Nihale mi Tutaç mı? - My Sweet Potholder



Son birkaç haftadır yine tiroid yani T4 değerim uçtu. Bakın tiroid diyip geçmeyin, lütfen devamlı kontrol ettirin bu hormonları, eğer de tiroid hastasıysanız ilaçlarınızı adam gibi için, doğru dürüst bir doktora gidin ve mutlaka doktorunuzun dediklerini yapın. Öldürmüyor ama süründürüyor bu hastalık.

Son zamanlarda yine bir halsizlik, çarpıntı, sinir, stres, ağlama, saçlarda tüleklik, ellerde kuruma…  Tiroidlerim alınmış olsa da işte her sabah aç karnına içtiğim o ilacın dozajı birden bire fazla gelebiliyor:(
Neyseki artık en ufak bir belirtide işkilleniyorum da hemen doktora koşuyorum. Şimdi yavaş yavaş normale döneceğim inşallah. Bunun en iyi yanı neyse ki delirmemişim demek oluyor, çünkü insan ayırdına varamıyor hemen, sanıyor ki ağır depresyonda, sanıyor ki dünyanın sonu geldi. İyi haber gelmemiş : )


Gelelim güzel ve neşeli konulara… Yapmak, dikmek, halletmek istediklerimin listesi her geçen gün uzuyor da uzuyor. Sedef’in kitabından ( Minik Dikişler ) yapılacaklar bir sürü ama ben en basitlerinden başladım. Basit ama sevimli tutacak diktim. Kullandığım kumaş Elea Lutz'un Apple Farm - Penny Rose Fabric Serisi.
Bu arada belki haberiniz vardır ama yine de hatırlatmak istedim. Sedef’in Kitabı Minik Dikişler’in 6 Şubat – 2 Nisan arasında “Birlikte Dikelim” etkinliği var. Kitaptan diktiklerinizi #quiltpetitesal etiketi ile paylaşıyorsunuz, her  iki haftada bir  Sevgili Amy tarafından bir kazanan belirleniyor ve harika hediyeler kazanma şansınız oluyor.  Harika hediyelerden kastım Kumaş!!!  Bence büyük nimet. Spronsor @ministryoffabric .


Bir haber de benden. Henüz elime ulaşmadı ama kitabım; “Bebekler için Sevimli Dikişler” sonunda basıldı. Heyecandan yerimde duramıyorum: ) Umarım yolu açık olur, umarım beğenirsiniz.
Tuafiyelerde, D&R, kitap yurdu, idefix, goblen ve hobium gibi sitelerde satışta. Gelse de öpsem: )



I was suffering from hyperthyroidism. My thyroids were taken 5-6 years ago by surgery. Now I take medicine every morning. However, from time to time the value of t4 rises. Those who have this disease know what I mean.
Fatigue, crying, heartbeat ... If t4 increases, all symptoms can reappear.
I have not felt so good in the last 2-3 weeks.  But now I know why and I have started to reduce my medication dose.
I'm sure I will feel better in a week or two.
Please check your thyroid hormone tests often. And if you are a thyroid patient, do not neglect your controls and use your medicine regularly.
This disease incredibly lowers your standard of living and makes you unhappy.


And now let's talk about more beautiful things.
I'm sure most of you already know, but I still want to remind you.
I mean  "Quilt Petit Sew-Along" ... Sedef's beautiful book's Sew-Along Round 3 still continues. Please look at all details about this Sew-Along on Sedef Blog. The guest judge is dear Amy and amazing prizes from @ministryoffabric.

I am planing to sew many things from this lovely book, here is one of them;  potholder! I use Apple Farm Penny Rose Fabric by Elea Lutz and I lliked it so much...


I want to share with you another beautiful news. Finally, my book "Made For Baby" was published. Very soon in the UK, in mid-April, US sales will come out. You can look at "Amazon" for pre-orders.


I look forward to seeing them on my desk: )






6 yorum :

  1. Yaşasın kitabına nihayet kavuşabileceğiz, onu tek öpen sen olmayacaksın inan ki ...
    Çok geçmiş olsun tatlım , bu hormonun insana neler ettiğini yakınlarımda gördüm, kendine dikkat et lütfen !
    Öperim 😘

    YanıtlaSil
  2. Keyifsiz geçen günüme kitap haberin güneş gibi doğdu :) Biliyorsun dikiş konusunda ilgim ve hevesim yok ama bu kitabı elime almak için çok heyecanlıyım çok..yolun açık olsun arkadaşım! umarım yeni çıktığın bu yol uzun soluklu olur ve daha nice kitaplarını alırız inşallah. Ellerine, emeğine sağlık! O tiroid'e söyle çeksin elini eteğini senden..kızıyorum bak!

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun , böyle güzel paylaşımlar yaptıkça benimde eskisi gibi yine dikiş yapma hevesim geliyor . Ben tabi baya baya acemiyim ama bakalım artık ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler sevgili Ayda. Başarılarının devamını diliyorum.
    Küçük şeylerle uğraşmana bayılıyorum. Çünkü büyük şeyler dikmekten daha zor.
    Ben bir battaniye ördüm hala üzerindeki motifleri yapamadım.
    Eline sağlık çok güzel olmuş yine.

    YanıtlaSil
  5. Canım Aydam, yine harikalar yaratmışsın. Tiroid ile ilgili sorunlarını çok iyi anlıyorum. Aynısı annemin ve ablamın başında. Sıkıntılı süreçler. Umarım hayatındaki tek sıkıntılı sağlık sorunun bu olur. Kitabı duyunca hemen sipariş verdim. Bende kargocunun bir an önce kapımı çalmasını bekliyorum. Bu kitapla birlikte her şey daha güzel geçsin hayatında. Sana uğurlu gelsin. Bol bol öperim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle çok geçmiç olsun, Kitabı çok öpeceğimiz kesin, yolu açık olsun, devamı olsun, satışı bol olsun Tebrik ederim, Sevgili Ayda..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...