Happy Flower Quilts Blog Hop + Giveaway and Winner




Sonunda benim sıram geldi. Happy Flower Quilts kitabının blog turundan bahsediyorum. Türkiye’den düzenli olarak takip eden var mı bu turları bilmiyorum, pek sanmıyorum ama benim için bir okul gibi bunlar.

Zakka workshop’dan Sevgili Lindsay’in davet mailini aldığımda çok heyecanlandım. Kitap elime ulaştığında da uzun süre sehpanın üstünden kalkmadı. Japonların el işlerindeki sabırlarına, yaratıcıklarına hayranım. Kitabın yazarı Atsuko Matsuyama’da hayran olduklarımdan biri. Lecien ve Yuwa için yaptığı kumaş desenleri çok ama çok şirin. Kitabını gördükten sonra ona olan hayranlığım bir kat daha arttı.


Blog turlarında kitap eline ulaştıktan sonra soruyorlar, hangi projeyi yapacaksın diye. Bu hiç bana göre değil. Benim ruh halim değişken bir kere, sonra iş öyle şunu yapacağım demekle olmuyor, evdeki hesap çarşıya uymayabiliyor yani. Mesela bende olduğu gibi!



Kitaptan yapacağım diye atladığım ilk proje “Happy Flower Clutch” olarak adlandırılan şu minik makyaj çantası gibi şeydi. (Zaten kimsenin seçmemesinden anlamalıydım zorluğunu!) Aman Allah’ım ömrümden ömür gitti. O çiçeklerin yapraklarını tek tek iğneardı aplikesi ile yapmak bence akıl kari bir iş değil. Yok çok saçma! Aslında orada 3 tane çiçek olacaktı. Bir tanesini yamuk yumuk zor yaptım ve pes ettim. Dedim bu beni aştı. Hayatımda ilk kez görmüşüm bu tekniği, adını bile sonradan öğrendim ki doğrumu bilmem. Bir daha kolay kolay da böyle küçük parçalarda yapmam herhalde.



Sonra baktım ilk projede istediğim gibi bir iş çıkartamadım ortaya, bu sefer iğnedenlik yaptım kitaptaki adı : Dresden Plate Pin Cushion.



Buradaki çiçek büyük olduğundan ve yapraklar birbirine dikildiğinden iğne ardı tekniğini birazcık daha rahat uygulayabildim. Gerçi şu etrafındaki dantel ile biraz fazla kokoş gözüküyor ama kitapta böyleydi ben ne yapayım: )



Baktım hızımı alamıyorum bir de dedim şu çileklerde deneyeyim bu sevimsiz tekniği. Aaa bu sefer yaptım ama! Herşey tekrardan geçiyor, birazcık da inattan. Kitapta bu proje “Strawberry Spring Mini Quilt” olarak geçiyor. Tabi ki çok daha detaylı bir patchwork işi var, ben kafama göre değiştirdim. Basitleştirdim yani. Bir de ben öyle çok karışık şeyleri sevmiyorum, ondan herhalde. Kendi yorumumu kattım diyeyim: )



Kullandığım kumaşların hepsi Lecien’in yeni serileri ; Old New 30's, Dots & Gingham Checks, Retro 30's Childe Smile Fall 2016. Burada ithal kumaş satan yerlerde Lecien marka kumaş bulunuyor ama bu seriler henüz geçmemiş olabilir, sormak lazım. Bursa İpek’te epey çeşit var.

Bu arada Zakka Workshop her blog turunda bir kitap hediye ediyor. Eğer bu kitabı istiyorsanız 27 Şubat 2017 akşamına kadar aşağıya yorum bırakmanız yeterli.


Kazanan Rüveyde Şen ! Çoook tebrik ediyorum!!!
Katılan, mesaj bırakan herkese de ayrıca teşekkürler, yorumlarınız beni hem çok mutlu etti hem de cesaretlendirdi. 


Blog turuna katılan diğer birbirinden yetenekli bloggerların listesi için aşağıya bakabilirsiniz. Ayrıca instagramdan da 6 Mart’ta başlayacak olan bir Quilt Along (#happyflowerqal) yapılacak, ev sahipleri de Kristyne (@prettybyhand), Wynn (@zakkaart), ve Melissa (@ohhowsweetco)…



Today’s my stop on the Happy Flower Quilts Blog Hop and I am SO happy to be a part of it. These blog tours are incredibly instructive for me. I learn a new technique in each book, I can develop myself.

