Minik Tavşanlı Sepetcik - Cute Easter Basket



Sanki devamlı bir şeyler dikiyormuşum gibi geliyor, sonra düşünüyorum yok aslında masa salonun ortasında hep açık ama genelde işten yorgun argın gelip yemekten sonra o masanın başına geçmek o kadar zor oluyor ki. Dikmek istediklerimin ya da başladıklarımın anca onda birini yapabiliyorum.

Bazen düşünüyorum ben geçen sene nasıl diktim kitaptaki onca şeyi. Kitapta olanlar sadece sizin gördükleriniz, bir de dikip de beğenmediklerim ya da ne bileyim istediğim kalıbı oturtana kadar birkaç kez diktiklerim var. Mesela şu ayı çıngırak ve tavşan. Size bir gün o tavşanın hikayesini anlatayım. Evrim değiştirdi resmen hayvancık.


Bu şirin sepeti dikeli de nereden baksan 2-2.5 hafta olmuştur.  Sevgili Minki ve Kristine’i birlikte çıkarttığı ilk kitap olan Sew Illustrated’dan bir proje, ben sadece üstündeki işlemeleri değiştirdim. Orjinalinde dikiş nakış aksesuarları vardı ben sevimli tavşancıklar işledim. Bu tavşanları da yıllar önce bir online mağzanın web sitesinde görmüştüm Easter zamanı, o zaman çıktısını almışım evde buldum.

Kullandığım kumaşlar ise yine LECIEN’den Old New 30’s 2017 ve Dots & Gingham Checks serilerinin karışımı.  Bir tek sepetin içindeki kumaşı buralardan almıştım sanırım.


Bu arada hep soruyorsunuz bana ben de tekrar yazayım. Ne yazık ki Türkiye’de ithal kumaşların her çıkan serisi ne yazık ki satılmıyor, her marka da yok: ( Ama LECIEN’i Bursa İpek Mağzasında bulabiliyoruz. 

Orada da dediğim gibi tüm seri olmuyor. Genelde eski seriler satışta onlarında tamamı değil. Ne olur sizler de talep edin ki getirsinler. Kumaş firmaları çok sık seri çıkartıyor, hepsine yetişmemiz imkansız ama mesela şu iki seri gerçekten çok çok şirin. Artık yurtdışından da kumaş almak 30 EURO’luk gümrük sınırlamasının gelmesiyle iyice zorlaştı… Yalvaralım gerekirse diyorum ben: )

Haydi gazamız mübarek olsun…




In recent times, one of the most delightful project which I have made is this pretty fabric basket. Is it so cute isn't it?

I've used beautiful LECIEN fabrics. I mixed two series; Old New 30's Collection 2017 and Dot & Gingham Collection. I also used a noname fabric as liner. I had bought it from a local market in Istanbul.
Unfortunately many brands of fabrics are not sold in Turkey . However, we are lucky that we can find beatiful Lecien fabrics: )


And the pattern. It is from Sew Illustrated book, Dear Minki and Kristine's first and the most beatiful book. I want to make all projects, I wish I have more time...
I have just changed the illustrations. I made cute bunnies which I saw them on one of an online shops website a few years ago.

I hope you like it:)  

See you soon with new projects...





7 yorum :

  1. Üzerindeki tavşan işlemesi sayesinde sepet çok daha şirin olmuş. Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Ben yada herkes boşuna sana hayran değil. Şuan gözlerimde kalp kalp bakıyorum yaptıklarına ;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba size bayılıyorummmmm yaptıklarınız beni benden alıyor ben dikişe yeni başladım ama seviyorum çok bana dikiş makinesi olarak ne önerebilirsiniz acaba? sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhabalar yaptıklarınıza ve Size bayılıyorum dikişe yeni başladım bana dikiş makinesi olarak ne almamı önerirsiniz? sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  5. This basket is adorable. Such nice work and an excellent use of fabrics and colors.
    Amalia
    xo

    YanıtlaSil
  6. ayda harika işler yapıyorsun. her zaman beğeni ve sevgi ile ürettiklerinin takibindeyim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...