdim ama sonrasında hep kendimi burda buldum. Burası insana gerçekten iyi geliyor.

    Yaptıkların yine birbirinden güzel. Emeklerinin karşılığını alman ne güzel. Daha nice başarılar senin olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...