So you can guess how I'm happy when I received an invitation email from the lovely Lindsay at Zakka Workshop: )

Happy Flower Quilts is written by the incredibly talented master quilter, fabric designer, pattern designer and author Atsuko Matsuyama.



Happy Flower Quilts was originally written in Japanese and it had recently been translated into English and published by Zakka Workshop.
This book is full of beautiful patchwork projects and many techniques. The instructions are very clear and the book contains full sized pattern sheets.

My first project from the book is "Happy Flower Clutch".  I did not know anything about  "Needle-Turn Appliqué " and my first project resulted in a fiasco! As you see, it was really diffucult to make hand applique with these small pieces. Normally I had to make 3 flowers but I was able to make only one:(

But I have never given up! Look at my second project; it is “Dresden Plate Pin Cushion”.
This was easier than clutch : ) I was a little more successful with the needle-turn technique.

And my last project is Strawberry Spring Mini Quilt. I have just wanted to try again that technic and I really love my strawberries.

This project in the book is quite different, except for strawberries. My intention was to use the needle-turn technique and now I can say that I love needle-turn applique: )

All fabrics which I used for these projects are from Lecien ( I would like to say a huge thank you again for your generosity) . Old New 30's, Dots & Gingham Checks and Retro 30's Childe Smile Fall 2016.


Zakka Workshop are generously giving away a copy of Happy Flower Quilts by Atsuko Matsuyama, at each stop on the blog tour. To enter, simply leave a comment on this post. The Giveaway is open Worldwide until the 27 th February 2017 evening. Good Luck! 


The winner is RUVEYDE SEN! A huge Congratulations!!!
Thank you so much for joining. Your thought made me so happy and encouraged.


And here is the list of other bloggers participating in the blog hop! There are many talented ladies which I admire.

Monday 1/23 Kristyne  @prettybyhand   www.prettybyhand.com
Wednesday 1/25 Lisa  @aspoonfulsugar   www.aspoonfulofsugardesigns.com
Friday 1/27 Sarah  @sarahedgarprettyfabrics   www.alittlehappyplace.blogspot.co.uk
Monday 1/30 Minki  @zeriano  www.minkikim.com
Wednesday 2/1 Heidi  @fabricmutt   www.fabricmutt.blogspot.com
Friday 2/3 Clara   @claralovestosew   Instagram Only
Monday 2/6 Ange   @alittlepatchwork   www.alittlepatchwork.wordpress.com

Wednesday 2/8 Erin  @whynotsewquilts   www.whynotsew.blogspot.com
Friday 2/10 Lauren   @transientart   www.transientart.com
Monday 2/13 Sedef   @downgrapevinelane   www.downgrapevinelane.com
Wednesday 2/15 Ayda   @cafenohut   www.cafenohut.blogspot.com
Friday 2/17 Renee   @sewnwithgrace   www.sewnwithgrace.com
Monday 2/20 Heather   @vintagegreyhandmade   www.vintagegreyhandmade.blogspot.com
Wednesday 2/22 Melissa   @ohhowsweetco   www.ohhowsweet.com
Friday 2/24 Greg   @greydogweoodstudio   www.greydogwoodstudio.com
Monday 2/27 Stacy   @stacyolsondesign   www.stacyolsondesign.com
Wednesday 3/1 Wynn @zakkaart   www.zakkaart.blogspot.com

And also there will be a Quilt Along over on Instagram (#happyflowerqal) featuring the Happy Flower Quilt Sampler. The quilt along will be hosted by Kristyne (@prettybyhand), Wynn (@zakkaart), and Melissa (@ohhowsweetco). It will kick off on March 6th and will run for about a year! It will be very enjoyable.



57 yorum :

  1. Elinize sağlık. Bazı konularda inat iyidir :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden harika görünüyor. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Ayda, ben de elimi atmak istiyorum dikişe ama ben ayran gönüllüyüm, sıkılıyorum hemen her işten bir de kendime güvenemiyorum dikişte çok zormuş gibi geliyor, şans bana gülerse sebep olursun başlarım belki. Ayyy senin sayende başlamak ne güzel olur

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Sabrına hayranım ve tabii kararlı tutumuna da. Bir daha " ayran gönüllüyüm" falan deme kendine lütfen !
    Kumaşlar da on numara ama hakkını vereyim !

