Sizi Seviyorum - Love You






Tırnaklarıma oje sürdüm uzuuuun aradan sonra, şimdi yazarken gözlerim takılıyor ellerime, benim değillermiş gibi geliyor! Hoşuma gitti ama, unutmuşum süslenmeyi.

Her şeyin başı sağlık, bunu biliyoruz, devamlı söylüyoruz ama insan başına gelmeyince anlamıyor değerini, o yüzden şu günlerde Funda da, ben de durup durup şükrediyoruz. Oh çekiyoruz şöyle derinden, sabah kalkıyoruz, akşam yatıyoruz hep öpüşüyoruz: ) Bakalım ne kadar devam edecek bu aşk dolu günler.  Pek seviyoruz birbirimizi, ay diyorum nasıl düşünmüşüm onu boğmayı??? Buraya da yazıyorum ki büyük ve fırtınalı kavgalarımızdan sonra açıp okuyayım, derin bir nefes alıp sakinleyeyim…

Zaman her şeyin ilacı, unutuluyor stresli günler bir şekilde. İşte diyorum Funda’ya şu ameliyat izine bakıp bakıp o günleri hatırlayacağız, nasıl da üzüldüğümüzü, korktuğumuzu, sağlığın en değerli şey olduğunu…
Kıymetini bilelim yani sevdiklerimizin, aldığımız her nefesin…


Bu kalpli kurabiyeleri yıllar önce de yapmıştım, bu sefer Romantic Homes dergisinin Şubat sayısı için yaptım. Klasik yılbaşı kurabiyesindeki zencefili eklemedim sadece. Gittim marketten beyaz şekeri hamuru ve kırmızı gıda boyası aldım, birkaç tonda pembe şeker hamurum oldu. Kolay yani.

Belki siz de yapmak istersiniz sevdikleriniz için…

Haftasonunuz sevgi dolu geçsin…





After a long period of illness, I began to deal with myself finally : ) I'm doing make-up, using nail polish, wearing my favorite clothes... So I and my little sister Funda is happy. We really know the value of our health, you should know also: )


I had made these heart cookies for Romantic Homes Magazine's February Issue.
Just a piece of sugar paste and red food coloring, will be enough to make happy your loved ones.

I am wishing you have an amazing, healty weekend and happy Valentine's day...





12 yorum :

  1. Bende bende seni seviyorum :)) İnsan başına gelen her türlü olaydan ders alıyor, bunlar üzerinde düşünerek sahip olduklarının kıymetini daha iyi anlıyor. En önemlisi tabi ki sağlığımız ve sevdiklerimiz..Romantik bir cümle ile bitirmek istiyorum mektubumu..yaşamınız boyunca hep birbirinizin elinden tutun ve kalpleriniz daima birbirine dokunsun! Sevgilerle :))

    Fotoğraflar ise, bir içim su! tam feyz almalık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize ve yüreğinize sağlık... Gerçekten de her şeyin başı sağlık.. Tam da benim yaşamın ve yılların kazandırdıkları , kaybettiklerini fazla düşünür olduğum dönemlerden biri ... Fotoğraflar pastel tonlarla nasıl da uyum sağlamış yürek coşkularına... Sevgiyle kalınız

    YanıtlaSil
  3. Nasıl özlettiniz kendinizi aman bir daha olmasın böyle aralar da hastalıklar da. İkinize de çok gelmiş geçmiş olsun. Kurabiyeler ise bana harika fikirler verdi, çok güzeller. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar hoş ve ilham verici çalışmalar! Bayıldımmm! Yaklaşmakta olan ilkbaharı düşündürdü bana:) Tabii ki Antalya için söylüyorum. Burada kış çok uzun sürmez. Pastel tonlar içimi ısıttı. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. It is always so inspiring to visit you blog dear Ayda, everything so beautiful and unique.

    So glad you are back.

    Have a very special weekend my friend :)

    YanıtlaSil
  6. Geçsin gitsin..... sağlıkla neşeyle paylaşalım yaşamı

    YanıtlaSil
  7. kaybedilince anlaşılıyor herşeyin kıymeti.Hem de çok daha iyi anlaşılıyor.ben de sizi seviyorum :) güzel bir haftasonunuz olsuun

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ayda ben senin ses vermiyen takipcinindinim taki bugüne kadar, Fundayla sarılıp, sarılıp öpüşüyoruz diyorsun ya çok ama çok duygulandım doğru sağlık gibisi yok diyoruz ama yinede ihmal ediyoruz. Gelip geçmiş olsun ve de son olsun canım.
    Paylaşımlarını büyük bir hayranlıkla izliyorum ve diyorumki yaptığın kalplerin güzelliği sizin yüreğinizin güzelliğini gösteriyor.
    Ben de sizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. Gecmis olsun Ayda. Kurabiyeler de, kumas kalp de insani gulumsetiyor, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  10. Ben de seni ve Funda'yı çok seviyorum yaa.Şu son zamanlar biraz sıkıntı ve stres içinde geçti ama daha çok daha başka bağladı sizi birbirinize sanki.Hep sarılın öpün gerisi boş değil mi...Bir de o kurabiyeler nedir öyle Ayda.Her ton birbirinden güzel ,her kare birbirinden göz alıcı.

    YanıtlaSil
  11. These photos are beautiful Ayda, and these cookies... ah I could not make something so perfect.

    YanıtlaSil
  12. Bu pembe kurabiyeli fotolara kac kere baktim bilmiyorum,antidepresan etkisi yapiyor,bak diyorum hayat da ne guzel seyler var,kalk hadi üretmeye devam..kardesin funda icin uzuldum aydacim..bir iki yil oncesinde benzer bisey yasamistim ve kizkardesim ameliyatdayken hissettigim kalp acisini hala unutmam..ve saglik en kiymetli en guzel sey..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...