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerine sağlık keşke bende zamanım olsada öğrenebilsem ����

    YanıtlaSil
  7. Sizin bu projelerinizi gördükçe öyle çok hevesleniyorum ki birşeyler yapmaya -hatta eşim bu hevesimi görünce evlilik yıldönümümüzde dikiş makinesi hediye etti, kullanmayı bilmediğim halde- ama aldığım kumaşlara kıyamıyorum dikişle ilgili hiçbir tecrübem olmadıgından. Sizinle yavaş yavaş kurtulacağım sanırım bu korkudan:) elinize, emeğinize sağlık ☺

    YanıtlaSil
  8. Hem iş hem de bu harikalara vakit ayirmak, ellerinize saglik çok güzel olmuş❤

    YanıtlaSil
  9. Nasil güzel ve nasil özendirici bilemezsin...Canın sıkılsın arada,bak ne guzel seyler çıkmış ortaya..Bu arada mecburi hissettiğim konularda ben de dayatma hisseder ve zoraki çalışırım.ortaya da hiç böyle güzel işler cikmaz:)

    YanıtlaSil
  10. These are such wonderful makes, gorgeous. I'm looking forward to trying some myself. Xx

    YanıtlaSil
  11. I fell in love with your projects - just from the pictures - before I'd even read a single word. I immediately added your blog to my Feedly; I am looking forward to reading all your posts. Your work is exquisite. Each project is lovely though I suppose the adorable pincushion is my favorite. Keep well.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller yaa çok özendim elinizd sağlık, bir gün ben de böyle şeyler yaparım inşallah

    YanıtlaSil
  13. Ayda her fotoğrafın üzerine çift tıkladım diye düşün lütfen. Yine muhteşemsin.

    YanıtlaSil
  14. I can't believe you made three projects! I love your attitude about challenging yourself to learn something new...it definitely paid off...your strawberries are absolutely perfect! I love the pin cushion and the flower clutch too...they are so sweet! Thanks for being a part of the blog hop!

    YanıtlaSil
  15. what lovely projects and a great write up, very encouraging to not give up and learn those new techniques. When I get the book I will need to make that placemat, darling!!

    YanıtlaSil
  16. Ayda ne olur kendine haksızlık yapma,harika olmuşlar...ama yalan söylemeyeceğim,senin sadeleştirilmiş yorumlarını daha çok beğeniyorum...öyle iç içe olunca,gözüm yoruluyor benim de...senin renk seçimin ve ince düşünülmüş detayların hop diye vuruyor zaten insanı...vallahi bravo,billahi bravo💕

    YanıtlaSil
  17. Beautiful projects and lovely work!!! I should learn to have your attitude in working with challenging patchwork/quilting skills. Thanks for your honesty!

    YanıtlaSil
  18. Your makes are adorable! I love your fabric choice! I keep my finger crossed, I would love to win this book!

    YanıtlaSil
  19. Hepsi de mükemmel gözüküyor :) Özellikle clutch, bayıldım. Hem çalışıp hem bunları nasıl yapabiliyorsun, hayranım sana. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Your little clutch purse is so sweet, I love it. It looks nice with just one flower too.

    YanıtlaSil
  21. The strawberries are perfect. I hope to win a book as each project is gorgeous! RxQuilter Lisa in Texas

    YanıtlaSil
  22. Hepsi sabır işi ve hepsi çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  23. Your projects are so pretty! The book looks wonderful.

    YanıtlaSil
  24. Your projects are beautiful! The sewing and fabric choices perfect!

    YanıtlaSil
  25. I love your Happy Flower Clutch. You have selected very pretty fabric for all of these stitchings. I would love to win the book Happy Flower Quilts. Thank you.

    YanıtlaSil
  26. Hepsi birbirinden şahane.. Masal renkleri bunlar, bayıldım

    YanıtlaSil
  27. So many cute projects I would love to win a copy.

    YanıtlaSil
  28. Hepsi çok güzel olmuş. Japonlara ben de hayranım, ne yazık ki o kadar sabrım yok:)

    YanıtlaSil
  29. Sizin sayfaya güncelleme yaptığınız günleri dört gözle bekliyorum. O kadar harika işler çıkıyor ki sizden. Bir de fotolar. Nefis....

    YanıtlaSil
  30. ilerde(yani söyle 50-50 yıl sonra falan) senin sandığın açıldığında orada olmak isterim (tabi o zamana kadar hala böyle el işlerini sandıkta saklama adeti kalırsa), içinden çıkanlar karşısında mest olunacağı kesin! Hayal etsene bir o sahneyi:)

    YanıtlaSil
  31. Such a gorgeous book, I'd buy it just for the cover!

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,,tam bu aralar niyetlendiğim işler..eskiden dikiş bilmek bu kadar da cazip değildi ben de o zamanlardan🙄Ki çok şanslıyım eşim modelist süper dikişi var,,darısı başıma diyerek kitaba talibim☺️

    YanıtlaSil
  33. So many cute projects--love them! The book looks adorable too!

    YanıtlaSil
  34. I love your pincushion! Your applique is so beautiful. I can't believe you've never done it before. I'd like to try that technique some day.

    YanıtlaSil
  35. ADORABLE PROJECTS! THANK YOU SO MUCH FOR SHARING!
    msstitcher1214@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Hepsi çok güzel yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  37. Canım Ayda, yaptığın her şeye büyük bir hayranlık duyuyorum. Hepsini yine çok sevdim. İnceledim, hayran hayran baktım. İyi ki varsın sen, sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. I would so love to win the book to spark my creative juices and inspire me positively.
    Patricia Lester

    YanıtlaSil
  39. Hepsi çok güzel olmuş ama ben en çok çilekli olanı sevdim. Kitap bana çikarsa kesin ben de yaparım. Sevgiler... Arzu

    YanıtlaSil
  40. Beautiful work! I think I love this book!

    YanıtlaSil
  41. Hepsi çok güzeller, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  42. Beautiful work, you are very clever. I love the book too!

    YanıtlaSil
  43. Gorgeous! I especially like the clutch!

    YanıtlaSil
  44. I am loving on the the dresden pincushion!!

    YanıtlaSil
  45. Ben istiyorum hemde çok sizin yaptıklarınızıda çok beğeniyorum ❤

    YanıtlaSil
  46. Yaptıklarına bayıldım. Her zaman ki gibi. Sana hayranım zaten bunu biliyorsun. Benim bir kuzenim var. 7 yaşında filanken ben 20lerimin başlarındaydım. Büyüyünce Ne olacaksın dediklerinde, Rüveyde ablam olucam diyordu. Resim yapıcam, dikiş dikicem, kitap okuyacağım diye ekliyordu. Bende büyüyünce Ayda ablam olucam ���� kitap bana çıksa uçarım sevinçten bunu da biliyorsun zaten. Sevgiler, saygılar ��

    YanıtlaSil
  47. Harika hepsine bayıldım ayda! 😍😍

    YanıtlaSil
  48. Just lovely, always your attention to detail makes your work stand out from the crowd.
    Glenis

    YanıtlaSil
  49. Çok güzeller ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  50. Great projects. I am amazed that so many quilters had the Japanese version of the book 6 years before an English translation was available. I hope to win a copy of the book.

    YanıtlaSil
  51. The first needleturn I did at a class 12+ years ago wasn't so good, but a bit of practice and "you've got it!" was the same thing I said as I saw your progression in this post. I like your take on these projects so much! Time to go and get my needle busy. Thanks for a chance in your giveaway!

    YanıtlaSil
  52. I love your take on the projects you chose! Thank you for a chance in your giveaway.

    YanıtlaSil
  53. Sevgili @cafenohut bahsettiğiniz o kitaplardan aldım iki tane tabiiki bu bilgi sizin sayenizde oldu teşekkürler verdiğiniz bilgiler yayinladiklariniz için fakat sizin kitabınızıda dört gözle bekliyorum almak için çocukluğumdan bu yana hep el islerini sevmisimdir bir zaman ara verdim ama şimdi yoğun bir şekilde devam ediyor kırkyama islerini çok seviyorum ben 20 sene önce öğrendim kızım kucuktu o zamanlar kurs çok azdı bu konuyla ilgili ve makinada değil elle yapılırdı yorganlamasida dahil olmak üzere ben tek kişilik bir yorgan işlemiştim çok zevkliydi sizinde yaptıklarınız haRika elinize sağlık seviyorum sizi ve kalbinizden opuyorum sevgiyle kalin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şeyler yazmışsınız böyle... Okudukça mutlu oldum, mest oldum hatta:))
      Böyle şeyler paylaşıldıkça güzelleşiyor, çoğalıyor, daha da mutlu ediyor insanı..
      Şu yazdıklarınızla bu güm harika geçecek mesela...
      Umarım kitabımı da seversiniz.
      Çok öpüyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...